SRC

Sammy

Katteliko kukaan Super-rallicrossia MTV3:lta eile, mitäs piditte? Henk.koht. näytti ihan hyvältä, mutta ei suoralähetys ja fiilis puuttu koko hommasta. Itsessään sarja vois olla kiinnostavakin, kun näkis kaikki lähdöt alusta loppuun asti. No pitänee kävästä kattoos paikanpäällä sitte jos noi lähetykset on tommosia!!! Muissakin maissa televisioidaan noita ratasarjoja, mut ei suomes, eikö porukkaa riitä sitte paikanpäälle?

5

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölkö

Kyllä mtv3 hoiti hommat melko laiskasti, lisälenkin kierrosta ei saanut mitään selvää, kun oli vaan riippuvainen jostain epämääräisestä kuvasta ja selostajan höpötyksistä. Jotain ajanottoa tai tilanneselostusta kuvan alareunaan olisi halunnut.

Muutenkin lähetys pitäisi olla suora, noissa kun hypätään monta kisakierrosta ja sitten katsoja on vaan että jaahas! missäs nyt mennään...

Hyvä laji meni kyllä pilalle television osalta kun mtv3 otti sen. Eihän mainoskanavilla ole varaa kaikkeen.

• Kouvolassa katsomassa

Kannattaa ottaa iso reppu eväitä mukaan,kun lähtee kisaa seuraamaan..Ainakin Kouvolan kilpailu oli todella pitkäveteinen,eli pitkiä taukoja erien välissä,ja muutenkin tuntu toiminta olevan vähän hakusessa.Liekkö AKK:n sekaantuminen asiaan vaikuttanut jollain tavalla..Harmittaa vaan kun enää ei KRC ja Autokrossi luokka mahtuneet mukaan,mut onhan se noloa kun vanhemmalla kalustolla ajetaan nopeampia kierroaikoja...Henk.koht. seuraan tästä eteenpäin ennemmin KRC:tä ja Autokrossia...

• OLIN
        Kouvolassa katsomassa kirjoitti:

Kannattaa ottaa iso reppu eväitä mukaan,kun lähtee kisaa seuraamaan..Ainakin Kouvolan kilpailu oli todella pitkäveteinen,eli pitkiä taukoja erien välissä,ja muutenkin tuntu toiminta olevan vähän hakusessa.Liekkö AKK:n sekaantuminen asiaan vaikuttanut jollain tavalla..Harmittaa vaan kun enää ei KRC ja Autokrossi luokka mahtuneet mukaan,mut onhan se noloa kun vanhemmalla kalustolla ajetaan nopeampia kierroaikoja...Henk.koht. seuraan tästä eteenpäin ennemmin KRC:tä ja Autokrossia...

Härmässä olin katsomassa, tosiaankaan edes mukana olleet eväät riittäneet siihen odotteluun. 5min ajettiin ja 25-45min odoteltiin, EI HYVÄ! Ihan olis sopinu muutkin KRC-luokkalaisetkin mukaan.

• Motorman
        OLIN kirjoitti:

Härmässä olin katsomassa, tosiaankaan edes mukana olleet eväät riittäneet siihen odotteluun. 5min ajettiin ja 25-45min odoteltiin, EI HYVÄ! Ihan olis sopinu muutkin KRC-luokkalaisetkin mukaan.

Ja siitä venytyksestä pitäis 15€ maksaa!!!
        Toivottavasti palautetta menee järjestäjille ja tapahtumaa kehitetään.

• Krc
        OLIN kirjoitti:

Jokunen vuosi sitten tuolla krc/div2 kisoissa oli valituksen aiheena kisalähtöjen venyttäminen.
        No lähtöjä tiivistettiin ja saatiin tiivis kisapäivä.
        Nyt on saatu Akk ja ammattilaiset asialle ja homma hoituu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      444
      6446
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      145
      3755
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      99
      2485
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1949
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      119
      1314
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1253
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      65
      1097
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1075
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      76
      990
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      44
      983
    Aihe