onko tietoa
Saako kanille antaa perunaa tai sen kuoria?
7
6482
Vastaukset
- 2 kanin emäntä
Ei saa antaa.
- Kanituskani
Ei perunaa kanille, koska se on sille myrkyllistä.
- ra re
että raakaa perunaa ei saa antaa.....
- nortti92
ra re kirjoitti:
että raakaa perunaa ei saa antaa.....
Mun kani on syönny raakaa perunaa eikä sille oo kuinkaa käynny. Perunapussi oli jäänny lattialle niin se oli käynny jyrsimässä niitä. Mutta en anna niitä sille.
- tania78
Tuossa yli 20v sitten kun minulla olli ensimmäinen kani se söi perunankuoret. ( tai jätti syömättä)
Onko raaka peruna myrkyllistä ? Jaa-a... Juureshan se tavallaan on...
Tuota kannattaa kysellä vaikka kaniyhdistyksen sivuilla.
Itse en ole enää omilleni antanut. Keitettynä ei missään nimessä. - AELe
Belgianjätit ovat syöneen ongelmitta ja isoja on tullut! Siis raakaa perunaa.
- Kani
Ei saa antaa!! Niin kypsä kuin raakakin peruna on myrkyllistä kanille. (ei se nyt vähäiseen määrään kuole jos on vahingossa joku antanut) :))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767