Oon nähnyt tälläisiä mainostettavan mm.vauvalehdessä. Siinä sanotaan että löytyy hyvinvarustetuista kaupoista. En ole nähnyt missään..
Tietääkö kukaan mistä tälläisiä voisi saada. Oon ettinyt netistäkin, mut tuloksetta. Edes hinta ei ole selvinny. Ärsyttävää!
http://www.martinex.fi/tuotteet.php?page=image-detail&album=4&image=934
Maurikunnas-Vauvapesä
5
428
Vastaukset
- linkki...
Tämmöinen linkki löytyi, ilmeisesti Prismasta olis saatavilla. =) Hinta näyttää olevan sen 59,90e
Linkki: http://www.digipaper.fi/hok-elanto/26140/index.php?pgnumb=109
Ja voihan tuolta Martinexin sivuiltakin tilata. Siellä on sähköposti, kysy heiltä tilausohjeet =)- äiti jo yhdelle
Kivannäköinen, mutta mulla tuli ensimmäisenä mieleen, että mitäs sitten kun vauva oppii kääntymään, eikös siitä putoa?!
- mamma--
äiti jo yhdelle kirjoitti:
Kivannäköinen, mutta mulla tuli ensimmäisenä mieleen, että mitäs sitten kun vauva oppii kääntymään, eikös siitä putoa?!
Katellu vaik mistä prismoista mut ei ole ollu. Minäkin olen äiti yhdelle enkä tullu ajatelleeksi kääntymis asiaa. Esikoisella meni niin kauan ku alko kääntyillä. Ja on meillä yks sellaen vauvaalusta mikä on turvallisempi. Tuo olisi ollut ehkä turhaa rahan tuhlausta. Oli vaan niin kivan näköinen---mainoksenorja--
- Mielipiteeeni
mamma-- kirjoitti:
Katellu vaik mistä prismoista mut ei ole ollu. Minäkin olen äiti yhdelle enkä tullu ajatelleeksi kääntymis asiaa. Esikoisella meni niin kauan ku alko kääntyillä. Ja on meillä yks sellaen vauvaalusta mikä on turvallisempi. Tuo olisi ollut ehkä turhaa rahan tuhlausta. Oli vaan niin kivan näköinen---mainoksenorja--
Voi olla että kakkosen kääntymiseen menee vielä pidempään jos pidetään tuollaisesa pesässä, vaikutti himpun motorista kehitystä rajoittavalta joskin erittäin kauniilta laitokselta...
- mammaekaakertaa
Ihania vauvapesiä oli ainakin www.vauvapesa.fi
Täytyy kyl tilata kun tarve tulee. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804