Olen allerginen antiperspiranteille dödöille mutta Pirkka For Men sopii! ei tule näppyjä eikä kutise.
Ja kyllä, olen käynyt kaikki herkän ihon tuotteet mutta ei...
Ihmejuttu tuo pirkan dödö, mistäköhän sitä sais kun ei tunnu enää kaupoista löytyvän :(
harmaan läpinäkyvä muovipullo ja vihreä etiketti.
löytyykö EP:ltä jostain?
Pirkka For Men
Pirkka For Men
4
348
Vastaukset
- Prkka For Men
...valkoisessa pullossa kyllä löytyy, mutta ei oo samaa.
tulee näppyjä ja kutisee.- Pirkka For Men
...niin ja vihreä korkki!
- ,
Pirkka For Men kirjoitti:
...niin ja vihreä korkki!
maahantuojalle/valmistajalle ja kysy asiaa
- pirkka for men
, kirjoitti:
maahantuojalle/valmistajalle ja kysy asiaa
O`lorealilta löytyi vihdoinkin! "menexpert sensitive comfort hypoallergenig" hopean värinen pullo, korkki läpinäkyvä.
tuoksu ei ole mikään ihmeellinen mutta ei väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635519Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193933Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172836- 1502090
- 161815
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171596- 951357
- 711108
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171106Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o51839