kontakti hyviin alieneihin Pleidians?

Haluu tietää

Moi! Ketkä on nähny/puhunut ollut yhteydessä hyviin alieneihin? Haluun saada yhteyden niihin ja keskustella niiden kanssa. Miten voisin saada yhteyden?
Vai asiallisia viestejä Kiitos! EI ASIATTOMUUKSIA KIITOS! :)

59

2460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jejpepej

      soitat mulle löydät puhelinluettelosta arvalla kyllä, jos sitä kaipaat. jos et löydä ni meditoi ITSEÄ

    • Minulla on.

      Nykyään noiden yhteyksien järjestämiessä ollaan kovin tarkkoja. Se voi olla psykgoloogiseti rankkaa.
      Muutamalle olen järjestänyt.

      Matti

      • shinsela

        Olisi erittäin mielenkiintoista saada yhteys alieneihin. Olisko mitään mahdollisuuksia saada kontaktia 'hyvien' ufojen kanssa? Olen nähnyt unessa monta monta kertaa ufoja ja ollut ikäänkuin aina vain lähempänä niitä. (: Olisi mukava saada tietää, että olisiko mitenkään mahdollista järjestää 'tapaaminen' näin sinulta 'kaukaisesti'?


      • shinsela kirjoitti:

        Olisi erittäin mielenkiintoista saada yhteys alieneihin. Olisko mitään mahdollisuuksia saada kontaktia 'hyvien' ufojen kanssa? Olen nähnyt unessa monta monta kertaa ufoja ja ollut ikäänkuin aina vain lähempänä niitä. (: Olisi mukava saada tietää, että olisiko mitenkään mahdollista järjestää 'tapaaminen' näin sinulta 'kaukaisesti'?

        En nyt varsinisesti pistä tietojani tyrkylle, jos löydät ne näistä aiemmista ketjusta niin ok.
        Se yhteydenotto minun siinä tarvitaan paikannukseen.
        Tuo kontakti on sellainen yhden yön elämys interaktiivinenselkouni kotona johon voit osallistua ja sinulla on siinä opas jolta voit tehdä kysymyksiä, ja saat vastauksen niihin. Sinua saatetaan viedä tapaamaan usampia henköitä. Mutta kuten sanottu olemme tuleet tarkoiksi kenelle näitä voi antaa, on sattunut ongelmia.
        Saattaa olla liikaa ihmismielelle. Eli he tekevät sen lopullisen päätöksen tutkittuaa tiimissä, kuka saa tällaisen.

        Jos minulle soitetaan kontaktin jälkeen että oletko humanoidi niin se kertoo jo aika paljon.

        Eli ei ole sieppaus tai maastotapaaminen, vaan mielenhallinta tekniikalla tehty.

        Sitten huomasin että tämä ei ole niitä kaikkein parhaita tapoja todistella että avaruudessa on elämää ja ufot oikeita, vaikka se vaikutti lupaavalta.


      • haluan tietää
        m.aladin kirjoitti:

        En nyt varsinisesti pistä tietojani tyrkylle, jos löydät ne näistä aiemmista ketjusta niin ok.
        Se yhteydenotto minun siinä tarvitaan paikannukseen.
        Tuo kontakti on sellainen yhden yön elämys interaktiivinenselkouni kotona johon voit osallistua ja sinulla on siinä opas jolta voit tehdä kysymyksiä, ja saat vastauksen niihin. Sinua saatetaan viedä tapaamaan usampia henköitä. Mutta kuten sanottu olemme tuleet tarkoiksi kenelle näitä voi antaa, on sattunut ongelmia.
        Saattaa olla liikaa ihmismielelle. Eli he tekevät sen lopullisen päätöksen tutkittuaa tiimissä, kuka saa tällaisen.

        Jos minulle soitetaan kontaktin jälkeen että oletko humanoidi niin se kertoo jo aika paljon.

        Eli ei ole sieppaus tai maastotapaaminen, vaan mielenhallinta tekniikalla tehty.

        Sitten huomasin että tämä ei ole niitä kaikkein parhaita tapoja todistella että avaruudessa on elämää ja ufot oikeita, vaikka se vaikutti lupaavalta.

        Moi Matti! Moi Shinsela, näytät olevan kiinnostunut samasta asiasta/asioista kuin minä tämän ketjun aloittaja.Tarkoitin juuri Billy Meiyer:in tapaamia Pleiadianseja. Olen lukenut niiltä Meiyr:in sivulta sitä listaa miksi he olivat yhteydessä häneen.


      • Haluan tietää
        m.aladin kirjoitti:

        En nyt varsinisesti pistä tietojani tyrkylle, jos löydät ne näistä aiemmista ketjusta niin ok.
        Se yhteydenotto minun siinä tarvitaan paikannukseen.
        Tuo kontakti on sellainen yhden yön elämys interaktiivinenselkouni kotona johon voit osallistua ja sinulla on siinä opas jolta voit tehdä kysymyksiä, ja saat vastauksen niihin. Sinua saatetaan viedä tapaamaan usampia henköitä. Mutta kuten sanottu olemme tuleet tarkoiksi kenelle näitä voi antaa, on sattunut ongelmia.
        Saattaa olla liikaa ihmismielelle. Eli he tekevät sen lopullisen päätöksen tutkittuaa tiimissä, kuka saa tällaisen.

        Jos minulle soitetaan kontaktin jälkeen että oletko humanoidi niin se kertoo jo aika paljon.

        Eli ei ole sieppaus tai maastotapaaminen, vaan mielenhallinta tekniikalla tehty.

        Sitten huomasin että tämä ei ole niitä kaikkein parhaita tapoja todistella että avaruudessa on elämää ja ufot oikeita, vaikka se vaikutti lupaavalta.

        Niin. Halusin vain tässä välissä selventää, että tässä on kaiksi eri ihmistä kiinnostunut mahdollisesta kontaktista Pleiadianssejen kanssa. :)


      • Haluan tietää kirjoitti:

        Niin. Halusin vain tässä välissä selventää, että tässä on kaiksi eri ihmistä kiinnostunut mahdollisesta kontaktista Pleiadianssejen kanssa. :)

        [email protected]

        Kerron sittten mitä se tosiaan merkitse ja valintaperusteet yms.

        Matti


      • kalaktinen tietoisuu
        m.aladin kirjoitti:

        [email protected]

        Kerron sittten mitä se tosiaan merkitse ja valintaperusteet yms.

        Matti

        valinta perustelut riippuvat hakijan sukupuolesta ja ulkonäöstä. näis ufo kerhois on aina sama tarina ku hipeilläki...
        no vittu oon vaan kateellinen sulle. jatka samaan malliin. mä vielä viilaan yhteyttäni vääntelemällä korviani


      • kalaktinen tietoisuu kirjoitti:

        valinta perustelut riippuvat hakijan sukupuolesta ja ulkonäöstä. näis ufo kerhois on aina sama tarina ku hipeilläki...
        no vittu oon vaan kateellinen sulle. jatka samaan malliin. mä vielä viilaan yhteyttäni vääntelemällä korviani

        Lasten kanssa näihin pitää olla holhoojan luvat.
        En tapaa yleensä näitä ihmisiä enkä veloita niin ei sillä rodulla, sukupuolella, varallisuudella ja iällä ole mitään merkitystä. Eli hvät pahat ja rumat kelpaa yhtalailla ehdolle, avaruudesta sitten valitsevat niin olemmesopineet ja tuo valinta on psykolooginen peruste jonka he tukivat.
        Minä saan tietää siitä lausunnosta kyllä vai ei.

        Matti


      • Haluan tietää kirjoitti:

        Niin. Halusin vain tässä välissä selventää, että tässä on kaiksi eri ihmistä kiinnostunut mahdollisesta kontaktista Pleiadianssejen kanssa. :)

        Hei!

        Tiedätkö mihin olet ryhtymässä?
        Minä en vastaa vahinkosta jos psyykkeesi kärsii kun vapaaehtoisesti ryhdyt tähän.
        Maailmakuvasi saattaa muuttua kerralla ja sitä shokkia ei välttämättä kestä ilman apua.
        Varaa tukeva aamiainen tai vaikka energiajuomaa että selviät aamulla ylös jos ja kun se yö koittaa.

        Plejadit ovat sellainen keskus tässä galaksissa, siellä asuu monia lajeja ja pääasiassa harmaita mutt Nordicit jota tässä tarkoitat

        pitävät siellä yhtä valvonta planeettaa vihreät myös. Tämä Mayerin kontakti Semjase on syntynyt siellä, hän on Nordic. Johtuu siitä että harmaat aiheuttivat suursodan galaksissa noin 50000 vuotta sitten ja hävisivät sen, siksi heillä on lähi valvontaa muiden toimesta. Nordicella on 68 planeettaa tässä galaksissa ja muissa lisää eli he ovat yksi valta lajeista. He ovat naisenemmistöisiä.
        Heitä on täällä maanoperaatiossa 320000 ja kaikenkaikkiaan täällä on väkeä noin 800000
        Kaikkilajit ovat kuitenkin yhtyneet yhden halliinon alle noin kuusivuotta sitten joten valtakunta on ISO

        Oma asemani maanoperaatiossa on sen neuvoston puheenjohtaja, neuvostoon kuuluu 73 avaruudesta ja kolme Maasta.
        Olen ollut kontaktissa täysillä muka yli kymmenen vuotta. Eli neuvosto on eräänlainen viisaiden neuvosto joka tekee kaikki tärkeät päätökset täällä. Muualla minulla on sitten vielä korkeampi asema. Toiminta tapamme on enemmän neuvostot ja näiden päätöset ainakin oheistuksena päätöksen tekijälle, yleensä neuvostoissa vallitsee yhteisymmärrys ja homma toimii.

        Sitten hierargia mene toimivien osastojen päällikköihin josta toiset ovat prorisoituja.
        Tällä hetkellä siellä meneillään olevista on tärkein tukkimus, keinokekoinen evoluutio.

        Yhtään face-face tapaamista en ole järjestänyt jossa he näkyvät, itse olen nähnyt sellaisia hahmohologrammeja ja tavanut näkymättömiä, koskettelut tuntuvat ja puhe että se on läheltä. Yhteystapani on jatkuva kaksisuuntainen telepatia. Joskus myös videoita suljettuihin silmiin.

        Myöskään telepatiaa emme järjestä muille kuin lyhyiksi hetkiksi näiden interaktiivisten unien aikana.
        Uni on aivan selvä niin kuin kolmiuloitteista elokuvaa katsoisit ja vuorovaikutteinen, eli poikkeaa tavallisesta unesta.
        Eräät ovat päässeet mm. pellaamaan avaruuden pallopelejä joukkueissa näissä ja kaikki tuntemus on ollut aitoa.
        Nämä tehdään vähän jokaiselle erilaisiksi joten siinä on tuotanto aika, heti tulleesen kontaktiin ilmestyy vaan joku puhumaan.

        Sairaiden parantamisia olen järjestänyt heidän etälääketieteensä avulla, näitä tapauksia on eniten.
        Yleensä ihminen joka haluaa tällaisen vaihtoehtoisen hoidon on niin sairas että meidän lääketiede ei voi mitään.
        On saatu tuloksia. Ihan kaikkea ei etänä kyllä voi parantaa mutta paljon on sellaisa sairauksia joille me ei voida mitään.
        Psykologiaa ei tehdä, muuta kuin sen sairauden aivomuutos puolta.

        Tiimimme on tarkka ja he lähettävät tutkimusaluksen joka kopioi muistisi ja tietoisuutesi, menevät avaruuteen sairaaloiden simulaatio koneisiin tutkittaviksi ja joku saattaa kokeilla niitä siellä. Minä en saa kenenkään henkilkohtaisia tietoja eli jäävät avaruuteen ja en ole ollut kiinnostunut pyytämäänkään, meillä on kontaktissa muutakin tekemistä, se ei ole mikään juoru kerho.
        Eli lääkärit siellä käsittelevät nämä ja antavat lausunnot jotka tulevat päällikkölääkärillemme, joskus näissä kestää joskus ovat nopeampia. Jos toteavat että ei niin silloin et saa sitä.

        Tietysti olisi hyvä jos kuulisimme sitten mitä sait jos sait. Siinä olisi sitä todistelua. Tietysti jos sulkeudut tästä niin ymmärän ,mutta se ei silloin anna sinulle niin paljon.

        USA:n kun järjestin yhden yökontaktin niin sieltä tule 8 A4 sivua-pitkä yksityiskohtainen selostus tapahtumista.
        Mutta hän halusi rajoittaa sen julkaisun vain ufo-tutkijoiden käyttöön.

        Jos on edellytyksiä niin kontakti saattaa jatkua jollain toisella tasolla. He päättävät siitä. Vaikka minulla olisi asema jossa saan määrätä, mutta teemme tämän kaltaiset asiat yhteisymmärryksessä enkä painosta heitä jos he päätyvät ei ratkaisuun.
        Sanotaan minulla ei ole vielä riittävästi tietoa näistä ja en voi saada sita datatulvaa analysoitavakseni.
        Jos kontaktisi etenee saatat saada sieltä koulutuksen, työpaikan ja pitkän elämän siinä yhteisössä kun lähdet täältä.
        Itsemurhia he kunnioittavat joten se ei käy täältä poistumistapana, katkaisee kontaktin.

        Minä en vieraile heidän avullaan kenenkään ruumiissa joten mitään kiusantekoa tämä ei ole.

        Paikannukset nyt vain sitten puuttuu.

        Matti


      • pakkaajan jana
        m.aladin kirjoitti:

        Hei!

        Tiedätkö mihin olet ryhtymässä?
        Minä en vastaa vahinkosta jos psyykkeesi kärsii kun vapaaehtoisesti ryhdyt tähän.
        Maailmakuvasi saattaa muuttua kerralla ja sitä shokkia ei välttämättä kestä ilman apua.
        Varaa tukeva aamiainen tai vaikka energiajuomaa että selviät aamulla ylös jos ja kun se yö koittaa.

        Plejadit ovat sellainen keskus tässä galaksissa, siellä asuu monia lajeja ja pääasiassa harmaita mutt Nordicit jota tässä tarkoitat

        pitävät siellä yhtä valvonta planeettaa vihreät myös. Tämä Mayerin kontakti Semjase on syntynyt siellä, hän on Nordic. Johtuu siitä että harmaat aiheuttivat suursodan galaksissa noin 50000 vuotta sitten ja hävisivät sen, siksi heillä on lähi valvontaa muiden toimesta. Nordicella on 68 planeettaa tässä galaksissa ja muissa lisää eli he ovat yksi valta lajeista. He ovat naisenemmistöisiä.
        Heitä on täällä maanoperaatiossa 320000 ja kaikenkaikkiaan täällä on väkeä noin 800000
        Kaikkilajit ovat kuitenkin yhtyneet yhden halliinon alle noin kuusivuotta sitten joten valtakunta on ISO

        Oma asemani maanoperaatiossa on sen neuvoston puheenjohtaja, neuvostoon kuuluu 73 avaruudesta ja kolme Maasta.
        Olen ollut kontaktissa täysillä muka yli kymmenen vuotta. Eli neuvosto on eräänlainen viisaiden neuvosto joka tekee kaikki tärkeät päätökset täällä. Muualla minulla on sitten vielä korkeampi asema. Toiminta tapamme on enemmän neuvostot ja näiden päätöset ainakin oheistuksena päätöksen tekijälle, yleensä neuvostoissa vallitsee yhteisymmärrys ja homma toimii.

        Sitten hierargia mene toimivien osastojen päällikköihin josta toiset ovat prorisoituja.
        Tällä hetkellä siellä meneillään olevista on tärkein tukkimus, keinokekoinen evoluutio.

        Yhtään face-face tapaamista en ole järjestänyt jossa he näkyvät, itse olen nähnyt sellaisia hahmohologrammeja ja tavanut näkymättömiä, koskettelut tuntuvat ja puhe että se on läheltä. Yhteystapani on jatkuva kaksisuuntainen telepatia. Joskus myös videoita suljettuihin silmiin.

        Myöskään telepatiaa emme järjestä muille kuin lyhyiksi hetkiksi näiden interaktiivisten unien aikana.
        Uni on aivan selvä niin kuin kolmiuloitteista elokuvaa katsoisit ja vuorovaikutteinen, eli poikkeaa tavallisesta unesta.
        Eräät ovat päässeet mm. pellaamaan avaruuden pallopelejä joukkueissa näissä ja kaikki tuntemus on ollut aitoa.
        Nämä tehdään vähän jokaiselle erilaisiksi joten siinä on tuotanto aika, heti tulleesen kontaktiin ilmestyy vaan joku puhumaan.

        Sairaiden parantamisia olen järjestänyt heidän etälääketieteensä avulla, näitä tapauksia on eniten.
        Yleensä ihminen joka haluaa tällaisen vaihtoehtoisen hoidon on niin sairas että meidän lääketiede ei voi mitään.
        On saatu tuloksia. Ihan kaikkea ei etänä kyllä voi parantaa mutta paljon on sellaisa sairauksia joille me ei voida mitään.
        Psykologiaa ei tehdä, muuta kuin sen sairauden aivomuutos puolta.

        Tiimimme on tarkka ja he lähettävät tutkimusaluksen joka kopioi muistisi ja tietoisuutesi, menevät avaruuteen sairaaloiden simulaatio koneisiin tutkittaviksi ja joku saattaa kokeilla niitä siellä. Minä en saa kenenkään henkilkohtaisia tietoja eli jäävät avaruuteen ja en ole ollut kiinnostunut pyytämäänkään, meillä on kontaktissa muutakin tekemistä, se ei ole mikään juoru kerho.
        Eli lääkärit siellä käsittelevät nämä ja antavat lausunnot jotka tulevat päällikkölääkärillemme, joskus näissä kestää joskus ovat nopeampia. Jos toteavat että ei niin silloin et saa sitä.

        Tietysti olisi hyvä jos kuulisimme sitten mitä sait jos sait. Siinä olisi sitä todistelua. Tietysti jos sulkeudut tästä niin ymmärän ,mutta se ei silloin anna sinulle niin paljon.

        USA:n kun järjestin yhden yökontaktin niin sieltä tule 8 A4 sivua-pitkä yksityiskohtainen selostus tapahtumista.
        Mutta hän halusi rajoittaa sen julkaisun vain ufo-tutkijoiden käyttöön.

        Jos on edellytyksiä niin kontakti saattaa jatkua jollain toisella tasolla. He päättävät siitä. Vaikka minulla olisi asema jossa saan määrätä, mutta teemme tämän kaltaiset asiat yhteisymmärryksessä enkä painosta heitä jos he päätyvät ei ratkaisuun.
        Sanotaan minulla ei ole vielä riittävästi tietoa näistä ja en voi saada sita datatulvaa analysoitavakseni.
        Jos kontaktisi etenee saatat saada sieltä koulutuksen, työpaikan ja pitkän elämän siinä yhteisössä kun lähdet täältä.
        Itsemurhia he kunnioittavat joten se ei käy täältä poistumistapana, katkaisee kontaktin.

        Minä en vieraile heidän avullaan kenenkään ruumiissa joten mitään kiusantekoa tämä ei ole.

        Paikannukset nyt vain sitten puuttuu.

        Matti

        okei, oot jonkun sortin psykoosin ts. henkisen heräämisen kokenut. missä sinä itse olet?
        paikannukset hoituu kyllä jos vaan Itseen luottaa, enhän minä nyt mitään ymmärrä noista. kuitenkin epäilyttää miten kaikkeudes tarvii tyhjyyt ees paikantaa? oonko iha vääräl kanaval vai? osaatko sanoa miten tuun teidän kanavalle? en kaipaa neuvoja kuinka sinä otat minut teidät kanavalle, sillä sen osaa pahatkin oliot tai juurikin ne... no mutta kokeilemaan, nähdään jos nähdään.


      • pakkaajan jana kirjoitti:

        okei, oot jonkun sortin psykoosin ts. henkisen heräämisen kokenut. missä sinä itse olet?
        paikannukset hoituu kyllä jos vaan Itseen luottaa, enhän minä nyt mitään ymmärrä noista. kuitenkin epäilyttää miten kaikkeudes tarvii tyhjyyt ees paikantaa? oonko iha vääräl kanaval vai? osaatko sanoa miten tuun teidän kanavalle? en kaipaa neuvoja kuinka sinä otat minut teidät kanavalle, sillä sen osaa pahatkin oliot tai juurikin ne... no mutta kokeilemaan, nähdään jos nähdään.

        Alussa oli shokki kubn kontakti tuli että minulla ei ole yksityisyyttä
        Sen jälkeen olen heidän koulutuksensa käynyt ja se on murtanut kaikki turhat pelot.
        Nyt koulutusvaiheeni on ohi ja olen vain kontaktihenkilö täällä.
        Se mikä olen siellä ei periatteessa vaikuta tänne.

        Itseasiassa en ole ollenkaan uskonnollinen ja pidän toisten tiedettä paranormaalien ja muiden yliluonnollises selityksenä.

        Matti


      • janattajan pakkaus
        m.aladin kirjoitti:

        Alussa oli shokki kubn kontakti tuli että minulla ei ole yksityisyyttä
        Sen jälkeen olen heidän koulutuksensa käynyt ja se on murtanut kaikki turhat pelot.
        Nyt koulutusvaiheeni on ohi ja olen vain kontaktihenkilö täällä.
        Se mikä olen siellä ei periatteessa vaikuta tänne.

        Itseasiassa en ole ollenkaan uskonnollinen ja pidän toisten tiedettä paranormaalien ja muiden yliluonnollises selityksenä.

        Matti

        Itse olen koko aikuisikäni harrastanut shamanismia. Tunnen Itseni ja se vaikuttaa myös itseeni. Olisi kyllä helpompaa ettei noita erottelisi ja pysyisi siinä alemmassa, niin ei tarvitsisi aina vaivata päätään tieteen tekemisellä. En mä nyt mikään skepo ole, vaan pidän tiedettä parhaana menetelmänä asioiden tutkimiseen. Tiede kuitenkin miten ympäristöni sen tuntee poikkeaa tieteestä jota saan omista kontakteistani. Tiede pyrkii selittämään maailmaa, eikä kieltämään sen ulkopuolelle kuuluvaa kuten nykyisellään tuntuu tapana olevan.

        Kiitos teikäläisten vinkeistä infosodassamme. Hävettää kun menin epäilemään.


      • haluun tietää
        m.aladin kirjoitti:

        Hei!

        Tiedätkö mihin olet ryhtymässä?
        Minä en vastaa vahinkosta jos psyykkeesi kärsii kun vapaaehtoisesti ryhdyt tähän.
        Maailmakuvasi saattaa muuttua kerralla ja sitä shokkia ei välttämättä kestä ilman apua.
        Varaa tukeva aamiainen tai vaikka energiajuomaa että selviät aamulla ylös jos ja kun se yö koittaa.

        Plejadit ovat sellainen keskus tässä galaksissa, siellä asuu monia lajeja ja pääasiassa harmaita mutt Nordicit jota tässä tarkoitat

        pitävät siellä yhtä valvonta planeettaa vihreät myös. Tämä Mayerin kontakti Semjase on syntynyt siellä, hän on Nordic. Johtuu siitä että harmaat aiheuttivat suursodan galaksissa noin 50000 vuotta sitten ja hävisivät sen, siksi heillä on lähi valvontaa muiden toimesta. Nordicella on 68 planeettaa tässä galaksissa ja muissa lisää eli he ovat yksi valta lajeista. He ovat naisenemmistöisiä.
        Heitä on täällä maanoperaatiossa 320000 ja kaikenkaikkiaan täällä on väkeä noin 800000
        Kaikkilajit ovat kuitenkin yhtyneet yhden halliinon alle noin kuusivuotta sitten joten valtakunta on ISO

        Oma asemani maanoperaatiossa on sen neuvoston puheenjohtaja, neuvostoon kuuluu 73 avaruudesta ja kolme Maasta.
        Olen ollut kontaktissa täysillä muka yli kymmenen vuotta. Eli neuvosto on eräänlainen viisaiden neuvosto joka tekee kaikki tärkeät päätökset täällä. Muualla minulla on sitten vielä korkeampi asema. Toiminta tapamme on enemmän neuvostot ja näiden päätöset ainakin oheistuksena päätöksen tekijälle, yleensä neuvostoissa vallitsee yhteisymmärrys ja homma toimii.

        Sitten hierargia mene toimivien osastojen päällikköihin josta toiset ovat prorisoituja.
        Tällä hetkellä siellä meneillään olevista on tärkein tukkimus, keinokekoinen evoluutio.

        Yhtään face-face tapaamista en ole järjestänyt jossa he näkyvät, itse olen nähnyt sellaisia hahmohologrammeja ja tavanut näkymättömiä, koskettelut tuntuvat ja puhe että se on läheltä. Yhteystapani on jatkuva kaksisuuntainen telepatia. Joskus myös videoita suljettuihin silmiin.

        Myöskään telepatiaa emme järjestä muille kuin lyhyiksi hetkiksi näiden interaktiivisten unien aikana.
        Uni on aivan selvä niin kuin kolmiuloitteista elokuvaa katsoisit ja vuorovaikutteinen, eli poikkeaa tavallisesta unesta.
        Eräät ovat päässeet mm. pellaamaan avaruuden pallopelejä joukkueissa näissä ja kaikki tuntemus on ollut aitoa.
        Nämä tehdään vähän jokaiselle erilaisiksi joten siinä on tuotanto aika, heti tulleesen kontaktiin ilmestyy vaan joku puhumaan.

        Sairaiden parantamisia olen järjestänyt heidän etälääketieteensä avulla, näitä tapauksia on eniten.
        Yleensä ihminen joka haluaa tällaisen vaihtoehtoisen hoidon on niin sairas että meidän lääketiede ei voi mitään.
        On saatu tuloksia. Ihan kaikkea ei etänä kyllä voi parantaa mutta paljon on sellaisa sairauksia joille me ei voida mitään.
        Psykologiaa ei tehdä, muuta kuin sen sairauden aivomuutos puolta.

        Tiimimme on tarkka ja he lähettävät tutkimusaluksen joka kopioi muistisi ja tietoisuutesi, menevät avaruuteen sairaaloiden simulaatio koneisiin tutkittaviksi ja joku saattaa kokeilla niitä siellä. Minä en saa kenenkään henkilkohtaisia tietoja eli jäävät avaruuteen ja en ole ollut kiinnostunut pyytämäänkään, meillä on kontaktissa muutakin tekemistä, se ei ole mikään juoru kerho.
        Eli lääkärit siellä käsittelevät nämä ja antavat lausunnot jotka tulevat päällikkölääkärillemme, joskus näissä kestää joskus ovat nopeampia. Jos toteavat että ei niin silloin et saa sitä.

        Tietysti olisi hyvä jos kuulisimme sitten mitä sait jos sait. Siinä olisi sitä todistelua. Tietysti jos sulkeudut tästä niin ymmärän ,mutta se ei silloin anna sinulle niin paljon.

        USA:n kun järjestin yhden yökontaktin niin sieltä tule 8 A4 sivua-pitkä yksityiskohtainen selostus tapahtumista.
        Mutta hän halusi rajoittaa sen julkaisun vain ufo-tutkijoiden käyttöön.

        Jos on edellytyksiä niin kontakti saattaa jatkua jollain toisella tasolla. He päättävät siitä. Vaikka minulla olisi asema jossa saan määrätä, mutta teemme tämän kaltaiset asiat yhteisymmärryksessä enkä painosta heitä jos he päätyvät ei ratkaisuun.
        Sanotaan minulla ei ole vielä riittävästi tietoa näistä ja en voi saada sita datatulvaa analysoitavakseni.
        Jos kontaktisi etenee saatat saada sieltä koulutuksen, työpaikan ja pitkän elämän siinä yhteisössä kun lähdet täältä.
        Itsemurhia he kunnioittavat joten se ei käy täältä poistumistapana, katkaisee kontaktin.

        Minä en vieraile heidän avullaan kenenkään ruumiissa joten mitään kiusantekoa tämä ei ole.

        Paikannukset nyt vain sitten puuttuu.

        Matti

        Moi taas Matti.Kiva kun kerroit noista vaaroista ja varoitit. Interaktiivinenselkouni kotona sen näkeminen ja käsitteleminen yksin kuulostaa kyllä vähän rankalla. Ajattelin enemmän maastotapaamista ja sellaisen mahdollisuuden järkkäämistä,koska se tuntuu paljon konkreettisemmalta ja varmaan helpommin käsiteltävissä. En tykkää kauheasti ajatuksesta että joku vierailisi unissani tai että joku kävis mun asunnossa mun tietämättä. Tollainen maastotapaaminen tuntuu jotenki tasavertaiselta tavalta tavata. Niin että tässä vaiheessa sanoisin ei noille interaktiivisilleselkounille. Musta on tervettä tietää omat rajat.

        Ketä ne kaksi muuta maasta muuten on jotka toimii siinä neuvostossa? Ja mitä kaikkia sairauksia he voivat parantaa?


      • haluan tietää
        m.aladin kirjoitti:

        Hei!

        Tiedätkö mihin olet ryhtymässä?
        Minä en vastaa vahinkosta jos psyykkeesi kärsii kun vapaaehtoisesti ryhdyt tähän.
        Maailmakuvasi saattaa muuttua kerralla ja sitä shokkia ei välttämättä kestä ilman apua.
        Varaa tukeva aamiainen tai vaikka energiajuomaa että selviät aamulla ylös jos ja kun se yö koittaa.

        Plejadit ovat sellainen keskus tässä galaksissa, siellä asuu monia lajeja ja pääasiassa harmaita mutt Nordicit jota tässä tarkoitat

        pitävät siellä yhtä valvonta planeettaa vihreät myös. Tämä Mayerin kontakti Semjase on syntynyt siellä, hän on Nordic. Johtuu siitä että harmaat aiheuttivat suursodan galaksissa noin 50000 vuotta sitten ja hävisivät sen, siksi heillä on lähi valvontaa muiden toimesta. Nordicella on 68 planeettaa tässä galaksissa ja muissa lisää eli he ovat yksi valta lajeista. He ovat naisenemmistöisiä.
        Heitä on täällä maanoperaatiossa 320000 ja kaikenkaikkiaan täällä on väkeä noin 800000
        Kaikkilajit ovat kuitenkin yhtyneet yhden halliinon alle noin kuusivuotta sitten joten valtakunta on ISO

        Oma asemani maanoperaatiossa on sen neuvoston puheenjohtaja, neuvostoon kuuluu 73 avaruudesta ja kolme Maasta.
        Olen ollut kontaktissa täysillä muka yli kymmenen vuotta. Eli neuvosto on eräänlainen viisaiden neuvosto joka tekee kaikki tärkeät päätökset täällä. Muualla minulla on sitten vielä korkeampi asema. Toiminta tapamme on enemmän neuvostot ja näiden päätöset ainakin oheistuksena päätöksen tekijälle, yleensä neuvostoissa vallitsee yhteisymmärrys ja homma toimii.

        Sitten hierargia mene toimivien osastojen päällikköihin josta toiset ovat prorisoituja.
        Tällä hetkellä siellä meneillään olevista on tärkein tukkimus, keinokekoinen evoluutio.

        Yhtään face-face tapaamista en ole järjestänyt jossa he näkyvät, itse olen nähnyt sellaisia hahmohologrammeja ja tavanut näkymättömiä, koskettelut tuntuvat ja puhe että se on läheltä. Yhteystapani on jatkuva kaksisuuntainen telepatia. Joskus myös videoita suljettuihin silmiin.

        Myöskään telepatiaa emme järjestä muille kuin lyhyiksi hetkiksi näiden interaktiivisten unien aikana.
        Uni on aivan selvä niin kuin kolmiuloitteista elokuvaa katsoisit ja vuorovaikutteinen, eli poikkeaa tavallisesta unesta.
        Eräät ovat päässeet mm. pellaamaan avaruuden pallopelejä joukkueissa näissä ja kaikki tuntemus on ollut aitoa.
        Nämä tehdään vähän jokaiselle erilaisiksi joten siinä on tuotanto aika, heti tulleesen kontaktiin ilmestyy vaan joku puhumaan.

        Sairaiden parantamisia olen järjestänyt heidän etälääketieteensä avulla, näitä tapauksia on eniten.
        Yleensä ihminen joka haluaa tällaisen vaihtoehtoisen hoidon on niin sairas että meidän lääketiede ei voi mitään.
        On saatu tuloksia. Ihan kaikkea ei etänä kyllä voi parantaa mutta paljon on sellaisa sairauksia joille me ei voida mitään.
        Psykologiaa ei tehdä, muuta kuin sen sairauden aivomuutos puolta.

        Tiimimme on tarkka ja he lähettävät tutkimusaluksen joka kopioi muistisi ja tietoisuutesi, menevät avaruuteen sairaaloiden simulaatio koneisiin tutkittaviksi ja joku saattaa kokeilla niitä siellä. Minä en saa kenenkään henkilkohtaisia tietoja eli jäävät avaruuteen ja en ole ollut kiinnostunut pyytämäänkään, meillä on kontaktissa muutakin tekemistä, se ei ole mikään juoru kerho.
        Eli lääkärit siellä käsittelevät nämä ja antavat lausunnot jotka tulevat päällikkölääkärillemme, joskus näissä kestää joskus ovat nopeampia. Jos toteavat että ei niin silloin et saa sitä.

        Tietysti olisi hyvä jos kuulisimme sitten mitä sait jos sait. Siinä olisi sitä todistelua. Tietysti jos sulkeudut tästä niin ymmärän ,mutta se ei silloin anna sinulle niin paljon.

        USA:n kun järjestin yhden yökontaktin niin sieltä tule 8 A4 sivua-pitkä yksityiskohtainen selostus tapahtumista.
        Mutta hän halusi rajoittaa sen julkaisun vain ufo-tutkijoiden käyttöön.

        Jos on edellytyksiä niin kontakti saattaa jatkua jollain toisella tasolla. He päättävät siitä. Vaikka minulla olisi asema jossa saan määrätä, mutta teemme tämän kaltaiset asiat yhteisymmärryksessä enkä painosta heitä jos he päätyvät ei ratkaisuun.
        Sanotaan minulla ei ole vielä riittävästi tietoa näistä ja en voi saada sita datatulvaa analysoitavakseni.
        Jos kontaktisi etenee saatat saada sieltä koulutuksen, työpaikan ja pitkän elämän siinä yhteisössä kun lähdet täältä.
        Itsemurhia he kunnioittavat joten se ei käy täältä poistumistapana, katkaisee kontaktin.

        Minä en vieraile heidän avullaan kenenkään ruumiissa joten mitään kiusantekoa tämä ei ole.

        Paikannukset nyt vain sitten puuttuu.

        Matti

        Niin enkä edes tiedä olisinko heidän mielestä sopiva tälläiseen interaktiiviseentelepaattiseenselkouneen. Mutta tällä hetkellä sellainen tuntuu kyllä vähän liian rankan kuuloiselta etten edes halua että näkisin sellaista. Koska olen herkkä ihminen ja se voisi tosiaankin olla minulle liikaa luultavasti.


      • haluun tietää kirjoitti:

        Moi taas Matti.Kiva kun kerroit noista vaaroista ja varoitit. Interaktiivinenselkouni kotona sen näkeminen ja käsitteleminen yksin kuulostaa kyllä vähän rankalla. Ajattelin enemmän maastotapaamista ja sellaisen mahdollisuuden järkkäämistä,koska se tuntuu paljon konkreettisemmalta ja varmaan helpommin käsiteltävissä. En tykkää kauheasti ajatuksesta että joku vierailisi unissani tai että joku kävis mun asunnossa mun tietämättä. Tollainen maastotapaaminen tuntuu jotenki tasavertaiselta tavalta tavata. Niin että tässä vaiheessa sanoisin ei noille interaktiivisilleselkounille. Musta on tervettä tietää omat rajat.

        Ketä ne kaksi muuta maasta muuten on jotka toimii siinä neuvostossa? Ja mitä kaikkia sairauksia he voivat parantaa?

        On huono yhtälö. Eivät he siihen rupea. Haluavat lennellä salassa, silloin joutuisivat näyttäytymään. No nimiä en ole kysynyt mutta toinen on Chilestä ja toinen Englannista.
        Eipä liene tarpeenkaan.

        Maastotapaamisia en ole järjestänyt, alusten näkemisiä joskus harvoin.
        Sekin on vähän sellainen että paikan pitää sopia.

        Eivät he kyllä asunnossasi käy fyysisesti he hoitavat sen etäältä että saat signaalia aivoihisi jostain siinä lähellä olevasta aluksesta joka on kadonnut aikahypyn avulla menneisyyteen ihan vähän.

        Niin olen nyt varoittanut kontakteihin liittyvästä psokoloogisesta puolseta, omalla vastuulla ja he tietysti käyvät ensin tutkimassa ja tekevät lausunnon.

        Ei minulla ole tarkkaan tiedossani mitä sairauksia he pystyvät parantamaan etälääketieteenä. Mutta paljon sellaisia joita meidän lääketiede ei pysty. Mitä pienempi vika fyysisesti sen helpompi parantaa sillä he käyttävät mikrokirurgiaa pääasiassa. Eli päät on sellaisia joissa pieni vika voi olla paha. Siinä he ovat parhaimmillaan.
        Isoja syöpäkasvaimia on hidasta leikata noilla menetelmin, pysäyttää ne sen osaavat, mutta oire vaiheessa tuosta ei ole juuri iloa. Tulehdukset menee helposti noin yleensä.

        Matti


      • teppo telepaatti
        haluan tietää kirjoitti:

        Niin enkä edes tiedä olisinko heidän mielestä sopiva tälläiseen interaktiiviseentelepaattiseenselkouneen. Mutta tällä hetkellä sellainen tuntuu kyllä vähän liian rankan kuuloiselta etten edes halua että näkisin sellaista. Koska olen herkkä ihminen ja se voisi tosiaankin olla minulle liikaa luultavasti.

        ei se rankkaa oo, ei enää tarvi nukkuukaan hereillä kun teet tän


      • s. alamini
        m.aladin kirjoitti:

        On huono yhtälö. Eivät he siihen rupea. Haluavat lennellä salassa, silloin joutuisivat näyttäytymään. No nimiä en ole kysynyt mutta toinen on Chilestä ja toinen Englannista.
        Eipä liene tarpeenkaan.

        Maastotapaamisia en ole järjestänyt, alusten näkemisiä joskus harvoin.
        Sekin on vähän sellainen että paikan pitää sopia.

