Vapaamuurarit ja alkoholismi

rappari ex

Tunnen yhden vapaamuurarin, joka on täys juoppo!

17

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hj

      tunnet onnex olkoon

    • ÅPOPÅå

      Minäpä tunnen 2 rapparia.

    • Vesivehman polka

      Minäpä tunnen AA_laisen, joka on rapajuoppo. Useampaan kiinnosta tutustuakkaan!

      • jokainen taitaa

        tuntea rapajuoppoja.


    • illu killu

      Olen tavannut Illuminaatteja, jotka ovat juoppoja.

    • m u u r a r i

      Hän on aa lainen ja ollut juomatta jo yli 30 vuotta. Hän on myös vapaa - alkoholista.

      • anorex aa

        Kova muurari, kun 30 vuotta ollut tyystin juomatta! Onko ollut myös syömättä?


      • dfghhjjkl
        anorex aa kirjoitti:

        Kova muurari, kun 30 vuotta ollut tyystin juomatta! Onko ollut myös syömättä?

        kuinka sinun älysi loistaakaan.


      • aa loisto
        dfghhjjkl kirjoitti:

        kuinka sinun älysi loistaakaan.

        AA tovereissa ei se äly loista :)


      • vapaamuurari
        aa loisto kirjoitti:

        AA tovereissa ei se äly loista :)

        Itsekkin olen vapaa muurari jo kolmatta vuotta toitä ei oo ollunna . Ja mitä ihmettelemistä siinä on että va paamurari on alkoholisti. .


      • vapaata on
        vapaamuurari kirjoitti:

        Itsekkin olen vapaa muurari jo kolmatta vuotta toitä ei oo ollunna . Ja mitä ihmettelemistä siinä on että va paamurari on alkoholisti. .

        Useimmat juopot on hyvinkin vapaita, eikä työt pääse häiritsemään vapaa-aikaa.


      • Anonyymi
        anorex aa kirjoitti:

        Kova muurari, kun 30 vuotta ollut tyystin juomatta! Onko ollut myös syömättä?

        Syön valkosipulia ja juon viinaa.


    • kossuonmunkuski

      Minut vapautettiin muurarin töistä, koska tuli liikaa rokulipäiviä dokaamisen takia.

    • Anonyymi

      Vapaavarsi Franklin sanoo: Dope will get you through times of no money, better than money will get you through times of no dope.

      Vapaamuurarit ovat juoppoja kiipijöitä, täynnä itserakkautta ja ylemmyydentuntoista elitismiä. Koko liike perustuu sille, että ihminen pyrkii omilla ansioillaan ja kyvyillään jumalaksi, veljeskunnan avustuksella.

    • Anonyymi

      Eivätkö tällaiset miesten salaseurat ole lähtökohtaisesti sairaita? Esoteerista okkultismia on kirjaluettelonsa täynnä. Niitä tutkitaan, ryypätään ja solmitaan kiinteistödiilejä ja muita diilejä. Veli veljeä auttaa vaikka käräjillä, jos vain on tilaisuus.

    • Anonyymi

      Niin on vieläkin. Ollut jo yli 40 vuotta...

    • Anonyymi

      ”Todellinen muurari tajuaa, että se, joka ei elä niin kuin opettaa – ei ole muurari.”

      Eipä näytä kehittyvän. On hyveiden irvikuva ja rikollinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe