...kuin paholainen tanssi ja joi..."
Kuka mahtaa olla esittäjä?
"Raa raa Rasputin rakastaja rasputin..."
13
6855
Vastaukset
- love
rasputinta on esittänyt irwin,
mutta taidat tarkoittaa toista rasputinta
jonka on esittänyt mm
sleepy sleepers,
Mona Hautanen
sekä myös
Osmos kosmos- vampire
ennen vanhaan verenpisarana tunnettu,nyt en tiedä mikä yhtyeen nimi on
- elliot
Sleepparit lauloi kyllä että "raa raa rapsutin, muniani rapsutin" biisi kyllä muuten sama.
- Fani
elliot kirjoitti:
Sleepparit lauloi kyllä että "raa raa rapsutin, muniani rapsutin" biisi kyllä muuten sama.
on tehnyt versionsa.
- pööh
elliot kirjoitti:
sleepyt laulaa kyllä että raa raa rapsutin, persettäni rapsutin..
- Whim
Eikös Frederik esittänyt tuon myös?
- kk.karviainen
Fani kirjoitti:
on tehnyt versionsa.
Väärin meni.persettäni rapsutin on oikein.Mona Caritalta suomiversio Raul Reimanin sanoin.
- rapsutin
Aika moni on näköjään esittänyt tuon. Se versio minkä minä olen kuullut, niin siinä laulaa "matalaääninen" mies ja oliskos 2 naista myös...
- Antsu
Sen tämä 70-luvun hitti on saanut aikaan, että ryhdyin kutsumaan auton jääskrabaa nimellä 'rasputin'. Se nimitys jäi meidän perheessä eloon. Onneksi nyt on taas kesä (onhan?) ja rasputin joutaa autotallin hyllylle.
- ewe
Ainakin Verenpisara on esittäny tuota biisiä elokuvassa Menolippu mombasaan.
- jep
Kappaleen esitti 70-luvulla Boney M, eli kaksi tummapintaista leidiä ja yksi tummapintainen mies.
- tekis mieli laulaa...
jep kirjoitti:
Kappaleen esitti 70-luvulla Boney M, eli kaksi tummapintaista leidiä ja yksi tummapintainen mies.
mistäköhän löytyisi rasputin -biisin sanat?
- blablabla
tekis mieli laulaa... kirjoitti:
mistäköhän löytyisi rasputin -biisin sanat?
elikkäs, kuuntele biisiä ja kirjoita kappaleen sanat itse. siitähän se on sit helppo laulaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1157305Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26564835Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243164Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381317- 501305
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e901158Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1171059Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi51956Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27863Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50854