Huhtikuussa Tunisiaan

Kantaoui

Ollan lähdössä kaikesta tästä mellakoinnista huolimatta =)

Onkohan siellä jo silloin auringonottokelejä? 6.4 lähtö.

10

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija12

      siellä on huhtikuussa keskilämpö semmoinen 18-20 astetta. Suomen normi kesä siis. Että ihan lämmintä varmaan, tai hyvällä tuurilla teillä voi olla todella hyvätkin ilmat! Illat on viileitä, saattaa olla jopa kylmiä, joten kannattaa varata mukaan myös lämpöistä vaatetta. Merivesi on kylmää sillon vielä (tai no jos voi 13 asteista vettä sanoa lämpimäksi;). Minnepäin Tunisiaan ootte menossa, ja mihin hotelliin?

      • Kantaoui

        Ja hotelli Kanta =)


    • juupsistahei

      Mellakathan loppuivat jo lahes pari viikkoa sitten. Mielenosoitusta on ollut, ja edelleenkin muutama sata osoittaa mieltaan. Muuten elama jatkuu normaalina (tosin vapaampana ja tasa-arvoisempana).

      Huhtikuussa on viela vaihtelevaa, ei siis takuuvarmaa lampoa. Voi olla, etta paastaan 30 asteen lampoihin, voi olla, etta heilutaan 15 asteessa vesisateessa. Eli kuten edella oleva jo kirjoittikin, vahan kaikensortin vaatetta mukaan, myos sita lamminta :)

      • back to kantaoui< 33

        Huhtikuun keleistä en tiedä, itse olin Port El Kantaouissa marraskuussa, silloin aurinkoisimpina päivinä saattoi lämpö kohota reippaasti 27-30 tienoille! Harmi vaan syksyllä siellä luonto ei enää ole kauneimmillaan, meilläkin siis oli hotellina Kanta. Aivan ihana hotelli, todella hyvä aamupala ja hyvät lämmitetyt altaat! Lähtisin todellakin takaisin samaan paikkaan, ja vaikka samaan hotelliinkin. :) Mukava henkilökunta myös löytyy. Sousse ei niin minua viehättänyt, sinnekin pääsi taxilla noin 6 euroa maksimissaan..

        Kanta hotellin vieressä hyvä "Big Market" jos muistan oikein :D ja sitten se vesilähdejuttu on aivan ihana! Myöskin kesäaikaan auki pieni huvipuisto, ja ranta ihan lähellä. Vedet lämpimät, mutta itse en oikein tykännyt kun pohja oli sellainen missä näkyi vähänväliä jotain mustia juttuja ja sai sitten miettiä että uskaltaako mihin astua! Ainakin silloin, tämä siis plussaa, oli hotellilta ilmainen kuljetus rannalle ja pois, sekä ilmaiset aurinkotuolit jos meni Kanta hotellin ranta-alueelle. :)

        Sen verran vielä näistä tunisialaisista miehistä että osaavat jotkut olla todella ärsyttäviä ja samat kauppiaat huutelevat joka ikinen kerta kun ohi kävelee. Kaverin kanssa ei saatu rauhaa ja välillä huomattiin jonkun seuraavan, välillä ihan pelotti, pitää osata sanoa ei.

        hyvää ruokaa!


      • RIIIINA
        back to kantaoui< 33 kirjoitti:

        Huhtikuun keleistä en tiedä, itse olin Port El Kantaouissa marraskuussa, silloin aurinkoisimpina päivinä saattoi lämpö kohota reippaasti 27-30 tienoille! Harmi vaan syksyllä siellä luonto ei enää ole kauneimmillaan, meilläkin siis oli hotellina Kanta. Aivan ihana hotelli, todella hyvä aamupala ja hyvät lämmitetyt altaat! Lähtisin todellakin takaisin samaan paikkaan, ja vaikka samaan hotelliinkin. :) Mukava henkilökunta myös löytyy. Sousse ei niin minua viehättänyt, sinnekin pääsi taxilla noin 6 euroa maksimissaan..

        Kanta hotellin vieressä hyvä "Big Market" jos muistan oikein :D ja sitten se vesilähdejuttu on aivan ihana! Myöskin kesäaikaan auki pieni huvipuisto, ja ranta ihan lähellä. Vedet lämpimät, mutta itse en oikein tykännyt kun pohja oli sellainen missä näkyi vähänväliä jotain mustia juttuja ja sai sitten miettiä että uskaltaako mihin astua! Ainakin silloin, tämä siis plussaa, oli hotellilta ilmainen kuljetus rannalle ja pois, sekä ilmaiset aurinkotuolit jos meni Kanta hotellin ranta-alueelle. :)

        Sen verran vielä näistä tunisialaisista miehistä että osaavat jotkut olla todella ärsyttäviä ja samat kauppiaat huutelevat joka ikinen kerta kun ohi kävelee. Kaverin kanssa ei saatu rauhaa ja välillä huomattiin jonkun seuraavan, välillä ihan pelotti, pitää osata sanoa ei.

        hyvää ruokaa!

        Minkälainen lomakohde on Hammamet,oletteko olleet?


      • saa osakseen
        RIIIINA kirjoitti:

        Minkälainen lomakohde on Hammamet,oletteko olleet?

        Kiitos seksituristien, jotka ovat opettaneet vieraan kulttuurin miehet aivan väärille käytöstavoille....


      • TUNIS :(
        saa osakseen kirjoitti:

        Kiitos seksituristien, jotka ovat opettaneet vieraan kulttuurin miehet aivan väärille käytöstavoille....

        Valitettavasti näin on,siellä tuo rauhassa liikkuminen naisena ei ole kivaa,joka paikassa huudellaan perään,mutta paras tapa on ummistaa silmät ja korvat ja rannoilla on nykyisin varasliikoja,kolme "kyttää" ja yksi tekee työt,jos menet uimaan,siis varoituksen sana tarpeen!!!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe