Se pieni soliseva puroni
olet aivan siinä lähelläni
siinä Sinua katselen kuuntelen
olet musiikkia sielulleni
Näen Sinussa elämän virran
iloisuutta olet puroni
pientähän vain etsinki
siihen sydämeni rantautui
Viihdyn solisevan laulus luona
koskikaranki nään
iloisesti kiveltä kivelle hyppää
nokkaansa einehen nyppää
Pieni puroni
olet suurissa käsissä
koskikara ja minä
Olet
4
226
Vastaukset
Näyttäisi välillä jopa toimivan tämä 24:n, joten äkkiä viestiä sinulle, ennen kuin taas sitten ei..
Runosi on moni-ilmeinen,,ihanaa luettavaa kuten aina!
Kuvanakin saan silmiini kauniin reippaan puron, virtaa kuin itse elämä
Aloin vielä miettimään että olikos koskikara se joka kokoajan 'niiailee''? :)
On silläkin paikka olla kuin koskenkohinan keskellä, mutta jokaisella meillä on se oma paikkamme
Uskon että jotkut sukeltelee tänäänkin kylmään veteen..hyrrrr... mut emmie ainakaan!
ollaa koskikaran kassa siinäkin erillaisia, minä sukellan ennemmin uunikylkeen lämmittelemään! :))
Kovassa pakkasaamussa, hampaat kalisten, koitan huiskuttaa sinne mukvaa tammikusta päivää.
http://uuvana.files.wordpress.com/2011/01/imgp6854-kara-b1.jpg?w=700Usein kun tallaan ja sielä
virtaa jokien uomat
veden laulua iloista kun saan kuulla
ehän olekkaa yksin
koskikaran kanssa me kahden
Näin jatkuu pienen ihmisen retki
sen soi hetken niin suloiseen
MURUKULTA
Sinulle kiitosta taas laulan, maltoit pysähtyä katseleen koskikaraa.
Katson tässä nyt ulos ja sielä taivas purppuroi, oii mitkä värit.
En malta olla hiljaa, vaan sen min tunnen, kevätki jo kaigertaa rintaani.
Hymy läpi kyynelten
- Kukkuluuruu?
Jo ennen valmis-ilmoitusta MURUKULTA-profiilin takaa tehtyyn aloitukseen tehdyn kyselyn jälkeen samanmoiseen latautumislistaan roikkumaan ilmestyikin vaihteeksi juuri äsken profiili toivonliisa ennen valmis-ilmoitusta?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973