Kun raha kirstuun kilahtaa, lääkäri paikalle viilettää.
ANELÄÄKÄRIT
7
464
Vastaukset
- hyvin männöö
Lääkäriliitto ei kuulemma Tapsan mielestäkään arvosta julkisen sektorin porukkaa yhtä hyväksi kuin yksityisen. Mitenhän se todellisuus on sitten kun kyse on todellisesta homesairaasta. Onkohan Lääkäriliitto vielä samaa mieltä. Pyyhkiikö vain julkisen porukan lähettämillä papereilla perseitä.
- vertti-eetu
ei saa syödä.
- vertti-eetu
vertti-eetu kirjoitti:
ei saa syödä.
mielenkiinnolla odotan ohjelmasta "homesairaus" osiota. Toivottavasti tekevät senkin ilman sensuuria.
Kansanmiehen kannanottoa olisi kiva kuunnella.
http://www.telkku.com/program/show/2011012608151 Hyvät lääkärit voisivat palata terveyskeskuksiin takaisin.
En arvosta rahan perässä juoksijoita ollenkaan, tosin oma näkemykseni vaan.
Jotkut tekevät pyyteetöntä työtä kehitysmaissakin, mutta pahoinvointivaltioissa ihmiset jätetään kylmästi kärsimään.
*
Ministeri: ”Ihmisten pompottelun loputtava”
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/108384-ministeri-”ihmisten-pompottelun-loputtava”sanasinko kirjoitti:
Hyvät lääkärit voisivat palata terveyskeskuksiin takaisin.
En arvosta rahan perässä juoksijoita ollenkaan, tosin oma näkemykseni vaan.
Jotkut tekevät pyyteetöntä työtä kehitysmaissakin, mutta pahoinvointivaltioissa ihmiset jätetään kylmästi kärsimään.
*
Ministeri: ”Ihmisten pompottelun loputtava”
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/108384-ministeri-”ihmisten-pompottelun-loputtava”Hyvä uutinen, aitoa auttamishenkeä:
Salainen klinikka avaa ovensa
http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=10043/type=1/ref=uk
"Klinikalla ei kysellä ihmisten taustoja. Ovelta ei käännytetä myöskään suomalaisia potilaita. Klinikalla käytetään Suomen lakien ja asetusten mukaista sairauskertomusjärjestelmää, mutta potilaan itsestään antamia tietoja ei yritetä tarkistaa. Potilastietokantoihin potilaat kirjataan pysyvällä nimimerkillä."
Ks. myös:
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/laakarilehti_paperittomille_siirtolaisille_salainen_klinikka/
Järkyttävä tapaus, lue kokonaan:
Narkolepsiaan sairastuneen isä: Mikään rangaistus ei ole tarpeeksi kova
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/02/1266016/narkolepsiaan-sairastuneen-isa-mikaan-rangaistus-ei-ole-tarpeeksi-kova- suojelu
pelaa joka tasolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
