haluaisin lähteä matkustamaan jonnekin euroopan maahan, mutta rahan vähyys hidastaa aika nopeasti. No, sitten keksin että jos lähtisin junalla ja reissaisin ympäri eurooppaa, jäisin pois muutamalla asemalla, yöpyisin hotellissa, katselisin nähtävyyksiä ja nousisin takaisin junaan kun olen tyytyväinen. tietääkö, onko tuo kauhean typerä ajatus jos haluaa nähdä mahdollisimman monta paikkaa, aina saksasta espajaan ja sieltä italiaan ja takaisin englantiin.
erityistä suunnitelmaa minulla ei olisi. Kunhan passi ja hammasharja pussissa ja vaihtokalsarit taskussa ja sen verran rahaa että nälkään ei kuolisi.
Onko kellään kokemusta tälläseistä matkasta?
Junalla euroopan ympäri
matkustaa haluaa
1
526
Vastaukset
- gfdgfdgfgdfg
Sitä kutsutaan InterRailiksi, mutta se on vastakeksitty tapa matkustaa joten kovin moni ei ole siitä varmasti vielä kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20611913
- 585569
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212922Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html482900- 452518
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352098Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471969Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131931- 381925
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71807