lomalaukaa

syrt 13

onko juhanuksen seutuun tuo lomalaukaa millainen paikka?saatiin varattua lomaosake junannus aatosta lähtien.1mh 4.lle.millaiset huoneet,palvelut siellä on.kiitos tiedoista

19

3901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos ei

      kaunista maaseutua mutta niin korvessa eikä mitään aktiviteetja lähelläkään....en kyllä minä ainakaan menisi.

    • kyll kyll

      kunnan sivujen kautta löytyi tosi kätevästi paljonkin menokohteita.
      Jo sen perusteella taidan itsekkin varata majoitusta Laukaasta kesälle!

    • first and last time

      Olen yöpynyt täysin korvessa vailla mitään palveluja ja epäkohtelias henkilökunta.
      En voi suositella.

      • Anonyymi

        Mikä silkki perseestä menee maalle


    • ei enää sinne

      Itsellä kanssa huonoja kokemuksia paikasta. Epäkohtelias henkilökunta ja ei mitään palveluja koko paikassa. Eikä huonekaan kyllä kehuja ansaitse. En suosittele.

    • syrt19

      nyt löysin peurungan sivun.siellähän on hilarus hiiri puistokin tuon laukkaan läheisyydessä ja tanssilavoja,kun pitäähän juhanuksena lavalla käydä.enhän minä henkilökuntaa tarvitse lomallani,kun ite kokaan ja päivisin tutustutaan sutuun ja sillätavalla

      • mk_60

        Peurunka ja lomalaukaa ovat kaksi eri asiaa. Peurungassa on kylpylä, tanssiravintola, ym. palveluita ja henkilökunta palvelee jos sattuu henkilökuntaa tarvitsemaan. Lomalaukaassa ei ole mitään.


      • Laukaaseen
        mk_60 kirjoitti:

        Peurunka ja lomalaukaa ovat kaksi eri asiaa. Peurungassa on kylpylä, tanssiravintola, ym. palveluita ja henkilökunta palvelee jos sattuu henkilökuntaa tarvitsemaan. Lomalaukaassa ei ole mitään.

        Peurunka ei ole nyt kylpylä vaan remontissa. Kupoli purettiin ja uutta upeaa hotellia? rakennetaan. Majoitus siellä kai silti pelaa, vieressä hieno golfkenttä ja parinkymmenen kilsan päässä Suomen kauneimmaksi kehuttu Savion tanssilava.


      • yjhfgbhf
        Laukaaseen kirjoitti:

        Peurunka ei ole nyt kylpylä vaan remontissa. Kupoli purettiin ja uutta upeaa hotellia? rakennetaan. Majoitus siellä kai silti pelaa, vieressä hieno golfkenttä ja parinkymmenen kilsan päässä Suomen kauneimmaksi kehuttu Savion tanssilava.

        kunnon rentoutumiseen Lomalaukaa on todella hyvä vaihtoehto.
        toki eri asia mitä lomaltaan hakee. itse haluan vaan rentoutua ja olla luonnon lähellä!!
        kyllä sitä menoa sitten muualta löytyy aivan tarpeeksi.


      • lomailija123

        Tuli käytyä. Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Lomalaukaan nettisivuilta lainattua, "Lomakeskuksessa on 11 valmista huoneistoa. Ne myötäilevät rantaa ketjumaisesti, mukavan väljästi." Kyseessä vanha rivitalon pätkä! Muista pettymyksen aiheista en jaksa edes kirjoittaa..


      • Anonyymi
        lomailija123 kirjoitti:

        Tuli käytyä. Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Lomalaukaan nettisivuilta lainattua, "Lomakeskuksessa on 11 valmista huoneistoa. Ne myötäilevät rantaa ketjumaisesti, mukavan väljästi." Kyseessä vanha rivitalon pätkä! Muista pettymyksen aiheista en jaksa edes kirjoittaa..

        Saman tyyliset on meidän kokemukset kanssa. Avainten saannin kanssa meni tovi ennen kuin ilmoitettiin koodi ja varoiteltiin asuntojen huonoa kuntoa. Uhkailtiin siivouslaskulla mikäli käymme saunassa! Vaikea uskoa rci järjestelmässä mukana olevaksi tätä hökkelikylää. Ensimmäinen ja viimeinen myös meille.


      • Anonyymi
        mk_60 kirjoitti:

        Peurunka ja lomalaukaa ovat kaksi eri asiaa. Peurungassa on kylpylä, tanssiravintola, ym. palveluita ja henkilökunta palvelee jos sattuu henkilökuntaa tarvitsemaan. Lomalaukaassa ei ole mitään.

        Voi kauheeta eikö ollutkaan siivoojaa, kokkia paikalla eikö ollu perseen pesijaa. Kyllä tää elämä meitä koettelee.


      • Anonyymi
        yjhfgbhf kirjoitti:

        kunnon rentoutumiseen Lomalaukaa on todella hyvä vaihtoehto.
        toki eri asia mitä lomaltaan hakee. itse haluan vaan rentoutua ja olla luonnon lähellä!!
        kyllä sitä menoa sitten muualta löytyy aivan tarpeeksi.

        Voi kun nää kesä paikat ei ole keskellä kaupunkia. Miten se niin onkin. Pitäs olla kauppakeskus vieressä


    • Kusetitteko

      Ei ehkä kannata matkia Aikalomien konseptia, pitäisi ehkä kehitellä jotain uutta.

    • En voi suositella

    • Anonyymi

      alkää pulatko lomaanne!

    • Anonyymi

      PILATKO

    • Anonyymi

      Laukaan pitkäniemi on ihana lomapaikka. Paikka ei sovellu henkilöille, jotka eivät pysty ees omaa asuntoaan pitää kunnossa. Kannattaa hakeutua täysihoitoon, jossa on ruoka,siivouspalvelut, virkistys ohjattu sellainen. Jos on uusavuton on syytä mennä muualle. Nämä ovat lomasuntoja ei hotelleja. Rahalla saa, oman kokin, siivoojan, talonmiehen hoitamaan ihan kaikki. Voi vain itse lomailla. Helppoa eikö olekin

    • Anonyymi

      Juuri näin nykyajan kermaperseet luulee, että kun minä saavun palvelu alkaa heti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe