Lähellä keskustaa,uima-allas,langaton netti...?
Hotellivinkkejä Phnom Penhistä?
5
633
Vastaukset
- IsoPahaApina
- oletko ollut?
Kellään kokemusta The Billabong Hotellista?
- Jutta H.
Villa Langka on siisti ja rauhallinen hotelli keskustan tuntumassa. Noin kilometri palatsialueelle. Mukava uima-allas. Hyvää ruokaa ja edulliset hinnat ravintolassa. Niukka aamiainen. Hinta yölle noin 40 eur. 4 tähteä.
- Unelmasta Arjeksi
Itse majailen Phnom Penhissä Happiness Guest Housessa. Sijaitsee korttelin päässä Central Marketsilta, katujen 51 ja 130 kulmassa. Uima-allasta ei ole, mutta netti on. Yhden hengen huone 15$ ja kahden 17$. Mukavat huoneet ja todella siisti paikka. Tästä on muutama kortteli joen rantaan, jossa on sitten noita hintavampia hotelleja ja joista löytyy jo uima-altaitakin. Kunhan on joku, mistä aloittaa, niin voi sitten paikan päällä etsiä paremmin mieleisensä - jos ei aika ole ihan hirveän kortilla. Yhteystiedot e-mail [email protected] ja puh. 855 (0)23 212 356.
Juttuja Phnom Penhistä ja muualtakin Kambodzasta blogissani Unelmasta arjeksi www.rantapallo.fi/virpij. Kohta tulee puoli vuotta täyteen täällä omatoimireissaajana. - 28 x....
Unelmasta Arjeksi kirjoitti:
Itse majailen Phnom Penhissä Happiness Guest Housessa. Sijaitsee korttelin päässä Central Marketsilta, katujen 51 ja 130 kulmassa. Uima-allasta ei ole, mutta netti on. Yhden hengen huone 15$ ja kahden 17$. Mukavat huoneet ja todella siisti paikka. Tästä on muutama kortteli joen rantaan, jossa on sitten noita hintavampia hotelleja ja joista löytyy jo uima-altaitakin. Kunhan on joku, mistä aloittaa, niin voi sitten paikan päällä etsiä paremmin mieleisensä - jos ei aika ole ihan hirveän kortilla. Yhteystiedot e-mail [email protected] ja puh. 855 (0)23 212 356.
Juttuja Phnom Penhistä ja muualtakin Kambodzasta blogissani Unelmasta arjeksi www.rantapallo.fi/virpij. Kohta tulee puoli vuotta täyteen täällä omatoimireissaajana.Kiitos ihanasta tarinasta! Luin joka sanan. Olet rehellinen ja hieno ihminen joita on nykyisin harvassa. Sain myös kivoja vinkkejä maasta jonne vielä aion palata. Sihanouk Villessä olin vuodevaihteessa muutaman päivän sekä tykästyin suuresti.
Hyvää elämänjatkoa Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1226018Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745402106Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281378Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.26924Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915