Suomessahan myydään sitä nuuskan korviketta eli nikotiinitonta nuuskaa. Se kumminkin luokitellaan tupakkatuotteeks suomessa vaikka siinä ei oo lainkaan nikotiinia tai tupakkaa. Eihän se sillon oo enää vaarallinen niin miks sitä pitäis sitten myydä vain 18 vuotiaille.
Nuuskaaminen on muutenkin aika yleistä Suomessa, oon miettiny että kuinka monta nuuskapussia tarvitaan että jää riippuvaiseks nuuskaan. Jos polttaa muutaman tupakan, ei siitä jää riippuvaiseks. Tai voihan se riippua myös ihmisestä..
Nikotiiniton nuuska
23
6818
Vastaukset
- Terveysvihje
Nikotiiniton nuuska ei ole tupakkatuote, jos siinä ei ole tupakkaa.
Nuuskan nikotiinipitoisuudet ovat tupakkaa suuremmat ja siihen voi jäädä koukkuun jo ensimmäisestä kokeilusta. Riippuvuuden syntyminen on hyvin yksilöllistä, mutta en kokeilisi. Miski ihmeessä päänsä pitää sekoittaa kaikenlaisilla aineilla?- dfsdgsgsgsdgsgsdg
Lol vaa eukot käyttää pussii. Ei tunnu miltää ja maistuu paskalele. Ole mies ja käytä tykkiä.
Paitsi tietenkin jos olet nainen, niin sitten se on ok.
Eikä siitä nyt iha heti jää riippuvaiseks.
Ite käyttäny puol 2 kiekkoo pussia ja 5 löysää ja sitte lopetin ku ei iltasin meinannu uni tulla nii hyvin ku ennen.
Ei nikkiksii eikä mitää ongelmaa lopettaa.
- ppandakarhu1
Itte oon käyttäny 14-vuotiaasta 18 ikävuoteen asti lähes päivittäin. Nyt oon ollut ilman puolivuotta ihan huvikseni eikä oo mitää niksoja yms.
- nuuskamarsu
ite käyttäny nuuskaa 12vuotiaasta asti ja 18 täyteen tossa kolme kk sit ja nuuskaa käyttäny säännöllisesti koko ajan ite oon tykin kannalla pari it.tä ollu mutta menny loppujen lopuks rikki onks tietoa mistä sais kestäviä it.tä
- nutujuttu
Mistä nuuskamarsu sait alaikäisenä nuuskaa(korviketta)ite oon 14 ja haluusin nikotiinitonta nuuskaa.sitä löytyy monesta lähikaupastani mutta en ole uskaltanut kysyä myykö.nii että myykö ne korviketta alaikäselle
- nuuskaknower 3000
vitun tollot :DDDDDDDD ootte kaikki homoja nuolkaa mun rusinan kokosii säkkei XD
- armoaisi
ei vittu oikeesti oon käyttäny 10-vuotiaasta nuuskaa ja olen nyt 45 vuotta. pystysi n lopetttaa oikeesti vaik heti ei siin oo mitää pahaa kysykää vaik isiltä
- stumppe
Sain loistavan idean , nikotiinivesi.
otetaan 50l saavi täynä vettä ja viedään se koulun portille avonaisena.viikon päästä suodatetaan tumpit ja muut pois ,pullotetaan,voila hitti tuote on syntynyt.- fwewefewfefw
juo bongivettä.
- nuuskamuikkunen
Pakko kysyä tähän väliin, että mitä helvetin virkaa on nikotiinittomalla nuuskalla? Eikö sitä paskaa tungeta huuleen juuri nikotiinin saamisen takia?
- nuuskamuikkunen
Yksinkertainen kysymys, eikä kukaan viitsi vastata.
- nnoos
se nikotiiniton nuuska on tehny ns. lopettajille.
- Tottumustapajaddicti
nuuska mikä nuuska,kaupat myyvät sitä kuin purukumia,sekin kun on laillista kuin nicorette.
- Kysymys10
Siis myydäänkö nikotiinitonta nuuskaa alle 18 vuotiaille esim. K-Kaupassa. Ja millaiset haitat, ei varmaan suuret. Toivoisin vastausta nopeasti! Kiitos!
- nikotiinipiikki
karkkihyllyltä löytyy, mutta muista että jo ensimäinen nikotiiniton nuuska voi tappaa
- marrku
jotkut k kauppiaat myyvät alaikäisille mutta mitä haittoja nikotiinittamasta nuuskasta olisi? :DDDdd
- älkää ostako
Peniksen pienentyminen. Ei oo muuten vitsi,poikani Jarkko käytti semmosta kerran ku se tuli suihkusta ni sillä stondas mutta oli pieni penis.
- nikotiiniton nuuska
olen 11 käytän nikotiinitonta nuuskaa se ei tapa
- prffff
Saisinkö vittu kysyä mikä vitun järki on maksaa se vitun 5e siitä niksattomasta paskasta....
- Asiallinenmies2917
olen käyttänyt useita purkkeja nuuskaa, joskus monesti päivässä joskus viikkojen jälkeen. Ei minkään asteista riippuvuutta ole tullut, hyvin selviää kuukausiakin ilman nuuskaa eli jos kokeilla haluaa niin siitä vaan. Ensimmäisillä kerroilla tuntuu kun olis pienessä kännissä. Ainoa riippuvuus mitä tulee jos ei päivittäin käytä on sosiaalinen riippuvuus--> käyttää kaveriporukassa tai joskus kun haluaa vaan "pärinät"
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxx1
Mistäs sitä saat kun olet alaikäinen ?
- ---
Mitä sillä iällä on väliä kun ei sitä kuitenkaan myydä "julkisesti"
- Järkeä puhuva
Noniin. Nikotiiniton nuuska SAATTAA HUOM SAATTAA aiheuttaa riippuvuuden myös ilman nikotiinia, aivan kuin tupakka. Psyykkinen riippuvuus jää vaikka nikotiinin puutostilaa ei olisi. Nikotiinitonta nuuskaa ei myydä suomessa ala-ikäisille, en ymmärrä miksi koska parempihan seon nikotiinittomalla kokeilla jos välttämättä haluaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769