Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Keuhkokuumetta kai?

diddi94

Eli ollu yskää jonku aikaa, about viikon ja aluks se oli kuivaa nyt muuttunu sillai et lohkeaa aina ku yskin ja limaa tulee ja mukana verta melkein joka ysköksellä. Oon aika väsynyt ja kuumettaki oli mut vaa yhden illan ajan sit ollu vaa 37-37,5 lämpöö. Ku hengittää syvään pistää keuhkoon tai sinne alueelle ja ku yskii kovaa nii sattuu myös. Kävin lääkäris päivystykses mut ei se kattonu muuta ku poskiontelot, suun, nenän, korvat ja sano jaa-a ja anto jonku antibioottikuurin ja sano heippa. Joku tehokuuri kestää 3 päivää. Varmaa nyt korvatulehdus päälle tullut. Ihmetyttää vaa toi lääkäri ku sanoin et yskän mukana tulee verta se totes vaa jaa-a joku ärhäkkä tulehdus jossain päin ylähengitysteitä...Pitäskö mennä viel uudestaa jonnekki? Ja niin, oon vast 17 wee.

4

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvauksiin

      Kyllä sinun täytyy mennä uudestaan lääkäriin. Mikähän lie konitohtori ollut taas asialla. Antibioottikuuri on aivan liian lyhyt, koska sinulla voi olla keuhkoputkentulehdus tai miksei keuhkokuumekin. Keuhkot olisi hyvä kuvata.

      • yks esh

        noin ja pitää muistaa, että keuhkokuume voi olla kuumeeton tai on vain hieman kuumetta. Pistos on oire, joka laittaa epäilemään... Potilaan on usein itse vaadittava tiettyjä tutkimuksia. Varsinkin jos nuori ja kokematon lääkäri, mutta olen tavannut kokeneitakin jotka ovat jättäneet tutkimatta ja ollut keuhkokuume lopulta kun päässyt tarkempiin tutkimuksiin. Keuhkokuva ja tulehduslabrat pitäisi tutkia.


      • diddi94
        yks esh kirjoitti:

        noin ja pitää muistaa, että keuhkokuume voi olla kuumeeton tai on vain hieman kuumetta. Pistos on oire, joka laittaa epäilemään... Potilaan on usein itse vaadittava tiettyjä tutkimuksia. Varsinkin jos nuori ja kokematon lääkäri, mutta olen tavannut kokeneitakin jotka ovat jättäneet tutkimatta ja ollut keuhkokuume lopulta kun päässyt tarkempiin tutkimuksiin. Keuhkokuva ja tulehduslabrat pitäisi tutkia.

        Juu, äiti saa luvan kiikuttaa mut sinne uudestaa..Kiiitti teille kummallekki(:


      • kuollema
        diddi94 kirjoitti:

        Juu, äiti saa luvan kiikuttaa mut sinne uudestaa..Kiiitti teille kummallekki(:

        Olen lopun uupunut elän vieläkin vaikka kaikki sanovat että "kuolisit jo pois olet mailmalle vain turhaksi".Olen ajatellut kuinka kauan elän..?
        miksi vielä kestää tätä kipua..?
        miksi edes olen vielä täällä..?
        Kiitos SafeTheSmile sait minut ajattelemaan sitä kuinka 3 vuotta sitten tapahtui näin:
        Äiti otti minut mukaan kauppaan ja sanoi odota tässä murohyllyjen luona kyllä minä tulen taikasisin.
        Ja siinä odotin 2h mutta hän ei vain palannut.....

        Kiitos te kaikki ketkä olette minua auttaneet jaksaisin ehkä jos minulla olisi jotain,minne mennä,
        mitä tavoitella....mutta kun ei...Mikä tässä mailmassa on vikana??

        Jos en palaa tänne tällä viikolla sanokaa minun kuolleen keuhkokuumeeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe