Se pieni soliseva puroni
olet aivan siinä lähelläni
siinä Sinua katselen kuuntelen
olet musiikkia sielulleni
Näen Sinussa elämän virran
iloisuutta olet puroni
pientähän vain etsinki
siihen sydämeni rantautui
Viihdyn solisevan laulus luona
koskikaranki nään
iloisesti kiveltä kivelle hyppää
nokkaansa einehen nyppää
Pieni puroni
olet suurissa käsissä
koskikara ja minä
Olet
4
257
Vastaukset
Näyttäisi välillä jopa toimivan tämä 24:n, joten äkkiä viestiä sinulle, ennen kuin taas sitten ei..
Runosi on moni-ilmeinen,,ihanaa luettavaa kuten aina!
Kuvanakin saan silmiini kauniin reippaan puron, virtaa kuin itse elämä
Aloin vielä miettimään että olikos koskikara se joka kokoajan 'niiailee''? :)
On silläkin paikka olla kuin koskenkohinan keskellä, mutta jokaisella meillä on se oma paikkamme
Uskon että jotkut sukeltelee tänäänkin kylmään veteen..hyrrrr... mut emmie ainakaan!
ollaa koskikaran kassa siinäkin erillaisia, minä sukellan ennemmin uunikylkeen lämmittelemään! :))
Kovassa pakkasaamussa, hampaat kalisten, koitan huiskuttaa sinne mukvaa tammikusta päivää.
http://uuvana.files.wordpress.com/2011/01/imgp6854-kara-b1.jpg?w=700Usein kun tallaan ja sielä
virtaa jokien uomat
veden laulua iloista kun saan kuulla
ehän olekkaa yksin
koskikaran kanssa me kahden
Näin jatkuu pienen ihmisen retki
sen soi hetken niin suloiseen
MURUKULTA
Sinulle kiitosta taas laulan, maltoit pysähtyä katseleen koskikaraa.
Katson tässä nyt ulos ja sielä taivas purppuroi, oii mitkä värit.
En malta olla hiljaa, vaan sen min tunnen, kevätki jo kaigertaa rintaani.
Hymy läpi kyynelten
- Kukkuluuruu?
Jo ennen valmis-ilmoitusta MURUKULTA-profiilin takaa tehtyyn aloitukseen tehdyn kyselyn jälkeen samanmoiseen latautumislistaan roikkumaan ilmestyikin vaihteeksi juuri äsken profiili toivonliisa ennen valmis-ilmoitusta?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5310451Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1436539"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn744648Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul183542Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1433310Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3023148Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1532867Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota692802Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52252Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait342184