Se pieni soliseva puroni
olet aivan siinä lähelläni
siinä Sinua katselen kuuntelen
olet musiikkia sielulleni
Näen Sinussa elämän virran
iloisuutta olet puroni
pientähän vain etsinki
siihen sydämeni rantautui
Viihdyn solisevan laulus luona
koskikaranki nään
iloisesti kiveltä kivelle hyppää
nokkaansa einehen nyppää
Pieni puroni
olet suurissa käsissä
koskikara ja minä
Olet
4
238
Vastaukset
Näyttäisi välillä jopa toimivan tämä 24:n, joten äkkiä viestiä sinulle, ennen kuin taas sitten ei..
Runosi on moni-ilmeinen,,ihanaa luettavaa kuten aina!
Kuvanakin saan silmiini kauniin reippaan puron, virtaa kuin itse elämä
Aloin vielä miettimään että olikos koskikara se joka kokoajan 'niiailee''? :)
On silläkin paikka olla kuin koskenkohinan keskellä, mutta jokaisella meillä on se oma paikkamme
Uskon että jotkut sukeltelee tänäänkin kylmään veteen..hyrrrr... mut emmie ainakaan!
ollaa koskikaran kassa siinäkin erillaisia, minä sukellan ennemmin uunikylkeen lämmittelemään! :))
Kovassa pakkasaamussa, hampaat kalisten, koitan huiskuttaa sinne mukvaa tammikusta päivää.
http://uuvana.files.wordpress.com/2011/01/imgp6854-kara-b1.jpg?w=700Usein kun tallaan ja sielä
virtaa jokien uomat
veden laulua iloista kun saan kuulla
ehän olekkaa yksin
koskikaran kanssa me kahden
Näin jatkuu pienen ihmisen retki
sen soi hetken niin suloiseen
MURUKULTA
Sinulle kiitosta taas laulan, maltoit pysähtyä katseleen koskikaraa.
Katson tässä nyt ulos ja sielä taivas purppuroi, oii mitkä värit.
En malta olla hiljaa, vaan sen min tunnen, kevätki jo kaigertaa rintaani.
Hymy läpi kyynelten
- Kukkuluuruu?
Jo ennen valmis-ilmoitusta MURUKULTA-profiilin takaa tehtyyn aloitukseen tehdyn kyselyn jälkeen samanmoiseen latautumislistaan roikkumaan ilmestyikin vaihteeksi juuri äsken profiili toivonliisa ennen valmis-ilmoitusta?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743800Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1823035Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352