Olen karvaa vaille 40 vuotias yh-isä. Sain tänään postita kertausharjoituskäskyn. Mitä tositteita minun täytyy liittää vapautuksen hakemiseen?
En todellakaan voi mennä kertausharjoituksiin kun olen koululaisen yksinhuoltaja. Lapseni äiti on vankilassa eikä vapaana ollesaankaan tapaa lastaan. Mummo on kuollut ja lapsen toinen mummo on sairas.
Yh-isälle kertauskäsky.
5
2031
Vastaukset
Mutta kuitenkin mil.fi ja sieltä etsit yhteystiedot tekstillä olevan valintapainikkeen, sieltä kyllä löydät kaiken tarpeellisen.Oman läänin aluetoimiston löydät myös sieltä kautta..
- T
teru84 kirjoitti:
Huomasin et oikopolusta pääsee kaikkein helpoiten hakemaan vastauksia!
Kiitos!
Löysin. - Vähän neuvoja
T kirjoitti:
Kiitos!
Löysin.Jos ollaan tarkkoja, niin yksinhuoltajuus ei ole yksiselitteisesti syy lykkäykseen. Kunta on velvollinen järjestämään lastenhoidon tuollaisessa tapauksessa.
Tilanne on tietysti hankala ja vaatii normaalia enemmän toimenpiteitä kaikilta tahoilta. Ota heti yhteyttä aluetoimistoosi, niin saat sieltä tarkemmat ohjeet.
Aluetoimiston reaktiosta voi päätellä, mikä on heidän käsityksensä kotikuntasi kyvystä hoitaa lakisääteisiä velvotteitaan. Voi olla, että päädytään lykkäykseen, koska ei nähdä muuta vaihtoehtoa. - T
Vähän neuvoja kirjoitti:
Jos ollaan tarkkoja, niin yksinhuoltajuus ei ole yksiselitteisesti syy lykkäykseen. Kunta on velvollinen järjestämään lastenhoidon tuollaisessa tapauksessa.
Tilanne on tietysti hankala ja vaatii normaalia enemmän toimenpiteitä kaikilta tahoilta. Ota heti yhteyttä aluetoimistoosi, niin saat sieltä tarkemmat ohjeet.
Aluetoimiston reaktiosta voi päätellä, mikä on heidän käsityksensä kotikuntasi kyvystä hoitaa lakisääteisiä velvotteitaan. Voi olla, että päädytään lykkäykseen, koska ei nähdä muuta vaihtoehtoa.Sain tänään päätöksen vapautuksesta kertausharjoitukseen perheolojen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 674994
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461858- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608