Mondeon laturi 2.0 -01

erkki junkka

saakohan tohon hiiliä vai pitääkö ostaa koko laturi.
latauksen merkkivalo syttyy sillointällöin kierroksista riippumatta.

8

2148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta ihan varmaan..

saa jotkut sopimaan jos haluaa =DD

Tosin jos hiilet on noin loppu... niin on kollektori (minne hiilet laahaa) myös loppu!!
      Olen avanut muutaman ja noin on asia ollut!

Tilaa Ebay:stä 100€ uusi niin ei kannata sen kanssa tapella =D

• frangröbbä

tuskinpa olet yhtäään laturia avannut,et näköjään tiedä yhtikäsmitään,kollektori ei tosiaankaan ole loppu vaikka hiilet olisivatkin

• franggggröbbbbbbääää
        frangröbbä kirjoitti:

tuskinpa olet yhtäään laturia avannut,et näköjään tiedä yhtikäsmitään,kollektori ei tosiaankaan ole loppu vaikka hiilet olisivatkin

Mä juuri avoin laturin jolla oli ajettu 268000 km ja oli kyllä muutakin loppu kuin hiilet!! ei ollut järkee koittaa korjata kun uuden sai alta satasella englannista!!
        Avaas joskus itse mondeon laturi, niin tiedät miksi siitä loppuu kollektori ennen kun vanhoista boschlaisista!!

Noita sun tekstejä kun täällä lukee.... niin ne kyllä yleensä apuu aika metsään joka asiassa =DD
        Sulla on kyllä aina mielipide joka asiaan... oon sun vastauksia nauranut että miten joku voi olla noin "kädetön" =DD

• löysin.mutt
        franggggröbbbbbbääää kirjoitti:

Mä juuri avoin laturin jolla oli ajettu 268000 km ja oli kyllä muutakin loppu kuin hiilet!! ei ollut järkee koittaa korjata kun uuden sai alta satasella englannista!!
        Avaas joskus itse mondeon laturi, niin tiedät miksi siitä loppuu kollektori ennen kun vanhoista boschlaisista!!

Noita sun tekstejä kun täällä lukee.... niin ne kyllä yleensä apuu aika metsään joka asiassa =DD
        Sulla on kyllä aina mielipide joka asiaan... oon sun vastauksia nauranut että miten joku voi olla noin "kädetön" =DD

Hei, niitten täytyy olla siinä takana akselin päässä. Miten sait sen mustan möhkäleen irti.
        Kylmästi ruuvarilla kampeamalla ?

• mä1234567

että saa. Kysy Autosähkökorjaamo Sopenkorven autokorjaamo Oy. Itse olen hakenut sieltä, jos Motonetissa ei ole. Mondeoon ei motonetissa ole.

• Karl Gröbba

löytyy kyllä laturia Mondeo 01 2,0 hintaan:249e ja jos automaatti niin 279e sis 50e pantti vanhasta
        mutta hiilipakeettia ei löydy, sitä kannattaa kysellä muualta!

• vähän ajettu

tulee halvemmaksi

• laittaa käytetty

80€ - 150€ laturi minkä todellista ajomäärää ei tiedä ees taivaanherra..??
        jos uuden saa 120€ kotiin toimitettuna!!

Sä kuulut varmaan siihen ryhmään joka laittaa käyteytyn pakoputkenkin!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe