haluaisin lähteä matkustamaan jonnekin euroopan maahan, mutta rahan vähyys hidastaa aika nopeasti. No, sitten keksin että jos lähtisin junalla ja reissaisin ympäri eurooppaa, jäisin pois muutamalla asemalla, yöpyisin hotellissa, katselisin nähtävyyksiä ja nousisin takaisin junaan kun olen tyytyväinen. tietääkö, onko tuo kauhean typerä ajatus jos haluaa nähdä mahdollisimman monta paikkaa, aina saksasta espajaan ja sieltä italiaan ja takaisin englantiin.
erityistä suunnitelmaa minulla ei olisi. Kunhan passi ja hammasharja pussissa ja vaihtokalsarit taskussa ja sen verran rahaa että nälkään ei kuolisi.
Onko kellään kokemusta tälläseistä matkasta?
Junalla euroopan ympäri
matkustaa haluaa
1
568
Vastaukset 1
- gfdgfdgfgdfg
Sitä kutsutaan InterRailiksi, mutta se on vastakeksitty tapa matkustaa joten kovin moni ei ole siitä varmasti vielä kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941066Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3281060- 102905
- 82807
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45661
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39660