        Eivät he kyllä asunnossasi käy fyysisesti he hoitavat sen etäältä että saat signaalia aivoihisi jostain siinä lähellä olevasta aluksesta joka on kadonnut aikahypyn avulla menneisyyteen ihan vähän.

        Niin olen nyt varoittanut kontakteihin liittyvästä psokoloogisesta puolseta, omalla vastuulla ja he tietysti käyvät ensin tutkimassa ja tekevät lausunnon.

        Ei minulla ole tarkkaan tiedossani mitä sairauksia he pystyvät parantamaan etälääketieteenä. Mutta paljon sellaisia joita meidän lääketiede ei pysty. Mitä pienempi vika fyysisesti sen helpompi parantaa sillä he käyttävät mikrokirurgiaa pääasiassa. Eli päät on sellaisia joissa pieni vika voi olla paha. Siinä he ovat parhaimmillaan.
        Isoja syöpäkasvaimia on hidasta leikata noilla menetelmin, pysäyttää ne sen osaavat, mutta oire vaiheessa tuosta ei ole juuri iloa. Tulehdukset menee helposti noin yleensä.

        Matti

        Tervehdys!

        Osaatko neuvoa miten korjaan aivolisääkkeen säteilyttämisestä mekaherzilaitteest tulleen syöpäkasvaimen. Ei ole enää kuvitelmaa jäljellä, jos en tähän apua saa. Tiedät varmaan kelle pitäisi tästä ohjata, joten odotellessa.
        Yritän itse tukea minkä voin tuota eliötä tulemaan tiekolmeksi siten miten punttini riittävät. Ei olla vielä kovin syvissä saappaissa niin puntit tahtoo heilua tuon tuosta itselläni. Itse olen varsin luottavainen.


      • s. alamini kirjoitti:

        Tervehdys!

        Osaatko neuvoa miten korjaan aivolisääkkeen säteilyttämisestä mekaherzilaitteest tulleen syöpäkasvaimen. Ei ole enää kuvitelmaa jäljellä, jos en tähän apua saa. Tiedät varmaan kelle pitäisi tästä ohjata, joten odotellessa.
        Yritän itse tukea minkä voin tuota eliötä tulemaan tiekolmeksi siten miten punttini riittävät. Ei olla vielä kovin syvissä saappaissa niin puntit tahtoo heilua tuon tuosta itselläni. Itse olen varsin luottavainen.

        Kysy yksityisesti.
        Tuo viestisi loppu on aika kumma, et kai pilaile?

        Matti


      • täi taikonautissa
        teppo telepaatti kirjoitti:

        ei se rankkaa oo, ei enää tarvi nukkuukaan hereillä kun teet tän

        Kuitenkin menit nukkumaan? Eikö hävetä valehdella valetuista valaista?


      • tulin ain voitin
        täi taikonautissa kirjoitti:

        Kuitenkin menit nukkumaan? Eikö hävetä valehdella valetuista valaista?

        ja niin on HYVÄ. loishoitajat peikkometsän piirityksessä...

        MUN KUUKAUDET MENIS HYVIN TONTTUILLESSA, HAHAHAHAHAHAHARHARHARHA!
        -suppo ja sippo


      • Top Secret
        m.aladin kirjoitti:

        En nyt varsinisesti pistä tietojani tyrkylle, jos löydät ne näistä aiemmista ketjusta niin ok.
        Se yhteydenotto minun siinä tarvitaan paikannukseen.
        Tuo kontakti on sellainen yhden yön elämys interaktiivinenselkouni kotona johon voit osallistua ja sinulla on siinä opas jolta voit tehdä kysymyksiä, ja saat vastauksen niihin. Sinua saatetaan viedä tapaamaan usampia henköitä. Mutta kuten sanottu olemme tuleet tarkoiksi kenelle näitä voi antaa, on sattunut ongelmia.
        Saattaa olla liikaa ihmismielelle. Eli he tekevät sen lopullisen päätöksen tutkittuaa tiimissä, kuka saa tällaisen.

        Jos minulle soitetaan kontaktin jälkeen että oletko humanoidi niin se kertoo jo aika paljon.

        Eli ei ole sieppaus tai maastotapaaminen, vaan mielenhallinta tekniikalla tehty.

        Sitten huomasin että tämä ei ole niitä kaikkein parhaita tapoja todistella että avaruudessa on elämää ja ufot oikeita, vaikka se vaikutti lupaavalta.

        Fyysisissä kontakteissa kaupunkialueella he ovat aina näkyvissä. Olen itse tavannut heitä eri kaupungeissa monta kertaa. Et kai voi sanoa, että jos kyseessä on fyysinen kontakti, että he ovat näkymättömiä? Fyysinen kontakti on aina fyysinen.

        Shinsela nimimerkille tiedoksi, että jos olet halukas saamaan kontaktin heihin, niin voit sitä pyytää mielessäsi. Ole huoleti, sillä pyyntösi kyllä rekisteröidään aina jollakin tasolla, mutta se on eri asia, oletko oikea henkilö kontaktihenkilöksi ja juuri nyt. He eivät tyydytä kenenkään uteliaisuutta huvin vuoksi, vaan kontakteihin on oltava aina jokin syvempi tarkoitus. Jos haluat edes auttaa mahdollista kontaktia, niin jätä pelkuus, jos sellainen piirre sinulta löytyy. Älä pelkää heitä, äläkä myöskään pelkää puhua heistä. Toisin sanoen, älä pelkää tulevasi naurunalaiseksi, vaan vie heistä tietoa eteenpäin, jota sinulla jo nyt on.

        terv. 20 vuoden kokemuksella.


      • weeeight
        m.aladin kirjoitti:

        En nyt varsinisesti pistä tietojani tyrkylle, jos löydät ne näistä aiemmista ketjusta niin ok.
        Se yhteydenotto minun siinä tarvitaan paikannukseen.
        Tuo kontakti on sellainen yhden yön elämys interaktiivinenselkouni kotona johon voit osallistua ja sinulla on siinä opas jolta voit tehdä kysymyksiä, ja saat vastauksen niihin. Sinua saatetaan viedä tapaamaan usampia henköitä. Mutta kuten sanottu olemme tuleet tarkoiksi kenelle näitä voi antaa, on sattunut ongelmia.
        Saattaa olla liikaa ihmismielelle. Eli he tekevät sen lopullisen päätöksen tutkittuaa tiimissä, kuka saa tällaisen.

        Jos minulle soitetaan kontaktin jälkeen että oletko humanoidi niin se kertoo jo aika paljon.

        Eli ei ole sieppaus tai maastotapaaminen, vaan mielenhallinta tekniikalla tehty.

        Sitten huomasin että tämä ei ole niitä kaikkein parhaita tapoja todistella että avaruudessa on elämää ja ufot oikeita, vaikka se vaikutti lupaavalta.

        OMG matti juhani aladin vielä yksin trollaus viesti niin annan nimesi valkotakkisille miehille

        oon selvännäkijä, parantaja, ufokontakt,i atlantin pääminister sekä brasilialainen pikku tyttö, saatte muodostettua yhteyden minun avulla!
        vain heikkouskoisille

        puhelin numero oli 59kssk693598515125tfawijwaa


      • s. alamini
        m.aladin kirjoitti:

        Kysy yksityisesti.
        Tuo viestisi loppu on aika kumma, et kai pilaile?

        Matti

        En todella pilaile, kiitos avustasi. Loggaan sisään huomenissa, jos ei tuu yllättävii ohjauksia. Itseissä on eroa. Puhun Itsestä eli "meistä" päänsisäisistä ja itsestä tästä ihmisestä.


      • Ju-Risti.
        m.aladin kirjoitti:

        Hei!

        Tiedätkö mihin olet ryhtymässä?
        Minä en vastaa vahinkosta jos psyykkeesi kärsii kun vapaaehtoisesti ryhdyt tähän.
        Maailmakuvasi saattaa muuttua kerralla ja sitä shokkia ei välttämättä kestä ilman apua.
        Varaa tukeva aamiainen tai vaikka energiajuomaa että selviät aamulla ylös jos ja kun se yö koittaa.

        Plejadit ovat sellainen keskus tässä galaksissa, siellä asuu monia lajeja ja pääasiassa harmaita mutt Nordicit jota tässä tarkoitat

        pitävät siellä yhtä valvonta planeettaa vihreät myös. Tämä Mayerin kontakti Semjase on syntynyt siellä, hän on Nordic. Johtuu siitä että harmaat aiheuttivat suursodan galaksissa noin 50000 vuotta sitten ja hävisivät sen, siksi heillä on lähi valvontaa muiden toimesta. Nordicella on 68 planeettaa tässä galaksissa ja muissa lisää eli he ovat yksi valta lajeista. He ovat naisenemmistöisiä.
        Heitä on täällä maanoperaatiossa 320000 ja kaikenkaikkiaan täällä on väkeä noin 800000
        Kaikkilajit ovat kuitenkin yhtyneet yhden halliinon alle noin kuusivuotta sitten joten valtakunta on ISO

        Oma asemani maanoperaatiossa on sen neuvoston puheenjohtaja, neuvostoon kuuluu 73 avaruudesta ja kolme Maasta.
        Olen ollut kontaktissa täysillä muka yli kymmenen vuotta. Eli neuvosto on eräänlainen viisaiden neuvosto joka tekee kaikki tärkeät päätökset täällä. Muualla minulla on sitten vielä korkeampi asema. Toiminta tapamme on enemmän neuvostot ja näiden päätöset ainakin oheistuksena päätöksen tekijälle, yleensä neuvostoissa vallitsee yhteisymmärrys ja homma toimii.

        Sitten hierargia mene toimivien osastojen päällikköihin josta toiset ovat prorisoituja.
        Tällä hetkellä siellä meneillään olevista on tärkein tukkimus, keinokekoinen evoluutio.

