Jostain syystä tulee nyt tämä tapani kansan sivusto mieleen kun lukee tästä pohjoissuomalaisesta käpypäästä. Onko tapsuliini- haukkumien takana tämä vai joku toinen...
http://www.kaleva.fi/uutiset/ainoana-tavoitteena-tappaa-keskustelu-nayta-kommentit/886135#kommentit
Häiriköinnin harrastajia tälläkin?
5
259
Vastaukset
Kyllä mä luulen, että toi sama tyyppi tai sitten joku muu häiriköinnista kicksejä saava tyyppi käy tälläkin palstalla ärsyttämässä ja provosoimassa Tapsan faneja
- Kari Nivalasta hei!
Aijaa Justiinax Liinilä: en mä tiennytkään, että olet kotoisin Nivalasta ja kutsut itseäsi "Kariksi"!? Multipersoonallisuusongelma kenties? Terkkuja vaan sinne susirajan taakse.
- niinpä...
Mä taas uskon että täällä on montakin anti-Tapsastelijaa eikä vaan joku yksi. Mistä muka kuvittelet että ei ole useampaa?
- Untamo Raune
niinpä... kirjoitti:
Mä taas uskon että täällä on montakin anti-Tapsastelijaa eikä vaan joku yksi. Mistä muka kuvittelet että ei ole useampaa?
Tuntuu kyllä aika vainoharhaiselta väittää, että täällä olisi vain yksi Tapsasta arvostelevasti kirjoittava ja vielä nimittää häntä häiriköksi. Tälläiset väitteet kertovat enemmän Tapsan faneista miten suvaitsemattomia ja ahdasmielisiä he ovat.
- Hannu.
Untamo Raune kirjoitti:
Tuntuu kyllä aika vainoharhaiselta väittää, että täällä olisi vain yksi Tapsasta arvostelevasti kirjoittava ja vielä nimittää häntä häiriköksi. Tälläiset väitteet kertovat enemmän Tapsan faneista miten suvaitsemattomia ja ahdasmielisiä he ovat.
että olisi yksi tai kaksi häiriköijää. pirustako sen tietää. mennään asian viereen kun ruvetaan laskemaan montako. tarkoitushakluista sekin. on ainakin yksi ja kuten kirjoittajista voi päätellä onkin monta. joten lie sama montako kajahtanutta täällä on, pääasia että kirjoitetaan jatkossa asiallisesti Tapani Kansan musiikkiin keskittyen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 55752
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450