Youtube videon käynnistykseen menee tietokoneella 1-3min. Kone on ostettu uutena 2010 ja aina on ollut sama vika. Nyt se alkaa kyllästyttää. Netin nopeus on 1mb ja se on aika hidas mutta ei voi olla syypää koska puhelimeni WLANilla videot latautuvat alle 10 sekunnissa. Tietokoneessa pitäisi olla uusin flash, 2mb keskusmuisti, 2GB tuplaydin prossu. Eli ei pitäisi olla mitään vikaa. Netissä toimivat pelit toimivat lähes moitteetta eikä nopeudessa ole vikaa. Videoiden lataus vaan vie tuhottomasti aikaa. Niin ja käytän Windows 7.
Miksi Youtube lataa niin hitaasti?
4
1317
Vastaukset
- Ei jaksa oottaa
Sain jo toimimaan. Ongelma oli F-Secure. Löytyi tuolta flash osiosta vastaus.
- Kaasua linjaan
1mb netin nopeus ei riitä alkuunkaan edes perus netti selailuun enää nykyaikana!. 10/10 yhteys on vielä jotenkuten käyttökelpoinen esim teksti tiedostojen lukemiseen online :). Mutta suomessa tunnetusti on todella huonot hitaat ja todella kalliit nettiyhteydet. Tuollainen 100/30 yhteys vähintään pitää olla jo nykyään jos meinaat nauttia youtubesta ym visuaalisesta annista netissä.
- Hättäilemätön_miäs
"1mb netin nopeus ei riitä alkuunkaan edes perus netti selailuun enää nykyaikana!. "
Tässä, niinkuin kaikessa muussakin lienee kyse tarpeesta ja hinta/laatusuhteesta jotka haluaa.
Minulla on 1Mb/s liittymä hintaan 14€/kk ja Youtubet latautuvat
muutamassa sekunnissa ja näkyvät ilman ongelmia.
Samoin netin kautta tulevat TV-ohjelmat (mm. Ylen Areena ja MTV3)
näkyvät kokoruudulla ihan nykimättä.
En tosin pelaa netissä.
Olen melkoinen netin suurkäyttäjä, mutta en silti kykene oikein
hahmottamaan miksi ihmeessä täytyisi yhden koneen
käyttäjällä olla enemmän bittejä (ja euroja!) per sekunti.
- sama vika
mulla on sama vika, mutta miten se f-secure vaikutti siihen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649