Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kymco like 200i

JC

Onko kellään Kymco like 200i:tä? Millaista vauhtia sillä pääsee? Onko moottori (163cc) sama kuin People S 200i mallissa?

3

2915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S Hessu

      Kovan etsinnän jälkeen löysin moottorin tehon mikä näkyy olevan 11,6 HV eli 8,5 KW niin noilla tehoilla voi se hyvissä olosuteissa 100km/h mennä, pahasti se mootori näytti GY6 mootorilta mitä käytetään Kiinalaisissa 125 cc Skootereissa ja niiden tehot ovat siinä 6 KW kieppeillä joissain alle senkin ja ne kulkee nippa nappa 80km/h ja tähän GY6 mootoriin löytyy 160 cc sylinteriä, eli jos Taiwanilaiset ovat lisääneen kuutioita ja näkyy olevan ruiskukone niin ihmeen vähän on lisätehoa tullut verrattuna 125 cc mootoriin.
      Itsellä on Kymco EGO 125 cc ja siinä on vesijäähdytteinen normaali kaasutin kone, 8,4 KW ja se kulkee sen 100km/h kun vertaa tätä Kymco Like 200i niin tässä likessä 38 cc isompi kone ja ruisku niin vaivaiset 0,1 KW tehoa enemmän, ja jos se kone on GY6 niin en kyllä siihen luota, kun oli sellanen Fude 125 cc missä selainen kone ja ei se oikeen pelittänyt hyvin koko aikana kun meillä oli,
      Olen kyllä sitä mieltä jos haluaa että Skooteri kulkee sen 120km/h niin tehoa tätyy olla lähellä 14 KW

    • Osquk

      Minulla tuo Like 200i on, ja tosiaan se sen hieman vajaa satasta gps:n mukaan menee. Mitään ongelmia tai häiriötä ei ensimmäisen 4500km aikana ole ollut, ei sitten ensimmäistäkään.

    • hemputin hemppa

      Mulla Qinkki 125 vm 2006 ajettu 18000km. moottoria ei viritetty, variaattorimuutoksilla kulkee 110km tunnis 7000 tuhannella kierroksella.Mopetin voi ostaa 500e

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe