Hoi sinä Yrjö-Poeka! Annappa äänesi kuuluviin tällä palstalla ja kerro, miksi sinua tarvitsisi äänestää?
Huomio YRJÖ-POIKA
13
1456
Vastaukset
- Yrjö-poika
itsestään selvään asiaan jota kukaan itsellisesti ajatteleva olento edes koskaan kysele.
Vastaus kuitenkin on että täytyyhän jonkun viisaamman vähän katsella asioita perään ettei tyhjänkyselijät pääse sotkemaan asioita.
Toinen on että kun minä olen huomattavasti keskitasoa viisaampi niin minulle kuuluu siitä toimesta maksettava korvaus kuin Manulle illallinen joten siinä toinen ja todellisempi syy.
Äänestäkää minua sillä minä kyllä tiedän mikä on teille tavallisille tarpeen ja hyväksi.
Terveisin
Yrjö-Poika.- rk
kyllä tule äänestämään sinua,olipa ylimielinen vastaus.
- femari 333
" Koska oon ent. kepulainen ja opin siellä kaekki jounittelun metkut ja oon pätevä. Ite assiessa jatkan sammaa linjaa. kieroelu on valttini. Eivät minnuo huolinu johtopalleille, niinpä hyppäsin uuteen junnaan. "
Vara-yrjö-poeka
Katukommentti: Onko siinä väärää, vaekka politiikka ei muuttuskaan, että äänestämällä persuja lyö korvalle kepuja ja muita kepun nuoleksijoeta?
Kepu luulee, että Kaenuun ja valtion rakennustoimintaan antamat rahat kuuluvatkin Kepupuolueen rahoiksi. Katotaan vuan, niin Vanahanen ja muut kepujohtajat vappautetaan tallousrikossyytteistä. Eehän demmari ja kokoomus voi omille varpaelle hypätä.
Katu-yrjö-poeka - Suomussalmelaiset
femari 333 kirjoitti:
" Koska oon ent. kepulainen ja opin siellä kaekki jounittelun metkut ja oon pätevä. Ite assiessa jatkan sammaa linjaa. kieroelu on valttini. Eivät minnuo huolinu johtopalleille, niinpä hyppäsin uuteen junnaan. "
Vara-yrjö-poeka
Katukommentti: Onko siinä väärää, vaekka politiikka ei muuttuskaan, että äänestämällä persuja lyö korvalle kepuja ja muita kepun nuoleksijoeta?
Kepu luulee, että Kaenuun ja valtion rakennustoimintaan antamat rahat kuuluvatkin Kepupuolueen rahoiksi. Katotaan vuan, niin Vanahanen ja muut kepujohtajat vappautetaan tallousrikossyytteistä. Eehän demmari ja kokoomus voi omille varpaelle hypätä.
Katu-yrjö-poekaTAAS täällä itkee, on se paikkojen paikka,
AINA joka paikasta kaivetaan esiin negatiivisuutta
ja vituttaa kaikki positiiviset jutut - Isot on Kalut
Suomussalmelaiset kirjoitti:
TAAS täällä itkee, on se paikkojen paikka,
AINA joka paikasta kaivetaan esiin negatiivisuutta
ja vituttaa kaikki positiiviset jututOlisiko hyvä saada homoja sinne ylivesille asumaan,olisko miestenmiehille mukavat ja auttavaiset naapurustot ja onko siellä ennestään vihreänliiton kannattajia kuten me
- oikea Yrjö-Poeka
Täällä sitä sitten toisten nimissä kirjoitellaan mitäs sattuu. Selkärankaa on kuin ameeballa.
- Yrjö-Poika
rk kirjoitti:
kyllä tule äänestämään sinua,olipa ylimielinen vastaus.
usko kuitenkaan mitä kirjoitetaan ja kenen nimissä.
Muuten kyllä olen samaa mieltä aika pitkälle kuin tuo ylempänä ollut nimimerkkini käyttäjä.
Terveisin
Se oikea
Yrjö-Poika - assiet kuntoon
Yrjö-Pojasta tulee hyvä puolustusministeri.
- näläkäjänkä
kyllä se Yrjö on hyvä valinta. Tolokku mies ylävesiltä, joka ymmärtää perukan ihmisen näläkeä ja kurjuutta.Ei nämä kommarit eikä vihreät aja kuin omaa etuaan.
- oksettaaaaaa
homppel homppelin puolustaa ja selkärakan piäs3cm kikel
- huru-ukot
oksettaaaaaa kirjoitti:
homppel homppelin puolustaa ja selkärakan piäs3cm kikel
mistä saisi ohjelmia kielioppivirheineen hankituksi.
- Ahjolan naurajat
huru-ukot kirjoitti:
mistä saisi ohjelmia kielioppivirheineen hankituksi.
ny olis halvalla köyhyysohjelma yrjölle kopijoitavaksi myynisä,satatuhatta euroo,puolitoistavuotta tein sitä.pistä rahat muoviseen attseasalkkuusi ja tule osta korpikommunistin rehelline ohjelma
- uteliainen
Ahjolan naurajat kirjoitti:
ny olis halvalla köyhyysohjelma yrjölle kopijoitavaksi myynisä,satatuhatta euroo,puolitoistavuotta tein sitä.pistä rahat muoviseen attseasalkkuusi ja tule osta korpikommunistin rehelline ohjelma
Tiijät usseimmat Kepun juonitteluhommat vuosien takkaa. Laetapa tietoo palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830