löytäskö joku eläin pelejä?

viola.w

mä etisin jotain hyvii virtual eläin pelei

5

449

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarhailijatar
    • Mun sivu
    • Eveonparas

Esimerkiksi kävin tossa tarhailijataren kertomassa paikassa, mut esim. kun siellä oli tuo eläinkauppa niin eihän sieltä voi lemmikkejä ostaa, enkä muutenkaan oikeen älynnyt tota pelin ideaa, että löytyiskö esim. jt. suomenkielistä semmosta jossa vois virtuaalisesti adoptoida leemikin, eikä sitä tarttis ladata??

• jokuuuu

Animal jam on hyvä peli(Jos osotetta kaipaat niin www.animaljam.com).Siellä liikutaan eläimillä, joita voi itse stailata ja päättää liittyessä kyseiseen peliin, ovatko ne tyttöjä vai poikia.Eläimien nimet ovat kolmesta sanasta perustuvia nimiä, käyttäjänimet taas saa päättää suurinpiirtein itse, muttei niissä saa olla välejä.Pelis ei mitään 'juonta' oo, seikkaillaan vaan mm. partyissa, joita on silloin tällöin, muitten huoneissa ja tietenkin perusmaissa, joissa voi käydä aina.Pelissä on myös minipelejä, jotka löytyy painamalla peliohjainta, joista voi saada gemsejä, eli Animal jamin rahaa.On myös pelejä, joita voi pelata yhden pelaajan kanssa.Jos haluaa jotain näistä kahdestaan pelattavasta minipelistä pelata, voi lähettää erillisen pyynnön.Siellä on membereitä, jotka ovat ostaneet vähän niinkun erityisjäsenyyden oikealla rahalla.Membereille on esim; Omat lemmikit, panostetumpia vaatteita ja paljon muuta kivaa, mitä tavalliset jäsenet eivät voi saada.En kyllä ite tiiä, mistä semmosii jäsenyyksii voi ostaa, koska ite en oo ajatellu tommoseen memberinä oloon rahaa tuhlata; Tyydyn siihen, mitä on tavallisille jäsenille tarjottavana.Animal jamissa voi myös vaihtaa asioita toisten kanssa, itse olen eniten siitä asiasta Animal jamissa kiinnostunut :'D
      oon siel matskuninja, jos haluutte pyytää kamuks, eläimet on taas Captain coolanimal ja Little cutebunny

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      430
      899
    2. 56
      569
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      157
      550
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      535
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      164
      517
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      216
      485
    7. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      436
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      90
      424
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      63
      418
    10. Se siitä sitten

Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.
      Ikävä
      22
      410
    Aihe