numerosta 17191 on tullut viestejä vuoden sisällä 5 kpl hinta 5€ kappale=25€ näkyy puheerittelyssä. Viestiä ei tarvitse edes avata kun veloitetaan.Neuvoni on, laittakaa SMS-esto palvelunumeroihin, se estää kyseisten huijari tekstiviestien vastaanoton.Tämän ohjeen sain puhelinoperaattorilta.
Laitetaan huijjarit kuriin
yhteispelillä
2
256
Vastaukset
Ensimmäinen, mitä pitää tehdä tuollaisessa tapauksessa on lähettää numeroon viesti "stop". Valelunumeroesto ei käsittääkseni katkaise jo tehtyjä kestotilauksia. Se kylläkin estää niiden katkaisun em. tavalla.
- näin on
jos palveluviesti estot eli kaikki maksulliset niin ei tule enään laskua sillä operaattori ei välitä koko asiasta.Ja ei noita kaikkia saa edes lopetettua millään stop viestillä:=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013