Rintojen kasvusta..

Ääh..mulla kasvoi raskausaikana rinnat c:stä D:hen ja synnytyksen jälkeen ne oikein humahti isoiksi(ja toinen isompi kun toinen), nii en edes tiedä(vielä) mikä kuppikoko kävis..mutta on ne julmetun isot! Suhteessa minun muuhun vartaloon. Vähän ällöttää katellakin itteään kun semmoset tissit..;( Mistä sais hyvät ja tukevat imetysliivit,jotka ei nyt niiiiiin älyttömästi maksais? Ja onko muilla samallaisia kokemuksia.. inhottaa koska koko rintamus..:(

3

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12 + 20

      Sit kun rinnat tiedostaa kuinka paljon vauva tarvitsee maitoa niin kannattaa sen jälkeen vasta ostaa ne paremmat liivit eli muutamassa viikossa se selviää.Aluksi maitoa pakkautuu aivan liikaa rintoihin joten se kuppikoko muuttuu vielä.

    • change on hyvä

      Minulla itselläni ei ole vauvaa, eikä tulossakaan (niin, en tiedä, miten eksyin tänne...), mutta voisin suositella "change" alusvaatekauppaa. Itse sain äidiltäni H kokoiset tissit ja koskaan en voinut juosta tai muutenkaan olla villinä. Kunnes sitten menin tuonne changeen. Menin sisään sanoen "antakee mulle rintsikat jotka on TOSI tukevat ja ei ihan hirveen rumat" . He mittasivat minut, olivat todella ystävällisiä ja möivät todella hyvät rintaliivit, jotka ovat kestäneet jo 3 vuotta. Ja olen voinut juosta taas. =) suosittelen lämpimästi. Plus changessa saa aikamoisia alennuksia, kun liittyy siihen klubiin. Ostin pari vuotta sitten 2 rintaliiviä, en oikein muista niiden hintoja, mutta sain käytännössä toiset lähes ilmaisiksi, koska oli "kertynyt jotain plussajuttuja" tai jotain. :D
      Siellä ne liivit saattaa maksaa ehkä 30-70e mutta niin kun sanoin, ensimmäiset liivini ovat loistokunnossa 3 vuoden jälkeen, heitin kaikki vanhat liivit pois sinä päivänä kun ostin ne uudet.
      Köyhän ei kannata ostaa halpaa.

      • kiitoksia vastauksista.. täytyy tsekkailla josko sais jonnillaiset kannattimet ostettua..ja oon kyl valmis laittaa viiskybää niihin,että sais etes yhet hyvät!! ei ois kiva jos imettämisen jälkeen rintoja saa tunkee polvipusseihin! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe