Mulla oli FEV1 arvo 2.1.
PEF oli kuitenkin 472, että se ainakin normaali, mutta olen saanut sen käsityksen, että FEV1 pitäisi olla vähintään 2.8.
Mistä johtuu alhainen FEV1, jos samaan aikaan on PEF hyvä?
FVC oli 2.12. Mitkä viiterajat siinä on?
Spirometria oli vuosi sitten ok., mutta olin sitä ennen käyttänyt jonkun aikaa (vaikean flunssan jälkeen) astmalääkkeitä.
Sen jälkeen ei mitään lääkitystä ole ollut.
Nyt on taas talven aikana alkanut oireilu.
Yskittää, jatkuva ärsytys kurkussa, hapen nälkää, kaikki pölyt jne. ärsyttää ihan kamalasti. Myöskään pakkanen ei tee hyvää, eikä myöskään rasitus.
FEV1 arvosta
kohta 50 v nainen
0
503
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411947Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101345- 1051098
- 102928
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13558Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511