Rintojen kasvusta..

Ääh..mulla kasvoi raskausaikana rinnat c:stä D:hen ja synnytyksen jälkeen ne oikein humahti isoiksi(ja toinen isompi kun toinen), nii en edes tiedä(vielä) mikä kuppikoko kävis..mutta on ne julmetun isot! Suhteessa minun muuhun vartaloon. Vähän ällöttää katellakin itteään kun semmoset tissit..;( Mistä sais hyvät ja tukevat imetysliivit,jotka ei nyt niiiiiin älyttömästi maksais? Ja onko muilla samallaisia kokemuksia.. inhottaa koska koko rintamus..:(

3

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12 + 20

Sit kun rinnat tiedostaa kuinka paljon vauva tarvitsee maitoa niin kannattaa sen jälkeen vasta ostaa ne paremmat liivit eli muutamassa viikossa se selviää.Aluksi maitoa pakkautuu aivan liikaa rintoihin joten se kuppikoko muuttuu vielä.

• change on hyvä

Minulla itselläni ei ole vauvaa, eikä tulossakaan (niin, en tiedä, miten eksyin tänne...), mutta voisin suositella "change" alusvaatekauppaa. Itse sain äidiltäni H kokoiset tissit ja koskaan en voinut juosta tai muutenkaan olla villinä. Kunnes sitten menin tuonne changeen. Menin sisään sanoen "antakee mulle rintsikat jotka on TOSI tukevat ja ei ihan hirveen rumat" . He mittasivat minut, olivat todella ystävällisiä ja möivät todella hyvät rintaliivit, jotka ovat kestäneet jo 3 vuotta. Ja olen voinut juosta taas. =) suosittelen lämpimästi. Plus changessa saa aikamoisia alennuksia, kun liittyy siihen klubiin. Ostin pari vuotta sitten 2 rintaliiviä, en oikein muista niiden hintoja, mutta sain käytännössä toiset lähes ilmaisiksi, koska oli "kertynyt jotain plussajuttuja" tai jotain. :D
      Siellä ne liivit saattaa maksaa ehkä 30-70e mutta niin kun sanoin, ensimmäiset liivini ovat loistokunnossa 3 vuoden jälkeen, heitin kaikki vanhat liivit pois sinä päivänä kun ostin ne uudet.
      Köyhän ei kannata ostaa halpaa.

• kiitoksia vastauksista.. täytyy tsekkailla josko sais jonnillaiset kannattimet ostettua..ja oon kyl valmis laittaa viiskybää niihin,että sais etes yhet hyvät!! ei ois kiva jos imettämisen jälkeen rintoja saa tunkee polvipusseihin! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      260
      4596
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      43
      2776
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1604
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1119
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    Aihe