Alavatsa roikkuu!

Miten poistetaan??

MIksi alavatsassani reisiä vasten on isot poimut? Johtuuko se aikaisemmasta liian nopeasta laihduttamisesta vai jostakin muusta. Tärkein kysymys, miten ne poistetaan? Auttaako joku jumppa, rasvat, hieronta jne.
Selällä maatessa ne ovat jokseenkin poissa istuessa ja seistessä voi ottaa käsillä kiinni. Jotkut lihavuudesta suolta lyhentämällä leikatut ovat joutuneet uuteen leikkaukseen, jossa on poistettu ko. poimut. Leikkausta en halua. Muuten olisin jokseenkin siedettävä. Vatsajumppa vahvistaa alla olevia lihaksia, mutta mitä tehdä roikkuvalle osalle?

5

1298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keinot vähissä

Jonkin verran voi aika auttaa roikkuvan nahan palautumiseen. Muussa tapauksessa vain leikkaus auttaa. Tai uudelleen lihotus, mutta se ei nyt varmaankaan tule kysymykseen.

• Luonnonparantaja

Tutkisitte pelikaanien luontaista poimua nokkansa alla.Siellä ei tarvitse hakea mitään luonnotonta syytä poimun syntyyn eikä tarkoitukseen.Katselkaa myös vanhoista kuvistanne mistä lähtien poimut ovat alkanneet muodostua ja millä ravinnolla ja liikunnalla?Lääkärit eivät ole mitään vapaaehtoistyöntekijöitä eivätkä lääkkeetkään ilmaislääkkeitä. jonkin konstin voi luonnostaankin keksiä?

• poimukas

kerron sinulle, etta ei ne vatsapoimut minnekaan lahde millaan muulla keinoin kuin leikkauksella. Abdominoplastia on leikkauksen nimi, menen itse siihen kolmen viikon kuluttua. Siina kertakaikkiaan leikataan pois kaikki se ylimaarainen nahka ja rasvakudos sen nahan alla. Kirurgini arvioi, etta joutuu leikkaamaan minun vatsastani noin 4-5 kiloa tavaraa pois. Mikali pitkat vatsalihakset ovat loitonneet toisistaan liikapainosta johtuen, ne siirretaan takaisin oikealle paikalleen ja tikataan itsestaan sulavilla tikeilla. Kirurgini sanoi, etta jos vatsalihaksiin joudutaan puuttumaan, on toipuminen jonkin verran tuskallista ja kestaa hiukan kauemmain. Todennakoinen toipumisaika on 4 viikkoa.
      Itse olen laihduttanut melkoisen maaran kiloja kuluneen puolentoista vuoden aikana ja siita kadonneesta ylipainosta on viela poimut muistona.

• uskomatonta...

Kuinka helvetin paljon oikein olet laihtunut, jos nahka roikkuu reisissä? Itse laihdutin 30 kg ja eihän vatsa nyt varsinaisesti timmi ole, mutta ei se nyt roikukaan. Ja itsekin laihdutin nopeasti, osin jopa kahden kilon viikkovauhtia.

• eiks ookin

nimimerkille "uskomatonta..."

painu trolli v*ttuun, jos et osaa vastata asiallisesti toisen kysymykseen. ihan helvetin paljon laihduttu, jos asia nyt sulle jitenkin kuuluu. se on moro, eikä sun tartte enää vastata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe