Minulle tehdään nyt astmaselvittely, olen pienestä asti ollut allerginen ja melkein aina nuhainen. Olen nyt 40 v. Minulla on nyt ollut yskää pari kuukautta ja silloin tällöin raskasta hengittää. Olen käynyt verikokeissa (jotka olivat ok) ja keuhkoröntgenissä. Pef mittaus ja spirometria odottaa vielä tällä viikolla. Nyt minulle soitettin että röntgenkuvassa näkyi vasemmassa keuhkossa pieni valkoinen täplä, ja minun pitää mennä tomografiaan. Lääkäri sanoi ettei tarvi pelästyä, että usein keuhkoissa voi sellaista näkyä. En tupakoi ja tunnen itseni muuten hyvässä kunnossa. En ole ollut väsynyt. Mutta kyllähän sitä kuitenkin mietti, mitä se voisi olla. Onko jollakin kokemusta tällaisesta?
Luetuimmat keskustelut
- 116689
- 77663
- 48638
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39556- 45537
- 60532
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44507Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71506- 25447
- 52444