Rakas perheenjäsenemme, englanninbulldoggi narttu kokee keväällä toiset juoksunsa, ja terveyssyistä olisi tarkoitus leikkauttaa hänet nuorena. Mahdollinen ajatus olisi teetättää neidillä yhdet pennut ennen leikkuria, josko sopiva sulhaskandidaatti löytyisi. Pennutus ei siis ole kiveen kirjoitettu pakkohomma, vain yksi mahdollisuus. :)
Neiti on on ollut terve (ei lonkkavikaa, ei kirsikkasilmää, ei allergioita, ei iho-ongelmia tms) äärimmäisen sosiaalinen ja sporttinen pakkaus, ei mikään koriseva sohvaperuna. Rakastaa lapsia ja tulee hyvin toimeen kaikkien koirien kanssa. Jos täydellinen sulho löytyisi, niin pitäisimme yhden pennun itse, ja jos enempi tulisi niin varmasti meidän lähipiiristäkin löytyisi hyviä koteja, pentutehtailusta en halua missään nimessä olevan kysymys.
(Tässä vaiheessa kennelit ja kukkahattutädit alkaavat varmasti nousta varpailleen ja uhkailemaan verottajalla yms, suotta.)
Neiti on kaunis väritykseltään, punatiikeri kera valkoisen naaman ja massun. 23 lihaksikasta kiloa ja persoonaa kuin pienessä kylässä. Rokotukset kunnossa ja EU-passi ja naapurimaan rekisteripaperitkin, en ole suomen kennelliittoon aikoinaan vaivautunut rekisteröimään ja nythän se on jo liian myöhäistä. Neiti on vain onnellinen perhekoira maalla, eikä mikään laiskanpulskea näyttelyprinsessa.
Sulhaskandidaatiltakaan en voi siis rekisteröintipapereita vaatia, mutta n.3-6v terve ja täysipäinen englanninbulldoggiuros saa ilmoittautua mahdolliseen määräaikaiseen rakastajan virkaan! Paperit tietty aina plussaa, vaikka pentua/pentuja ei saisikaan rekisteriin. Ymmärrän että jalostetulla rodulla on ties mitä renkkaa eikä paperitonta koiraa välttämättä ole kuvautettu lonkkien yms osalta, mutta maalaisjärkeä saa ja pitääkin käyttää terveysasioiden kanssa. Haluan tutustua urokseen/omistajaan ennenkuin mitään virallista on luvattu. Korvaukseksi astumisesta mahdollisesti pentu tai pieni summa rahaa.
Asumme pääkaupunkiseudulla.
Asialliset yhteydenotot osoitteeseen; [email protected]
Kiitos ja hyvää alkavaa kevättä!
Englanninbullgoddi-urosta astutukseen!
Pirre Uusimaa
0
254
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472