        Yhtään face-face tapaamista en ole järjestänyt jossa he näkyvät, itse olen nähnyt sellaisia hahmohologrammeja ja tavanut näkymättömiä, koskettelut tuntuvat ja puhe että se on läheltä. Yhteystapani on jatkuva kaksisuuntainen telepatia. Joskus myös videoita suljettuihin silmiin.

        Myöskään telepatiaa emme järjestä muille kuin lyhyiksi hetkiksi näiden interaktiivisten unien aikana.
        Uni on aivan selvä niin kuin kolmiuloitteista elokuvaa katsoisit ja vuorovaikutteinen, eli poikkeaa tavallisesta unesta.
        Eräät ovat päässeet mm. pellaamaan avaruuden pallopelejä joukkueissa näissä ja kaikki tuntemus on ollut aitoa.
        Nämä tehdään vähän jokaiselle erilaisiksi joten siinä on tuotanto aika, heti tulleesen kontaktiin ilmestyy vaan joku puhumaan.

        Sairaiden parantamisia olen järjestänyt heidän etälääketieteensä avulla, näitä tapauksia on eniten.
        Yleensä ihminen joka haluaa tällaisen vaihtoehtoisen hoidon on niin sairas että meidän lääketiede ei voi mitään.
        On saatu tuloksia. Ihan kaikkea ei etänä kyllä voi parantaa mutta paljon on sellaisa sairauksia joille me ei voida mitään.
        Psykologiaa ei tehdä, muuta kuin sen sairauden aivomuutos puolta.

        Tiimimme on tarkka ja he lähettävät tutkimusaluksen joka kopioi muistisi ja tietoisuutesi, menevät avaruuteen sairaaloiden simulaatio koneisiin tutkittaviksi ja joku saattaa kokeilla niitä siellä. Minä en saa kenenkään henkilkohtaisia tietoja eli jäävät avaruuteen ja en ole ollut kiinnostunut pyytämäänkään, meillä on kontaktissa muutakin tekemistä, se ei ole mikään juoru kerho.
        Eli lääkärit siellä käsittelevät nämä ja antavat lausunnot jotka tulevat päällikkölääkärillemme, joskus näissä kestää joskus ovat nopeampia. Jos toteavat että ei niin silloin et saa sitä.

        Tietysti olisi hyvä jos kuulisimme sitten mitä sait jos sait. Siinä olisi sitä todistelua. Tietysti jos sulkeudut tästä niin ymmärän ,mutta se ei silloin anna sinulle niin paljon.

        USA:n kun järjestin yhden yökontaktin niin sieltä tule 8 A4 sivua-pitkä yksityiskohtainen selostus tapahtumista.
        Mutta hän halusi rajoittaa sen julkaisun vain ufo-tutkijoiden käyttöön.

        Jos on edellytyksiä niin kontakti saattaa jatkua jollain toisella tasolla. He päättävät siitä. Vaikka minulla olisi asema jossa saan määrätä, mutta teemme tämän kaltaiset asiat yhteisymmärryksessä enkä painosta heitä jos he päätyvät ei ratkaisuun.
        Sanotaan minulla ei ole vielä riittävästi tietoa näistä ja en voi saada sita datatulvaa analysoitavakseni.
        Jos kontaktisi etenee saatat saada sieltä koulutuksen, työpaikan ja pitkän elämän siinä yhteisössä kun lähdet täältä.
        Itsemurhia he kunnioittavat joten se ei käy täältä poistumistapana, katkaisee kontaktin.

        Minä en vieraile heidän avullaan kenenkään ruumiissa joten mitään kiusantekoa tämä ei ole.

        Paikannukset nyt vain sitten puuttuu.

        Matti

        Miten tilanne on siinä vaiheessa kun julkisesti ilmoittaa saaneensa kontaktin humiksiin ja tulleensa myös abduktoiduksi?Onko silloin oltava tuttu juristi tai asianajaja jokan selän taakse voi vetäytyä jos jotkut uskaltavat epäillä asiaa? Eli jos kohtaa voimakasta kritiikkiä tai muuta asiatonta kyseisen asian suhteen, niin voi ilmoittaa että tuttavapiiriin kuuluu vaikkapa juristi tai asianajaja joka alkaa tutkimaan asiattomia väitteitä,joita jotain kohtaan on esitetty näissä suhteissa ne asiat kokeneina???


      • pallolle pää
        weeeight kirjoitti:

        OMG matti juhani aladin vielä yksin trollaus viesti niin annan nimesi valkotakkisille miehille

        oon selvännäkijä, parantaja, ufokontakt,i atlantin pääminister sekä brasilialainen pikku tyttö, saatte muodostettua yhteyden minun avulla!
        vain heikkouskoisille

        puhelin numero oli 59kssk693598515125tfawijwaa

        Nyt on sitten Matti Laden seonnut lopullisesti, mitään ei ole tehtävissä tällä pallolla.


      • Ju-Risti. kirjoitti:

        Miten tilanne on siinä vaiheessa kun julkisesti ilmoittaa saaneensa kontaktin humiksiin ja tulleensa myös abduktoiduksi?Onko silloin oltava tuttu juristi tai asianajaja jokan selän taakse voi vetäytyä jos jotkut uskaltavat epäillä asiaa? Eli jos kohtaa voimakasta kritiikkiä tai muuta asiatonta kyseisen asian suhteen, niin voi ilmoittaa että tuttavapiiriin kuuluu vaikkapa juristi tai asianajaja joka alkaa tutkimaan asiattomia väitteitä,joita jotain kohtaan on esitetty näissä suhteissa ne asiat kokeneina???

        Todennäköisesti sellaisen jutun vireille pania maksaa pitkän venyneen sentin sillä tiede ei tunnusta mitään humanoideja virallisesti saati sitten kontakteja heihin.
        Eli kysymys on siitä uskotko jos joku kertoo, tällaiseen tuskin kannattaa ryhtyä.

        Tietysti jos tapahtuu rikos niin kuin kunnian loukkaus niin silloin oikeus voi tuoda jotain ja tapauksesta on todisteet.

        Sama on humanoidi kontaktissa, senkin järjestäminen on laillista. Se on sitten vaan kertomus, tieteelle se ei riitä. Kysymyshän ei ole kiusan teosta sillä jos joku sellaista haluaa ja saatan tietoon mitä se on saan sanoa ole hyvä saat sellaisen.

        On aivan eri asia sanoa todistajana että auto A ajoi punaista päin ja törmäsi autoon B kun alkaa puhua humanoideista oikeudessa.

        Matti


      • Folio Mulder
        shinsela kirjoitti:

        Olisi erittäin mielenkiintoista saada yhteys alieneihin. Olisko mitään mahdollisuuksia saada kontaktia 'hyvien' ufojen kanssa? Olen nähnyt unessa monta monta kertaa ufoja ja ollut ikäänkuin aina vain lähempänä niitä. (: Olisi mukava saada tietää, että olisiko mitenkään mahdollista järjestää 'tapaaminen' näin sinulta 'kaukaisesti'?

        Värinää ja kuumuutta takaraivossa ufounien aikana ja vielä herättyyäänkin ? Niitä aikoja ja unia en umohda kuten en eräitä kokemuksiakaan. Pidin niistä-en pelännyt.

        Semjase-tyyppi olisi hienoa tavata.


      • Bjaarne
        m.aladin kirjoitti:

        En nyt varsinisesti pistä tietojani tyrkylle, jos löydät ne näistä aiemmista ketjusta niin ok.
        Se yhteydenotto minun siinä tarvitaan paikannukseen.
        Tuo kontakti on sellainen yhden yön elämys interaktiivinenselkouni kotona johon voit osallistua ja sinulla on siinä opas jolta voit tehdä kysymyksiä, ja saat vastauksen niihin. Sinua saatetaan viedä tapaamaan usampia henköitä. Mutta kuten sanottu olemme tuleet tarkoiksi kenelle näitä voi antaa, on sattunut ongelmia.
        Saattaa olla liikaa ihmismielelle. Eli he tekevät sen lopullisen päätöksen tutkittuaa tiimissä, kuka saa tällaisen.

        Jos minulle soitetaan kontaktin jälkeen että oletko humanoidi niin se kertoo jo aika paljon.

        Eli ei ole sieppaus tai maastotapaaminen, vaan mielenhallinta tekniikalla tehty.

        Sitten huomasin että tämä ei ole niitä kaikkein parhaita tapoja todistella että avaruudessa on elämää ja ufot oikeita, vaikka se vaikutti lupaavalta.

        Millainen lääkitys sinulla on?
        Oletko mahdollisesti pilannut purusi lotraamalla liikaa viinan kanssa?

        Meidän kylässä eräs hullu tiesi kertoa suolla asuvista pienistä piruista, eiikä juurikaan suon suunnassa liikkunut. Äijä oli vetänyt paloviinaa ikänsä ja se kyllä näkyi.

        Sääli, jos sattuu omalle kohdalle.


      • DarkNH
        m.aladin kirjoitti:

        Todennäköisesti sellaisen jutun vireille pania maksaa pitkän venyneen sentin sillä tiede ei tunnusta mitään humanoideja virallisesti saati sitten kontakteja heihin.
        Eli kysymys on siitä uskotko jos joku kertoo, tällaiseen tuskin kannattaa ryhtyä.

        Tietysti jos tapahtuu rikos niin kuin kunnian loukkaus niin silloin oikeus voi tuoda jotain ja tapauksesta on todisteet.

        Sama on humanoidi kontaktissa, senkin järjestäminen on laillista. Se on sitten vaan kertomus, tieteelle se ei riitä. Kysymyshän ei ole kiusan teosta sillä jos joku sellaista haluaa ja saatan tietoon mitä se on saan sanoa ole hyvä saat sellaisen.

        On aivan eri asia sanoa todistajana että auto A ajoi punaista päin ja törmäsi autoon B kun alkaa puhua humanoideista oikeudessa.

        Matti

        hei matti. eikö nämä disclosure projekti mukana stewen rikkoneet valansa mutta sei jäi 911 varjoon?

        Muhun saa ottaa yhteyttä ja toisaalta pyydänkin sitä. Tuntuu joka tuntuu siltä että.
        Sano Nordikeille terveisiä mun kuvitteellisita harmaista.


    • ertkl

      Ota yhteys vain tuonne Isää, Jeesuseen ja Pyhään Henkeen! Miksi tyytyisit vähempään!

      • sateet /_\

        Älkää luottako unienne alieneihin ne vievät teidät pois pääkopastanne. :E Sulla oli tuossa typo seo Jeesus, Isäj4 ja Pyhä Henki. Muita kolmioita ei sitten olekaan olemassa.



      • jutkumaakari
        m.aladin kirjoitti:

        Samaa tiedettä on raamatussa mutta kirjoitettu sillä lailla että se olisi hengestä.
        Pilaatte hyvän kontaktikeskustelun sotkemalla siihen Jumalan

        Jumala on ihmisen hallinnollisiin tarkoituksiin luoma fiktiivinen olento jonka avulla oli helppo hallita masoja, tänään tuo on tekstiviesti.

        http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ulkomaat/1194664116640/artikkeli/vodafoden selitys nain tietoliikenne loppui egyptissa.html

        Matti

        Tieteessä ei Jumalaa ole, vaan jumalia. Kontaktikommunisoinnissa on kyllä puolensa ja Jumalaakin niistä on tullut etsittyä, tietoon itsestään eläväisenä siitä ei harppikaan kolmiota löytänyt.

        Mattiin yhtyäkseni, pidetään tämä tieteenä, niin meillä on malli maailmasta mukanamme!

        Niin oliko täällä niitä humaaneja kontakteja vai ei? Hullujen huoneelle näitä taitaa tuon tuosta joutua. Pitäisiköhän kokeilla säteilyttää, jos vaikka vartijatkin viimein väistyisivät?


      • Shinsela
        jutkumaakari kirjoitti:

        Tieteessä ei Jumalaa ole, vaan jumalia. Kontaktikommunisoinnissa on kyllä puolensa ja Jumalaakin niistä on tullut etsittyä, tietoon itsestään eläväisenä siitä ei harppikaan kolmiota löytänyt.

        Mattiin yhtyäkseni, pidetään tämä tieteenä, niin meillä on malli maailmasta mukanamme!

        Niin oliko täällä niitä humaaneja kontakteja vai ei? Hullujen huoneelle näitä taitaa tuon tuosta joutua. Pitäisiköhän kokeilla säteilyttää, jos vaikka vartijatkin viimein väistyisivät?

        Kiitos että kerroit noista vaaroista ja mielen herkkyydestä. Uskoisin kyllä, että pystyisin käsittelemään tiedon/unen hyvin, vaikkakin olen vähän nuori. :) Miten tästä eteenpäin, yhteydenotto suhun vai..?


      • s. alamiini
        Shinsela kirjoitti:

        Kiitos että kerroit noista vaaroista ja mielen herkkyydestä. Uskoisin kyllä, että pystyisin käsittelemään tiedon/unen hyvin, vaikkakin olen vähän nuori. :) Miten tästä eteenpäin, yhteydenotto suhun vai..?

        Juu vaikka muhun, nukkumaan mennessä tiedä nukukahtavasi hereille. ;)


      • lisää lauontaa
        Shinsela kirjoitti:

        Kiitos että kerroit noista vaaroista ja mielen herkkyydestä. Uskoisin kyllä, että pystyisin käsittelemään tiedon/unen hyvin, vaikkakin olen vähän nuori. :) Miten tästä eteenpäin, yhteydenotto suhun vai..?

        Tervehdys,

        Jos olisit nuori tietäsit tai'unnan taipaleen Itsestään, et kaipaisi ohjausta. Oon toista tutorpolvea, mutta meistä monistuu minäkin. Tälläkin palstalla on ensimmäistä polveakin, mutta kaikki eivät sitä vielä täysin ymmärrä. Minä taas en ymmärrä kaikkea heidän viisauttaan, enkä varsinkaan kolmosten kokonaisuutta. Ollaan vaan ja ihmetellään.


      • haluan tietää
        Shinsela kirjoitti:

        Kiitos että kerroit noista vaaroista ja mielen herkkyydestä. Uskoisin kyllä, että pystyisin käsittelemään tiedon/unen hyvin, vaikkakin olen vähän nuori. :) Miten tästä eteenpäin, yhteydenotto suhun vai..?

        Moi Shinsela, saitko yhteyden noihin Nordickeihin ? Jos sait millanen se oli?


      • 27
        m.aladin kirjoitti:

        Samaa tiedettä on raamatussa mutta kirjoitettu sillä lailla että se olisi hengestä.
        Pilaatte hyvän kontaktikeskustelun sotkemalla siihen Jumalan

        Jumala on ihmisen hallinnollisiin tarkoituksiin luoma fiktiivinen olento jonka avulla oli helppo hallita masoja, tänään tuo on tekstiviesti.

        http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ulkomaat/1194664116640/artikkeli/vodafoden selitys nain tietoliikenne loppui egyptissa.html

        Matti

        UFO keskusteluilla ei ole mitään tekemistä tieteen kanssa. Samanlaista uskontoa se on kuin jumalauskonnotkin.


      • Sinsemillois
        haluan tietää kirjoitti:

        Moi Shinsela, saitko yhteyden noihin Nordickeihin ? Jos sait millanen se oli?

        Varokaahan muutkin kun otatte yhteyttä noihin, ovat aika raivoisaa sorttia. Kuulemani mukaan syövät vielä kärpässieniä päästäkseen raivon tilaan. Ongelmaksi tullee vaan miten raivon hallita meditaatiolla. Kosminen rakkaus.


      • Folio Mulder

        Kolmiyhteys on suurinta maailmankaikkeudessa, mutta avaruuden veljien ja sisarten kohtaaminen olisi ihmiskunnalle myös niin merkittävä asia.

        Uskon myös, että kaikki humiksia myöten tarvitsevat olemassa oloonsa kolmiyhteyttä. Näin uskon.


      • lalallaalaaa
        m.aladin kirjoitti:

        Samaa tiedettä on raamatussa mutta kirjoitettu sillä lailla että se olisi hengestä.
        Pilaatte hyvän kontaktikeskustelun sotkemalla siihen Jumalan

        Jumala on ihmisen hallinnollisiin tarkoituksiin luoma fiktiivinen olento jonka avulla oli helppo hallita masoja, tänään tuo on tekstiviesti.

        http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ulkomaat/1194664116640/artikkeli/vodafoden selitys nain tietoliikenne loppui egyptissa.html

        Matti

        Moi Matti, mihin sulle voi lähettä? Ainakaan toi osote jonka oot jättänyt tälle palstalle ei oo enää toiminnassa.


      • lalallaalaaa kirjoitti:

        Moi Matti, mihin sulle voi lähettä? Ainakaan toi osote jonka oot jättänyt tälle palstalle ei oo enää toiminnassa.

        [email protected] siinä näkyi olevan pieni virhe.


    • Miksi haluat yhteyden?
      Miksi luulet, että heillä on tiedollisesti jotain annettavaa Sinulle suhteessa elämänkokemukseesi ja älykkyysosamäärääsi?

      Miksi luulet, että huomattavasti älykkäämmällä sivilisaatiolla ja sen edustajilla olisi aikaa ja halua käydä turinatuokioita sellaisen olentoryhmän(ihmiset) kanssa, joilla ei ole vastavuoroisesti mitään tarjottavaa?

      Käytkö sinä "keskusteluja" esim. kanalaumasta valitsemasi yksilön kanssa vain kertoaksesi hänelle omia käsityksiäsi maailmankaikkeudesta, jumaluudesta tms? Luulen, että käytät aikasi mielekkäämmin.

      Suomalainen kontaktihenkilökeskustelu on suomalaista, viitataan sillä nyt sitten mihin tahansa.
      Esim. sivustola www.alienlovebite.com linkeistä löytyy kattava valikoima aihepiireistä, joista keskustellaan hieman väljemmillä vesillä.

      Suosittelen myös Jacobsin abduktioihin liittyviä kirjoja.

      • aika on tuttuastu

        Oot ihan oikeessa tuossa ettei yksikään meitä fiksumpi rotu ota yhteyttä meihin, siksi meillä ihmisillä on vain toisemme. Sen olemme unohtaneet eliitin takia, mutta ehkä vielä ei ole liian aikaista oppia sitä uudelleen. Vasta sen jälkeen kun pystymme olemaan rauhassa renetranssissa voimme pyytää ylemmiltä tasoilta olioita keskuuteemme. Se on meistä itsestämme kiinni ja kaikki tapahtuu yksilön päänsisällä. Pitäkää mieli positiivisena ja tukekaa toinen toistanne, niin päästään tästä muutoksesta siis mun päänsisäisestä muutoksesta rauhassa läpi. Me emme tarvi enää eliittiä joka on mukamas sen pyramidin huippu, vaan meidän täytyy itse ymmärtää olevamme elitistinen pyramiidin silmä!


      • Shinsela
        aika on tuttuastu kirjoitti:

        Oot ihan oikeessa tuossa ettei yksikään meitä fiksumpi rotu ota yhteyttä meihin, siksi meillä ihmisillä on vain toisemme. Sen olemme unohtaneet eliitin takia, mutta ehkä vielä ei ole liian aikaista oppia sitä uudelleen. Vasta sen jälkeen kun pystymme olemaan rauhassa renetranssissa voimme pyytää ylemmiltä tasoilta olioita keskuuteemme. Se on meistä itsestämme kiinni ja kaikki tapahtuu yksilön päänsisällä. Pitäkää mieli positiivisena ja tukekaa toinen toistanne, niin päästään tästä muutoksesta siis mun päänsisäisestä muutoksesta rauhassa läpi. Me emme tarvi enää eliittiä joka on mukamas sen pyramidin huippu, vaan meidän täytyy itse ymmärtää olevamme elitistinen pyramiidin silmä!

        tämä keskustelu menee taas ihan pelleilyksi ! Mitä muuta olisi voinut odottaa...? mutta, laitan s-postia matille (?) ja katotaan mite täs käy. . . (:


    • itlikeastar

      Liikutko Matti täällä palstalla vielä?

    • Kyllä minä mikäli aikaa jää, tosin viimeaikoina keskustelun taso on ollut melko ala-arvoista että en ole viitsinyt niin aktiivinen olla. Joku pelle lauma on miltei valloittanut palstan epäasiallisilla kommenteilla.

      Matti

      • erittäin vittuuntunu

        Niin nythän on pikku- ja vähän isompien pilttien loma-aika.
        Riekkuvat sitten täällä kun ei ole mitään tekemistä.
        Nämä tämänpäivän viinalla ja huumeilla aivonsa pilanneet tyhjäpäät
        valittavat tekemisen puutetta ja pistävät yhteiskunnan syyksi kaiken
        johon ovat täysin itse syyllisiä. Yksi toive minulla olisi, älkää lisääntykö.
        No viime tutkimusten mukaan luonto taitaa hoitaa senkin ongelman.


    • itlikeastar

      Ok! Hyvä kuulla, järjestätkö vielä niitä astraalimatkoja Pleidianssejen luo? Olen nimittäin harkinnut vakavasti tätä mahdollisuutta :)

    • Kyllä, mutta he tekevät sitten sen viimeisen päätöksen kuka saa kontaktiunen, tuohon vaikuttaa heidän lääkintähenkilöstönsä tekemä arvio ja se menee sitten erääseen pienempään neuvostoon joka äänestää asiasta.

      Näissä on aina se psyykkisten oideiden kortin vedon mahdollisuus, sitä näissä arvioissa pyritään välttämään. Sitten menee usein jonkunaikaa että tuo toteutuu jos päättävät niin koska nämä valmistetaan sitten tuotanto puolella jokaiselle erikseen. Hirveän suurta ruuhkaa he eivät rupea tällaisia käsittelemään. Nyt tuota sähköpostiosoitettani on korjattu tässä ketjussa, eli viestit menevät perille [email protected]

      Mitään matkaa tästä ei tule, se tehdään omassa kotona aisteihin vaikuttamalla mutta on täysin realistinen ja selvä.

      Matti

    • marinecold

      Heips, saitko aloittaja yhteyden Matin kautta? Lähettelin sulle jo viestiä, ei ilmeisesti vaan ole tullut perille. Matti, jos henkilö on abduktoitu, miksi alienit tekevät sitä?
      Millainen on kokemus olla yhteydessä näihin? Nähdäänkö alkuvaiheilla kuvioita, tai pään yläpuolella pyörivä häkkyrä tms (muistuttaa vähän helikopterien lavoja) ? Mulla tosi monesti on ollut tälleen ja en muista mitään enää sen zumzum- äänen jälkeen! Jälkiä tosin löytyy paljonkin, onko sulle tuttu sellaset riisinjyvän näköset 'sisäset' arvet? Mulla oli kauhee mustelma ranteen alapuolella ja katoin tarkemmin niin siinä oli riisinjyvän näkönen arpi? Mustelma lähti ihan parissa päivässä.
      Voiko olla kyse abduktiosta?

      • m.aladin

        Hei!

        Jos he abduktoivat henkilön se tapahtuu tutkimus tai kiinnostus mielessä, nykyinen valtakunta ei tee ihmisiä tarkoituksella vahingoittavia kokeita. Jos nyt sattuu mustelma joka menee parissa päivässä, se nyt ei vielä ole vakavaa pysyvää vahingoittamista, sama tulee jos käyt täällä lääkärissä ja verikokeessa.

        Ei hänestä sitten kuulunut kun muukalaiset lupasivat tutkia tilanteen ja kerran me vissiin viesti vaihdettiin, en minä häntä sen jälkeen häirinnyt millään kysymyksillä.

        Nykyisin Suomenufotutkijoilla on kontaktiilmoituslomake lähikontakteille, tämä on sitten SUT-säännöillä tehtävä tutkimus vaikka sattumalta tekijä olisinkin, emme voi puhua mistään kontakteistani tutkimuksen aikana. Ja tilanne on asian tutkiminen, ei mikään terveydenhoitoon verrattava tilanne tai muu apu.

        Voit tietysti kirjoittaa yksityishenkilönäkin minulle [email protected]
        Tuskin kontaktisi vaiheita kannattaa käsitellä julkisesti.

        Minulla ei ole abduktio kokemusta että minua olisi viety johonkin väkisin.

        Jos sinut paikannetaan ja he käyvät luonasi niin tietävät onko kyseessä sieppaus.

        Matti


    • Aprilliä,syö silliä.

      Heissan!

      Nyt on 1.päivä huhtikuuta eli Aprillinpäivä.

      Eli mitään tänäkään päivänä esille tuotuja abduktio-tai muita yhteydenottoon opastavia/kertovia juttuja/ohjeita/ kokemusksia ei kannata ottaa todesta.

      Mutta toisaalta,ainahan niiden asioiden suhteen vallitsee Aprillinpäivä.

    • ufot ovat demoneja

      Ensinnäkin tässä vähän erilainen näkökulma asiaan.

      Ajattelet varmaan, että maailmankaikkeudessa on valtavia määriä erilaisia älykkäitä sivilisaatiota, joista tämä pleidiansit olisivat hyviä.

      Monet kristityt piirit eivät muuten kiistä ufojen olemassa oloa, mutta ne on voitu todeta paholaisen enkeleiksi. Tuossa voi olla sinulle vähän sulateltavaa, mutta Jumala on sallinut, että ufot lentävät lentävillä lautasilla ilmaisten itsensä ja vain harvat saavat kohdata näitä humanoideja, jotka ovat itse asiassa paholaisen enkeleitä. Siis ne eivät ole hyvä, vaan petollisia.

      Monet ufosaitit kertovat, miten epäluotettavia plaidiansit ovat olleet. Monet paholaisen eksytykset, Maijojen uskonnot, Egyptin faaraoiden uskonnot ovat lähtöisin ainakin osittain näiden enkelien työn tuloksena.

      Loppuun vielä sellaista, että Raamatuu kertoo, että paholainen ja hänen enkelinsä heitetään paholaisen tavaasta pois seitsemän vuoden lopun ajoilla (siis ennen 1000-vuotista valtakuntaa). Silloin näette kaikenlaisia demoneja kaupungin kaduilla ja paljon lentäviä lautasia.

    • Demoneilla Lautasia

      Tässä on video, joka kertoo tapahtumasta, jossa Jeesus tulee hakemaan hartaasti häneen uskovat pois maan päältä turvaan, kun seitsemän vuoden ahdistusten ajat alkavat. Samalla hetkellä paholaisen enkeleitä tulee lentämään lentävillä lautasilla taivaalle ja monta katastrofia tapahtuu.

      Lehdistö tulee kirjoittamaan seuraavana päivänä, että muka ufot sieppasivat nämän kadonneet ihmiset, vauvat äitien kohduista sekä pienet lapset kotoa. Jeesus ne tulee hakemaan pois ei ufot.

      Tässä on erään naisen todistus näystä, jossa Jumala näytti, miten tämä kaikki tulee tapahtumaan. Tämä näky on yksi lukuisten vastaavien näkyjen ja profetioiden joukossa. Tämä on vain selkeästi esitetty, joten se kannatta katsoa.

      Tuossa näyssä nainen kertoo lentävistä lautasista, jotka kiihdyttelevät nopeasti taivaalla. Nainen ei tiennyt, mitä nämä lautaset ovat ja arveli asian olevan sama, kuin mitä Hesekielin kirjan 1.-luvussa on mainittu. No kyseessä ei ole sama asia kuin, mitä Hesekiel kirjoittaa. Mutta tässä kuitenkin kuvataan näitä lentäviä lautasia:

      http://www.youtube.com/watch?v=On2DSI7XbB0&feature=youtu.be#

    • Marinecold

      Heips Matti,

      kiitos tiedoista. Mulle jäi vaan vähän epäselväksi toi riisinjyvän muotoinen arpi. Ei mua ne mustelmat ja arvet haittane, meinaan vaan että onko tuo joku arpi josta tietäisit jotain? Mulla on ollur myös muualla noita samanmuotoisia arpia tavallaan 'ihon sisällä'. Entäs, onko sulle tuttuja pistojäljet jokaisessa sormessa vasemmassa kädessä paitsi peukalossa? Ne menee suorassa linjassa kaikki. Voimakkain niistä on keskisormessa.
      Laitan sulle kyllä viestiä jos koen että nämä alkaa häiritsemään tai on muuta juttua. :)

      • marinecold

        Lisäystä vielä tohon viestiin, oletko ottanut heihin yhteyttä minun tapausta koskien? Painotan vielä etten missään tapauksessa halua näiden 'kokemuksien' loppuvan! Jos he vastasivat, sanoivatko jotain vai onko joku syy miksi eivät ole vastanneet?


    • Anonyymi

      Hei matti mistä tietää,että on kaapattu ? Epäilen että minut olisi kaapattu ja spermaani olisi käytetty tuntematomaan naiseen ,muistan unessa että saimme lapsen. Muistan naisen kasvot ,joka oli myös kaapattu ,mutta en olle varma? Tämä on tapahtunut teininä noin 2007v ja siitä asti olen miettinyt asiaa? Ja uskon,että sain heillä vaikean sairauksen? Voiko olla mahdollista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe