Heippis!
Ajattelin kysäistä, jos täällä olisi muita Norjalaisten metsäkissojen omistajia ja heidän kissojensa painoa ihan vertailun vuoksi lähinnä. :)
Meillä on nyt noin 7kk:n ikäiden uros norski, joka painaa nyt reilut 5,5 kiloa. Eli aika hyvänkokoinen jössikkä. Onko toisilla kokemuksia nopeasta kasvusta? Tuntuu, että vastahan tämä oli ihan pieni ja nyt saa selkä vääränä jo kanniskella. :D Ruokavalio on siis aivan normaali, mutta jättiläinen tullut. :)
Ei vielä leikkautettu.
Toinen kotikissamme ( 4 vuotta) painaa reilut 4kiloa.
Aikasempi Norski ei kasvanut ihan tälläisella vauhdilla, vaikka olikin aikuisiässään komeimmillaan yli 8-kiloinen. :)
Norskin paino
2
427
Vastaukset 2
- kisumamma_x3
Toinen on oikea mini-Norski, painoa vain n. 2,5kg
- H
Meillä 2 mettistä, tyttö ja poika (molemmat leikattuja). Tyttö n.6 kiloinen (tosin pikkuisen liikaa massaa kun ruoka maistuu vähän liiankin hyvin;), poika painaa reilun 7 kg, mutta on kokoisekseen tosi timmissä kunnossa. Kokoerot on yleensä norskeilla isoja tyttöjen ja poikien välillä, meilläkin tyttö on pienempi ja sirompi, tyttömäinen ja poika taas tuollainen pitkä ja komea jättiläinen. Pojalla kokoa ja painoa alkoi tulla muistaakseni enemmän vasta n. vuoden iässä, sitä ennen oli aika laiheliini, kasvoi hitaasti koko komeuteensa:) Kummallakaan en muista varsinaisia kasvupyrähdyksiä olleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546