Kymco like 200i

JC

Onko kellään Kymco like 200i:tä? Millaista vauhtia sillä pääsee? Onko moottori (163cc) sama kuin People S 200i mallissa?

3

3377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S Hessu

Kovan etsinnän jälkeen löysin moottorin tehon mikä näkyy olevan 11,6 HV eli 8,5 KW niin noilla tehoilla voi se hyvissä olosuteissa 100km/h mennä, pahasti se mootori näytti GY6 mootorilta mitä käytetään Kiinalaisissa 125 cc Skootereissa ja niiden tehot ovat siinä 6 KW kieppeillä joissain alle senkin ja ne kulkee nippa nappa 80km/h ja tähän GY6 mootoriin löytyy 160 cc sylinteriä, eli jos Taiwanilaiset ovat lisääneen kuutioita ja näkyy olevan ruiskukone niin ihmeen vähän on lisätehoa tullut verrattuna 125 cc mootoriin.
      Itsellä on Kymco EGO 125 cc ja siinä on vesijäähdytteinen normaali kaasutin kone, 8,4 KW ja se kulkee sen 100km/h kun vertaa tätä Kymco Like 200i niin tässä likessä 38 cc isompi kone ja ruisku niin vaivaiset 0,1 KW tehoa enemmän, ja jos se kone on GY6 niin en kyllä siihen luota, kun oli sellanen Fude 125 cc missä selainen kone ja ei se oikeen pelittänyt hyvin koko aikana kun meillä oli,
      Olen kyllä sitä mieltä jos haluaa että Skooteri kulkee sen 120km/h niin tehoa tätyy olla lähellä 14 KW

• Osquk

Minulla tuo Like 200i on, ja tosiaan se sen hieman vajaa satasta gps:n mukaan menee. Mitään ongelmia tai häiriötä ei ensimmäisen 4500km aikana ole ollut, ei sitten ensimmäistäkään.

• hemputin hemppa

Mulla Qinkki 125 vm 2006 ajettu 18000km. moottoria ei viritetty, variaattorimuutoksilla kulkee 110km tunnis 7000 tuhannella kierroksella.Mopetin voi ostaa 500e

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe