Katteliko kukaan Super-rallicrossia MTV3:lta eile, mitäs piditte? Henk.koht. näytti ihan hyvältä, mutta ei suoralähetys ja fiilis puuttu koko hommasta. Itsessään sarja vois olla kiinnostavakin, kun näkis kaikki lähdöt alusta loppuun asti. No pitänee kävästä kattoos paikanpäällä sitte jos noi lähetykset on tommosia!!! Muissakin maissa televisioidaan noita ratasarjoja, mut ei suomes, eikö porukkaa riitä sitte paikanpäälle?
SRC
5
453
Vastaukset
- pölkö
Kyllä mtv3 hoiti hommat melko laiskasti, lisälenkin kierrosta ei saanut mitään selvää, kun oli vaan riippuvainen jostain epämääräisestä kuvasta ja selostajan höpötyksistä. Jotain ajanottoa tai tilanneselostusta kuvan alareunaan olisi halunnut.
Muutenkin lähetys pitäisi olla suora, noissa kun hypätään monta kisakierrosta ja sitten katsoja on vaan että jaahas! missäs nyt mennään...
Hyvä laji meni kyllä pilalle television osalta kun mtv3 otti sen. Eihän mainoskanavilla ole varaa kaikkeen.- Kouvolassa katsomassa
Kannattaa ottaa iso reppu eväitä mukaan,kun lähtee kisaa seuraamaan..Ainakin Kouvolan kilpailu oli todella pitkäveteinen,eli pitkiä taukoja erien välissä,ja muutenkin tuntu toiminta olevan vähän hakusessa.Liekkö AKK:n sekaantuminen asiaan vaikuttanut jollain tavalla..Harmittaa vaan kun enää ei KRC ja Autokrossi luokka mahtuneet mukaan,mut onhan se noloa kun vanhemmalla kalustolla ajetaan nopeampia kierroaikoja...Henk.koht. seuraan tästä eteenpäin ennemmin KRC:tä ja Autokrossia...
- OLIN
Kouvolassa katsomassa kirjoitti:
Kannattaa ottaa iso reppu eväitä mukaan,kun lähtee kisaa seuraamaan..Ainakin Kouvolan kilpailu oli todella pitkäveteinen,eli pitkiä taukoja erien välissä,ja muutenkin tuntu toiminta olevan vähän hakusessa.Liekkö AKK:n sekaantuminen asiaan vaikuttanut jollain tavalla..Harmittaa vaan kun enää ei KRC ja Autokrossi luokka mahtuneet mukaan,mut onhan se noloa kun vanhemmalla kalustolla ajetaan nopeampia kierroaikoja...Henk.koht. seuraan tästä eteenpäin ennemmin KRC:tä ja Autokrossia...
Härmässä olin katsomassa, tosiaankaan edes mukana olleet eväät riittäneet siihen odotteluun. 5min ajettiin ja 25-45min odoteltiin, EI HYVÄ! Ihan olis sopinu muutkin KRC-luokkalaisetkin mukaan.
- Motorman
OLIN kirjoitti:
Härmässä olin katsomassa, tosiaankaan edes mukana olleet eväät riittäneet siihen odotteluun. 5min ajettiin ja 25-45min odoteltiin, EI HYVÄ! Ihan olis sopinu muutkin KRC-luokkalaisetkin mukaan.
Ja siitä venytyksestä pitäis 15€ maksaa!!!
Toivottavasti palautetta menee järjestäjille ja tapahtumaa kehitetään. - Krc
OLIN kirjoitti:
Jokunen vuosi sitten tuolla krc/div2 kisoissa oli valituksen aiheena kisalähtöjen venyttäminen.
No lähtöjä tiivistettiin ja saatiin tiivis kisapäivä.
Nyt on saatu Akk ja ammattilaiset asialle ja homma hoituu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875