Mikä on koulutuksenne ja palkkanne? Millä sektoreilla työskentelette ja miten olette työpaikkanne löytäneet?
Kertokaahan työstänne kiinnostuneelle, kiitos! Netistä löytyy mielestäni aika huonosti tietoa :/
Opintosihteerit - kysymys!
3
985
Vastaukset
- hhhyyrrrrrr
opintosihteeri, 2100€ merkonomi.
- Tuurista riippuu
Entinen määräaikainen opintosihteeri, FM. Olen tehnyt opettajan pedagogiset. Taustalla oli muuta korkeakouluhallintokokemusta ja hain opintohallintoon vuosia. Riippuu varmaan tosi paljon myös rekrytoijien taustoista. Mielikuva sopivasta taustasta voi heitellä sen mukaan, onko hakuilmoituksessa mainittu tiettyjä kriteerejä sekä mikä tausta muilla on. Joskus haetaan tutunomaista, joskus uudenlaista verta organisaatioon.
Koulutusalalla nimenomaan hallinnoitavasta alasta poikkeavan taustan arvostaminen voi tuntua erikoiselta, mutta joskus ehkä toivotaan, että hakija keskittyy tarkemmin tehtäviinsä, ellei voi aiemman taustansa avulla osoittaa olevansa vahvoilla organisaatiossa.:) - Msda
merkonomi ja sihteerin ammattitutkinto tekeillä. Palkka 1833, työpaikka löytyi ihan mol.fi sivustolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059