Espanja Cran Canarialle maaliskuussa...

shire_14

Olen lähdössä perheeni kanssa maaliskuun lopussa viikoksi espanjaan Cran Canaria Bahia Felixiin ja minulla
8 kuukautinen tyttö mukana,niin mitä tavaroita/vaatteita kannattaa ottaa mukaan pienelle tytölle?
...ja mistä saisin nytten ostettua uimapuvun,aurinkolasit ja hatun helteitä varten?

Minkälaista ruokaa/juomaa kannattaa ottaa mukaan ja mitenkä paljon että pärjään sen viikon niillä ruoilla ja juomilla?

5

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otan osaa

      Heh heh, heikko yritys. Olisit vähän vielä tsempannut niin ois edes naurattanut. Sulla taitaa olla tosi tylsää.

    • voi voi

      varmaan ottaa hernekeittoa ja kaljaa saa perillä. Taas on jonkun Kanarian matka piloilla kun sinun pentusi sen koneessa pilaa...osta jotain rauhoittavaa...

    • .

      Purkkiruokaa sen mitä lasket että menee viikossa, ja äidinmaidon korviketta jos et imetä enää. Normaalit lääkkeet, kuumemittari… Kaikki vaatteet, uimapuvut, hellehatut ja muuta vastaavaa emäntä on hankkinut säästö pörssistä, ja lindexistä.
      Meidän poika oli 9kk ikäisenä Gran Canarialla, ja 1,5v ikäisenä Thaimaan Phuketilla, tyttö oli 4kk ikäisenä Teneriffalla, Poika silloin 2,5v ja maaliskuussa lähdetään Phukettiin, ja lasten iät ovat silloin 1v 3kk, ja 3,5v.
      Ei ole ikinä ollut minkäänlaisia ongelmia, ei lentokoneessa, eikä paikan päällä! Eli hyvää matkaa! Muista vaan aurinkorasvata koko ajan, lasten ihot ovat aika herkät...

    • syrt12

      kyllä siellä paikallisissa supermarketeista löytyy samat lasten purkkiruuat ja tuttelit,kuin suomessa.samoiten jos tarvitset erikois maitoja.supermarketista ostat puurohiutaleita,ja jos keittiö keität puuron tai ei,niin menet hotellin ravintolaan ja ne keittää.on sitä muuallakin maassa pieniä lapsia.me ite oltiin pari vuotta sitten malgassa ja ,ei viety muutakun lentokoneeseen tarvittavat purkit mukana,kaikki muu ostetiin paikallisesta supermarketista vaipat,pullot,vedet,maidot.ja muista että lapsen ehdoilla matkaat,aikataulut pois ja reissu onnistuu hyvin.moni kulettaa rattaat tietenkin mukanaan,koska ne ovat joka puolella kalliit,sellaiset sateen varjorattaa ovat hyvät.onnelista matkaa ja vakuutukset kuntoon ja rokotukset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe