törkeä sossuäijä!

pettynytsossuun

Kävin hakemassa toimeentulotukea, harkinnanvaraista. jatkuvaan ei ole siis oikeutta, tulot ylittyy 100e. no siellä oli vastassa sitten kunnon k*sipää joka ensitöikseen ilmoitti että en tee autolla mitään! selitin että töiden takia tarvitsen, muuten matka töihin lasten tarhan kautta (minulla on siis kaksi alle koulu ikäistä lasta) kestäisi reilusti yli tunnin, nyt 15min. ja astman takia ei kauppakasseja raahata pitkiä matkoja pakkasilla. sekä se fakta etten joka pv kerkeisi hakea lapsiani ennen tarhan sulkemisaikaa. Tähän se tokas että sitä varten olis hyvä olla toinen huoltaja joka vuorostaa vie tai hakee lapset.
No eipä ole miestä, lasten isästä erosin jo aikaa sitten , narsistin kanssa ei elämäänsä kun halua jakaa.
Sitten se täys idiootti sano suoraan, että pienituloisella pitäisi olla mies talossa joka tuo talouteen 1200e/kk vähintään, 280euron elatusavun sijasta! Siis täysin törkeää ja asiatonta.
Sanoin vain ettei niitä elämänkumppaneita niin vain löydä, vastasi vain että olihan sulla aikoinaan lasten isä!
tässä vaiheessa lähdin.

aivan sairaita ihmisiä päästetään työhön missä pitäisi osata olla asiallinen.
paha mieli ja itku siinä autolle kävellessä tuli, autolle johon minulla ei siis olisi edes oikeutta vähävaraisena.

14

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 94895858558

      Tuo on osittain totta.Tunnin matka ei ole aika eikä mikään ja jos ei rahnaa ole niin autolla et liiku.Myy se.Hae astmaan lääkkeet tai mene hoitoihin,niin muutkin astmaatikot kantaa ostoskassinsa itse.

      Ja miksi ero yhdistetään siihen että isä ei enää huolehdi lapsista?

    • sossu-ukon järki

      No on kyllä tosissaan ollut törkee ukko. Millähän vuosisadalla se kuvitteli elävänsä? Se, että mies on talossa, ei välttämättä tarkoita, että hän toisi tullessaan 1200 e/kk. Olen minäkin ollut mieheni kanssa jo 30 vuotta naimisissa, mutta kaipa tämä sossu-ukko käskisi vaihtamaan rikkaampaan, kun nykyinen ei tuo kuin 700 e/kk ja vissiin kuluttaakin sen verran. Vähintään :D

      Ei tuollaisen paskan takia kannata mieltään pahoittaa. Mutta mutta... onko sinulla mahdollista lainata jostain rahaa tai lykätä jotain maksua sopimalla eteenpäin? Toivotaan, että saat asiasi järjestykseen ilman tuota kusipääukon apua.

      • wedfghgfds

        Tossa tilanteessa ottaisin ukon ja en ilmoittaisi siitä sossulle, eläisin leveämpää elämää.

        Tee valitus. Ihan vaan kiusalla.


    • suhteesi sörssinyt

      Omapa on valintasi ja kuka on pakottanut valitsemaan narsistin lasten isäksi???????

      Astmakin on ihan psykosomaattinen sairaus, omaa aiheuttama useimmiten. Tiedän kun kun nähnyt lähiomaisella astman niin se vaihtelee elämäntilanteiden mukaan, kaikki syy vieritetään muiden ihmisten syyksi kun itse on ihan täydellinen. Olisi minullakin astma ja varmasti kaikki mahdolliset allergiat ym. taudit jos olisin alkanut tehdä kakaroita ihan vain rahastaakseni niillä, ei sen kummempaa parisuhdetta rakentaakseni vaan alkanut sikiämään jollekkin saadakseni aineellista ja kuvitellen onneni tulevan siitä.

      Sinä olet narsisti kun ei ole elämänkumppania vaan lapset. Lapsiahan narsistin on hyvä ohjailla ja tuntea itsensä joksikin mutta ei onnistu aikuisen ihmisen kohdalla välttämättä. Narsisti siis hankkiutuu paksuksi ensitöikseen ja sitten syyttää yhteiskuntaa kun ei kaikkea tulekkaan kuin "manulle illallista" . Oletko koskaan miettinyt syyttäessäsi uhriasi narsistiksi kuinka narsisti sinä itse olet? Ei kenenkään ole pakko lisääntyä narsistille.

      Nyt kun haukut sosiaalityöntekijöitä sairaiksi niin aivan sairaitahan ihmisiä käy heidän vastaanotollaan.

      Olet hankkiutunut vapaa ehtoisesti siihen elämäntilanteeseen missä olet ja nyt vaadit veronmaksajia apuun? Kaikkien on helppoa sanoa että kumppani oli narsisti, hullu ja mitä lie ja vetää oma vastuu pois jotta saa ymmärrystä! Muoti- ilmiö sekopäisiltä naisilta jotka haluavat kakaran kenen kanssa tahansa ja yhteiskunnan on maksettava ne viulut.

      Helvetin hyvä sossun äijä joka ei ala tuollaisia kusettajia hyysään.

      • 242+987

        En usko että kukaan on pakottanut mutta virheitä sattuu. Sinulle ei onneksi.
        Miten astman voi aiheuttaa itse? Vetämällä muoviputkella savua henkee vuositolkulla vai miten? En ole koskaan nähnyt ihmistä jolla stressatessaan keuhkoputket vetävät kasaan ja pelkästään stressi takia. Itse olin 4 v kun juostessani henki vaan loppui ja kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan.No oli ehkä tyhmää juosta olisin varmaan kerennyt kävellenkin.
        Mitäpä luulet että jos suomessa ei olisi lainkaan työttömyyttä niin veroprosenttisiko olisi tällöin nolla vai viisi? Itse olen töissä ja maksan ennemmin köyhille tämän rahan kuin valtiolle jolla varmasti on käyttöä näille rahoille. Ääripäitäkin toki on en sitä kiellä mutta hyvin pieni osa. En tiedä miten asian näet mutta jos sossu työkkäri ja koko valtio kusee kaikkien työttömien ym päälle niin miten voit odottaa että he rupeaisivat käymään töissä ja maksamaan oman osansa. Tämä hommahan tätä juuri lisää.


    • narsisti

      Ja sieltä pahemmasta päästä vielä!

    • uhrille

      Saadakseen hyötyä itselleen tavalla tai toisella ja jos uhri häipyy niin hakee sossusta elantoa kun ei itse sitä kykene hankkimaan. Narsisti nainen levittää jalkansa ilman ehkäisyä ja kehuu kuinka kaikki viat olivat miehessä ja nyt tarvitaan yhteiskunnan apuja. Narsistinen nainen aina ja ikuisesti syyttää kaikkia muita ihmisiä ongelmistaan, mies joka on käynyt naimassa on aina narsisti, totta helvetissä.

      Narsistin mielestä jokainen työtä tekevä on sairas ja jokainen joka näkee sairaan ihmisen tilan kuten sinutkin. Raha ei auta tilanteeseesi vaan se että lyöt jalat kiinni tai hankit ehkäisyn. Alun alkaenkin olisi ollut pahainta käyttää ehkäisyä sillä lapset eivät ole sinun juttusi kun kerjäät.

      Tuon ruikuttamisen sijaan oletko koskaan ajatellut lapsettomuutta ja elämistä ihan riippumattomasti kenestäkään? Ei rahallisesti eikä kiristämistä kuten riippumattomat elää.

    • vain isille?

      Oikeus määräsi ex- mieheni maksamaan lasten valvottujen tapamaisten kulut. Helsingin sossu maksoi ne ex- miehen puolesta. Ex- mies on kirjausten mukaan saanut lasten harrastuksiin monene kertaan taloudellista tukea (kerralla jopa 2000€) sekä hänelle luvattiin maksaa tuetun loman omavastuu, se loma ei kyllä koskaan toteutunut. Ex- miehen vuotuiset ansiot ovat verotustietojen mukaan n.50 000€ / vuosi. No hän oli kyllä niin velkaanut uhkapleitaipumuksensa takia ja taisi vähän pahoinpidelläkin lapsia, että lopulta lapset tajuttiin ottaa huostaan. Nyt on mielenkiintoista katsoa huomaako sossu jossainvaiheessa kuinka paljon halvemmaksi kuin huostaanotto tulisi antaa minulle samanlaiset tuet. Minäkin olen koko tämän prosessin ajan ollut töissä, sillä työssä ololla voin todistaa olevani edellene pätevä kavattamana lapsia, vaikka oikeus määräsi lapset isälle.

    • Älä pummaa

      On uskomatonta miten Suomesta löytyy valtava määrä täysin vastuuttomia henkilöitä, jotka haluaisivat vain pysyä kelakerjäläisinä. Emme voi seurata sivusta miten tämän uuden uskonlahkon psykoosiin vajonneet kannattajat aiheuttavat jatkuvaa lisävelkaa jopa omille lapsilleen. Nyt onkin otettava jo keppi esille ja vaadittava yksilövastuuta. Tämän lahkon toiminta on saatava pysähtymään, vaikka pakkokeinoin.

      • herääitse

        Se että sinä roikut narussa josta sinua vedetään milloin minnekkin ei tarkoita että muiden tulisi tehdä samaa. Ikävä kyllä tämä psykoosi tarkoittaa pikemminkin sinua ja sille on ominaista että et itse tajua sitä. On ihan mukavaa että kannat sitä rahaa valtion kirstuun mutta usko huviksesi kaikille se ei tarkoita koko elämää. Se että olet psykoosin tavoin rakastunut rahaan ja elät pelkästään rahalle ei onneksi ole minun ongelmani.. olisi niin rankkaa että olisi pakko syyttää tästä sossun elättejä tai muita.


    • kyllä risoo

      mikä on että toiset saa ja toiset ei ,minäkin harvoin haen jos ylimäärästä menoa on nyt oli mutta ei autettu sukulaisilta lainasin.tiedän muutaman noinsanotun yksinhuoltajan joilla on työssäkäyvä mies kokoajan kuvioissa mutta kirjoilla muualla sosku maksaa sähköt ja vuokrat ja kela tuet työttömiä kun ovat.

    • .

      Jos sulla ei ole rahaa ni millä helvetillä sä sitä autoa maksat?Mä oon 23-vuotias kahden lapsen yh-äiti,elän tällä hetkellä kelan rahoilla,sillä sieltähän se äitiysraha tulee vaikka töistä jäisit äitiyslomalle(rahat riittävät siihen mihin pitääki-elämiseen ja sillointällöin johonkin mukavaan).Kuljen kauppaan ja asioille lasten kanssa kävellen tai yleisillä ja kun ne menee päiväkotiin kuljen edelleen yleisillä.On olemassa 24h päiväkoteja niitä vanhempia varten joiden työajat ei anna periksi hakea lasta viiteen mennessä päiväkodista,tehdäänkö lapsia kuitenkaan muiden ihmisten kasvatettaviksi?

      • 73837834534345354

        Onko sinulle opetettu ostamaan kaikki uutena vajukki? Hyvänkin auton voi saada halvalla ja se maksetaan kerralla. Bensa maksaa mutta ei yleensä 500e kk. On se hyvä että liikut kävellen mutta toivottavasti saat hyväpalkkaisen työn väh 5000kk jotta lastesi ei nyt ihan koko elämäänsä tarvitsisi kävellä. Sinullahan tähän ei omasta mielestäsi ole oikeutta kuten ei muillakaan. Voi olla aika v mäistä viedä lapsia kerran 5vuodessa lomalle kävellen.


    • Hupsheijakkaa

      Kyllä niillä rahaa pisaa aina ryypätä ja syödä paskaruokaa olan takaa vaikka ei duunissa kävisi 7 vuoteen. Aina sieltä sossusta elämiseen rahaa saa. Sinä olet yksi valittaja vain joka ei saanut tällä kertaa rahaa koska olit saanut tilillesi jonkun ylim summan joltain ja se huomioitiin sun kk tuloihin. Ja mites se sinun käytöksesi siellä sossussa sitten? jää pahasta kuulemmatta se puoli tarinasta. Nyt kuultiin vain tämä toinen puoli tarinasta. Ei virkailija noin pahasti vittuile ellei hänelle auota päätä tosissaan. ne ihmiset tekee siellä työtään ja ei siinä sun paskanpuhuminen auta asiaa jos numerot kertoo sun rahatilanteen olevan niin että et saa tukea.

      Joko hommaat itsellesi työpaikan jolla elätät lapsesi ja itsesi tai sit hommaa mies joka elättää teidät. sulla menee aivan varmasti kaikkiin kampaajalla käynteihin ja tekokynsiin ja hiusväreihin ja raitoihin kiitettävä summa kuussa kaikki hepeneesi päälle että näytät hyvältä lapsi kainalossa. Koittasit oikeesti mietti miten pystyt elämään sillä rahalla mitä nyt saat. Turha tänne on tulla itkemään kun ei rahaa saanut ja haukkua sossun äijä pystyyn, sinä pelkästään todistajana tästä riemusta. Et mitään puhunut siitä että teet valituksen siitä ihmisestä? Pelkkää valetta tuo sinun tarinasi. Vituttaako kun sitä rahaa ei tule ovista ja ikkunoista kotona makaamalla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe