S-Ketjun Bensa asemaa toivotaan Lappeenrannan keskusta - Lauritsala välille.
S-Ketju
5
651
Vastaukset
- tehotippa housuis
kaikki ruokakaupat vois muuttaa myös mannisen puoteiksi...voi j....s,ei tarvi city-marketteja eikä valintataloja tai siwoja tai mitään muutakaan kuin pelkkää s.äää,kaikki tb.t vois lopettaa ja kaikki muutkin bensa asemat,laittakaa pelkkiä s-ketjun asemia
- shell.
Kuka toivoo? Ass-ketjun bensa on on sika kallista ja älyttömän vihreän kortin käytöllä sen hinta tippuu muiden asemien tasolle! Kusetusta koko bensanjakelu!
- ghfghfgsh
Hinta tippuu samalle tasolle kuin muualla ja bonus prosentti nousee koko kuukauden muissa ostoissa.
- näin o
ghfghfgsh kirjoitti:
Hinta tippuu samalle tasolle kuin muualla ja bonus prosentti nousee koko kuukauden muissa ostoissa.
eikä tarvii. lauritsalan shellillä on yleensä kourulan nesteen kanssa kaupungin halvimmat bensat (jos sellaista nyt yleensä enää on)
- 9+13+5
näin o kirjoitti:
eikä tarvii. lauritsalan shellillä on yleensä kourulan nesteen kanssa kaupungin halvimmat bensat (jos sellaista nyt yleensä enää on)
tuolla itärajan takana, alle 0,80 € litra, menkää sinne, jos täkäläinen bentsiini on kallista. Kyllä siinä pian viisumi hintansa hankkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848