eli sellaiseksi jossa on vain nimi, tai nimi ja paikkakunta , ilman kotiosoitetta.
Saunalahdella on varmaan laajimmat Omat sivut, tekstiviestilähetyksiin asti, numerovaihtoon, ym.,
mutta tuo yksi puuttuu.
Saako Puhelinliittymää PUOLI-salaiseksi ?
ei saa ?
3
371
Vastaukset
- untokuurna
On sellainen, se on prepaid. Tosin silloin jää pois kaikki muutkin mutta aina ei voi saada kaikkea sitä mitä haluaisi.
- tarkoitin nykyistä
omaa Saunalahti liittymääni, ilman katuosoitetta, itse muuttaen sivuilla.
Varmaan sen saa jos ottaa yhteyttä operaattoriin, mutta asia ei ole niin tärkeä.
nytkin on yksi muun operaattorin, jossa on nimi ja paikkakunta
ja toinen liittymä, jossa on vain nimi.
- saa...
DNA.lla voi numero palvelun rajoittaa vain nimeen eli ei osoite tietoja, tämän voi muuttaa oma dna palvelussa itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611