Hei,
Onko kukaan teistä ollut lähiaikoina Finnmatkojen äkkilähdöillä?
- minkälaiseen hotelliin jouduitte/pääsitte?
- jos olitte yksin matkalla niin saitteko oman huoneen vai jouduitteko jakamaan sen, jos saitte kämppiksen niin oliko Suomalainen vai jostain muusta pohjoismaasta?
Mulla sen verran aikaa kun olen viimeksi Finnmatkojen äkkilähdöllä ollut ja se oli vähän huono kokemus joten pohdin, että olisiko tilanne yhtään muuttunut.
Kiitos vastauksista etukäteen!
Finnmatkojen äkkilähdöt?
1
544
Vastaukset
- Viimeksi syyskuu/10
Olen ollut usein Finnmatkojen äkkilähdöillä, mm. Espanja, Kreikka, Turkki, Portugali. Espanjan Aurinkorannikon äkkilähdöillä olen joutunut aina samaan valtavan isoon hotelliin, on tullut mieleen, että ehkä se on se "äkkimatka"hotelli tuossa kohteessa, mutta siitä ei puhuta... huonehan voi olla missä vaan. Hotellit on aina muistaakseni olleet ihan kohtuullisia. Huonekaveria en edes muista, koska viimeksi on tullut. AIna sitä jännitän kovasti, kun uusi ryhmä tulee. Onneksi viimevuosina käynyt säkä ja olen saanut olla itsekseni. Mutta on tietysti vuosien varrella ollut huonekavereitakin. Kerran on ollut joku häiriintynyt alkkishuonekaveri, jolloin jouduin vaihtamaan huonetta vielä huonompaan ikkunattomaan. Se oli kamala loma. Mutta muuten äkkilähtömatkat olleet ihan ok.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119