Miten saa vaihdettua kuvasuhdetta windows 7:ssa?
kuvasuhde
10
879
Vastaukset
- minkä..
kuvan suhdetta pitää vaihtaa, monitorin, digikuvan, nettisuhteessa kuvan vaihtaminen ;) ym..ym..
- ur391+2
Asetuksista, yhtä ympäripyöreä vastaus kuin on kysymyskin. Miks aina tulee kysymyksiä joihin pitää arpoa vastaus jotta se ehkä osuis kohdalleen, eeeeeehe
- 12
http://shup.com/shup!/462385/ottob.png
- forestwkcom
tarkoittanet resoluution vaihtamista. Klikkaa hiiren oikealla napilla ruutua ja valitse resoluution vaihtaminen.
- zSaos
esim. 16:9 16:10 nuita
- ure900234ru
No kun et pyynnöstä huolimatta kerro lisätietoja enkä halua alkaa arpomaan vastauksia kaikkiin vaihtoehtoihin niin annan pari esimerkkiä: Vlc>Video>Kuvasuhde. Mediaportal>klikkaa hiiren oikealla videokuvaa>Vaihda kuvasuhdetta. Työpöydän kuvasuhteeseen saitkin jo vastauksen.
- zSAos
siis tarkennan vielä. näytön. tiedän miten resoluutio muutetaan mutta joskus ainakin ollut valikko itse kuvasuhteelle esim 16:9, 16:10, jne... vai onko semmoista windowns 7:ssa?
- 12
Itse näyttölaitteessa saattaa olla noita.
- dangdang
Ahaa!! siis sillai kun telkkarissakin..hmmmm...Sitä minäkään en tiedä???
dangdang kirjoitti:
Ahaa!! siis sillai kun telkkarissakin..hmmmm...Sitä minäkään en tiedä???
Ei niissä ole mitään tietämistä 4:3 tarkoittaa ei laajakuvaa, ja 16:9 laajakuva näyttöä.
Ainakaan winodwsissa et tee tuon muuttamisella yhtään mitään! Näytönohjain ajureista voi ehkä säätää. mutta kun se on ylleensä ihan automaattisesti oikea. Resoluution säädön ymmärtäisinkin.
Jos tarkoitat video kuvan kokoa säädöt tehdään. ko. ohjelmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644