Jyrki Haapala

Vittumainen akka

Ei tule ukosta koskaan kansanedustajaa ,siitä minä pidän huolen.Tein ukosta kantelun Euroopan ihmisoikeus neuvostoon.Tästä tehdään julkinen.Perästä kuuluu.

58

6854

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kk

miksi näin?

• elea_noora

sopiva homma miehelle tuo lumenluonti kuvansinjokeen. Jyrki kuuluu mielestäni samaan kastiin peruspekan kanssa.

• pekkaparas
        elea_noora kirjoitti:

sopiva homma miehelle tuo lumenluonti kuvansinjokeen. Jyrki kuuluu mielestäni samaan kastiin peruspekan kanssa.

pekka on paljon parempi hyvä pekka

• Totuuden torvi

Se vaan on historiankin osoittama tosiasia että ne on toiset kun tekee ja toiset jotka pelkästään
      jälkikäteen arvostelee. Karavaani kulkee ja k...at haukkuu.

• ärhäkkänä

Jyrkillähän on hyviä ajatuksia http://www.nonstop.w2.fi miksi noin ärhäkkänä ja mistä aiheesta valitusta Euroopan ihmisoikeusneuvostoon väsäsit.

• jykäjykänen

Mutta taitaa kuitenkin olla turhan jäykkä periaatteineen... esimerkiksi viinan suhteen ei tule onnistumaan ikinä mitä Jyrki ajaa: eli että sitä viinan myyntiä pitäis holhota vielä tiukemmin. On kokeiltu kieltolait eikä toiminut. Näihin jo kokeiltuihin keinoihin ei vaan uskota.
        Minä en jaksa uskoa siihen että suomalainen on niin tyhmä että joisi itsensä hengiltä vaikka viina olisi halvempaa ja helpommin saatavilla, loppuis esim rahtaaminen ulkomailta ja pimeä myynti. Ne kelle viina on ongelma, juo sitä joka tapauksessa. Rajoitukset haittaa vain tavallisia kohtuukäyttäjiä.

Jykää vaivaa vähän kapea katseisuus... asiat harvoin on mustavalkoisia

• %kake
        jykäjykänen kirjoitti:

Mutta taitaa kuitenkin olla turhan jäykkä periaatteineen... esimerkiksi viinan suhteen ei tule onnistumaan ikinä mitä Jyrki ajaa: eli että sitä viinan myyntiä pitäis holhota vielä tiukemmin. On kokeiltu kieltolait eikä toiminut. Näihin jo kokeiltuihin keinoihin ei vaan uskota.
        Minä en jaksa uskoa siihen että suomalainen on niin tyhmä että joisi itsensä hengiltä vaikka viina olisi halvempaa ja helpommin saatavilla, loppuis esim rahtaaminen ulkomailta ja pimeä myynti. Ne kelle viina on ongelma, juo sitä joka tapauksessa. Rajoitukset haittaa vain tavallisia kohtuukäyttäjiä.

eikös tämä poliisisetä luvannut kunnallisvaalien alla poistaa varkauden kaupungin tilaisuuksista
        alkoholitarjoilun. Ei ole vielä poistanut ja laittanut aloitteeseen edes nimeään.
        Yksi lupaus vaalien alla ja sitäkään ei pystynyt toteuttamaan. Olisiko poliisisedällä
        mennyt pupu pöksyyn???????

• Vain lupauksia
        jykäjykänen kirjoitti:

Jyrki on ihan asiallinen mies,mut hän pauhaa siitä viinasta,EIHÄN TOI SAANUT NÄITÄ VARKAUDEN VIINANKAUPPIAITAKAAN KURIIN,JOKA AAMU NOI SAMAT KASVOT MYYVÄT VIINAA JA KILJUA TOSSA R-KIESKIN EDESSÄ,NÄILLE RAUKOILLE JOTKA OTTAVAT VELAKSI JA SIT VIEDÄÄN NÄILTÄ ELÄKKEET JA MUUT RAHAT KORKOINEEN.Tähän olis saatava loppu,on mennyt jo monen henki,noilla venäjän paska viinoilla ja kiljuilla.

• toisin kuin persut

"13.12.2010
      Seuraavan hallituksen tulee tehdä 10 miljardin leikkaus julkisen talouden menoihin vaalikauden aikana!

Seuraavan hallituksen tulee sopeuttaa julkista taloutta vaalikauden aikana runsaalla 10 miljardilla eurolla, jotta valtion velkakierre saadaan pysäytettyä. Tämä edellyttää sekä menojen leikkauksia, että myös veron korotuksia, arvioi valtiovarainministeriö.
      Seuraavan hallituksen pitäisi julkistetun virkamiesraportin mukaan ottaa tavoitteekseen tasapainottaa julkinen talous vaalikauden loppuun mennessä. Sopeutus on syytä tehdä nopeasti, koska valtion vélan oton tarve kasvaa muuten koko ajan. Jos velkaantumista ei pystytä katkaisemaan, olemme kohta samassa tilanteessa kuin Irlanti on nyt, ja tarvitsemme EU:n muiden maiden tukea oman maamme talouden tervehdyttämiseksi. Nyt sairaslomalla oleva valtiovarainsihteeri Raimo Sailas on peräänkuuluttanut tätä asiaa jo vuosia. Sailas on sanonut useaan otteeseen, että se menestyy seuraavissa vaaleissa, joka uskaltaa esittää selviä toimenpiteitä maamme talouden tasapainottamiseksi.
      Virkamiesraportin mukaan menoja pitäisi leikata ja veroja korottaa vuoteen 2015 mennessä vuosittain lähes 1,5 miljardilla eurolla. Tästä summasta 1,1 miljardia saataisiin vähentämällä menoja ja 0,4 miljardia korottamalla veroja.
      Nyt siis tarvitaan rohkeita esityksiä siitä, miten ensinnäkin 1,1 miljardin menoleikkaus toteutetaan ja mitä veroja nostetaan 0,4 miljardin euron tulojen saamiseksi?
      Tulevien vaalien kansanedustajien tulee siis rehellisesti sanoa ääneen, mitä valtion menoja tulee karsia ja mitä veroja tulee nostaa? Lähdetään liikkeelle tässä kolumnissa alkajaisiksi yhden asian osalta.
      Kuntakenttä tulee uudistaa valtion vahvassa ohjauksessa, jos kunnat eivät sitä itse osaa ratkaista. Niiden kuntien olemassaolo tulee pikaisesti kyseenlaistaa, jos kunta ei kykene selvitymään edes perustehtävistään ilman valtion apua. Näitä kuntia on suomessa kymmeniä ja niitä on myös Pohjois-Savossa. Nyt jos koskaan tulee kuntapäättäjien olla vastuullisia ja tehdä raikkaita kuntaliitosesityksiä ilman tuijotusta omaan asemaan uuden kunnan hallinnossa. Nimenomaan nämä esitykset tulee esittää kuntapäättäjien suulla, sillä kuntien korkeinta päätösvaltaa käytetään nimenomaan ja kaupunkien valtuustoissa. Kuntalaiset eivät tarvitse kuntien hallintoa, vaan he tarvitsevat hyviä ja kattavia palveluja. Tämä ajatus täytyy olla kirkkaana jokaisen kuntapäättäjän silmissä, kun hän katsoo oman kuntansa osuuttaa valtion nykyisessä ja tulevaisuuden taloustilanteessa. Itse kuntapäättäjänä en voi olla tekemässä ratkaisuja, joiden maksun jätän omien lapsieni maksettavaksi.
      Pohjois-Savoon ei tarvita kolmea kuntaa, mutta ei tarvita 23 kuntaakaan. Järkevät toiminnallisiin tavoitteisiin perustuvat (sosiaali- ja terveys) liitokset tulevat olemaan signaali kuntaliitoksen tarpeellisuudesta. Näitä signaaleja tulee kuunnella tarkkaan mm. Keski-Savon kunnissa, joissa kuntaliitoksen toteuttaminen pitäisi olla täysin selkeää jokaiselle kuntapäättäjälle poliittisesta näkemyksestä riippumatta. Vaikka keskustan ministerit jarruttavatkin tietoisesti kuntaliitoskeskustelua ennen vaaleja, on muiden puoluieiden ja myös jattelevien keskustalaisten aika toimia.
      Jatketaan keskustelua valtion talouden tasapainottamisesta täällä Sheriffin nurkassa pikku hiljaa vaalien lähestyessä.
      Tässä nurkassa keskustellaan Sailaksen toiveen mukaisesti myös ikävistä asioista niiden oikeilla nimillä ja tehdään esityksiä tilanteen korjaamiseksi oikeilla sanoilla."

• nou kokoomus

Reilu 10 miljardin leikkaus on helppo: lähdetään pois EU:sta ja sitä kautta vapaudutaan siitä järjettömästä vakausrahastosta köyhille maille.

Mutta EI: kokoomuksellehan köyhien maiden kansalaiset ovat paljon tärkeämpiä kuin suomalaiset.

Pian on aika äänestää...

• sivusta seuraaja

Kyllä kilju kulkee mersulla ärrälle eikä siihen näköjään pystytä puuttumaan niin miten muka reakointi isommissa asioissa onnistuis,tuskin mitenkän ....

• Jyrkiboy:n "kaveri"

On todella SUSI lammasten vaatteissa . Poliisivalan tehnyt,
      ja istuu Varkauden kirkkovaltuustossa. Ei taida tietää kummankaan
      "instituution" vaatimuksista.

Minulle hän on aiheuttanut elinikäisen TRAUMAN !

Luulin aikanaan, että Suomen Poliisi suojelee syntyperäistä
      SUOMEN KANSALAISTA !

Minun kohdallani KÄVI TÄYSIN PÄINVASTOIN !

Niin , että onnea vaan sinne "valehtelijoiden" klubiin,

ARKADIANMÄELLE. MIELESTÄNI SIELLÄ ON JO NIITÄ AIVAN
      tarpeeksi ilman "sheriffiäkin" ! !

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mut Jykä sopii siihen sakkiin kuin nenä päähän, hyvin joutaa sinne pelle porukkaan. Eipähän ole täällä kukkoilemassa ainakaan niin paljon. Ei siellä yhtään selvä järkistä ole koskaan ollutkaan.

• Naurattaa.

Hah hah haa. Hienoa. Kylläpä piristi kummasti, todella hyvä kirjoitus. Ehkä paras täällä julkaistu.

• Jyrkiboyn "ystävä"
        Naurattaa. kirjoitti:

Hah hah haa. Hienoa. Kylläpä piristi kummasti, todella hyvä kirjoitus. Ehkä paras täällä julkaistu.

Totuus ei pala tulessakaan, kertoi edesmennyt isäni 15 vuotta
        sitten. Hän kertoi ennen kuolemaansa, että poikani, jos SINUA
        joku uhkailee, etkä ole syyllinen , pidä puoliasi . Se on elämän
        tarkoitus. Miksi "joku" Varkauden poliisipäällikkö on minua viemässä
        "alimpaan helvettiin" jonkun pienen liikennerikkomuksen takia ?

(mitä en ole vielä edes tehnyt)

Tietääkö hän edes, missä HELVETTI on . Ja onko hänellä oikeutta
        tällaista uhkausta minulle esittää ? Kertokaa hänelle tämä, jos
        satutte näkemään. Tässä on jo kyse Suomen perustuslaista.

Pitääkö minun, syntyperäisenä SUOMALAISENA , pelätä
        SUOMALAISTA POLIISIA , elämäni loppuun saakka ?

Hän on pyrkimässä eduskuntaan, KOKOOMUKSEEN, tietenkin,
        köyhien asialla ! ? !

Nimeä minun ei ehkä tarvitse Teille Varkautelaisille kertoa,
        saatatte arvata, kenestä on kyse.

• tosi on

JOO PARAS JUTTU TÄHÄN ASTI JA KIITOS SULLE JOKA SAIT MUTKIN NAURAMAAN!

• Anonyymi

Onko tämän veli Harri Andreas Haapala?

• ekiaa

voihan vinetto,,,,,,

toi on yksi parhaista jutuista tällä palstalla pitkiin aikoihin.

• "Jyrkiboyn" ystävä e

"Voihan vinetto" , sulle , Terve ! Täähän ei ollut mikään "juttu" !

Paras vitsihän on sellainen, että siinä on ainakin
        puolet totta. Mutta, minun äskeisessä jutussa (siis asiassa)

ON KAIKKI TOTTA !

Keneenkä minä voin luottaa, jos suomalainen "Poliisi"
        uhkaa toimittaa minut alimpaan helvettiin, jos teen pienenkin
        rikkeen liikenteessä, (mustasukkaisuus syynä)
        Kuinka tällainen "Poliisi" voi minut sinne toimittaa ?
        Ei hän varmaan itsekään tiedä, missä ilmansuunnassa
        "Helvetti" sijaitsee , vai ?

• Luulenpa,

että tuo kirjoitusvirheisyys johtuu automaattisesta tekstinsyötöstä ja ehkä kiireestä???

• Luulenpa "minäkin"

Siis mikä kirjoitusvirheisyys ? Ei poliisin kännykässä ole mitään
        automaattista tekstinsyöttöä, ja hän vastasi minulle mökiltään,
        viikonloppuna. Siis ei missään tapauksessa kiireessä !

Mutta, oletan, että hän oli lievässä alkoholin "myötäotteessa" vastatessaan
        minulle . Olisikohan hän käynyt takavarikoimassa ne R-kioskin
        kiljut, mistä tällä palstalla niin paljon on mainittu? Eikö hän kaatanutkaan
        niitä maahan, vaan veikö "toisaalle"?

Olen myöskin jutellut hänen kanssaan kaksi kertaa puhelimessa.
        Aikamoista uhkailua ja "potaskaa", mutta minä olen edelleen
        SYNTYPERÄINEN SUOMEN KANSALAINEN !
        Yhtä Suomen "Poliisia" en pelkää, koska HÄN ei ole kovin
        suosittu omassakaan ammattikunnassaan ! !

• Jyrkiboyn ystävä

Sinulle , "KIRJOITUSVIRHEISYYS" (aika kiva sana, keksitkö aivan
        itse sen sanan, vai keksikö Jykä sen ? ) Minä toivon koko sydämestäni,

että "Poliisien" kännyköissä OLISI AUTOMAATTINEN TEKSTINSYÖTTÖ ,

jäisi vähemmän tulkintavaihtoehtoja !

Niiden ( hänen ) uhkailuista ei ota "Erkkikään" selvää !

I am still alive , i will survive in my life !

Ich lebe noch , sehr lange

• Jyrkiboyn "ystävä"

Jyrki Haapalan ensimmäinen vaalilause on :
      ARJEN TURVALLISUUS KUULUU KAIKILLE ?

Miksi hän on uhannut toimittaa minut "alimpaan helvettiin",
      jos teen pienenkin rikkeen liikenteessä ? !

Minä en ole Jyrkiä loukannut missään asiassa,
      koska en ole häntä edes koskaan tavannut .
      (Syyn kyllä tiedän, mutta HÄN on tehnyt poliisivalan, ja
      rikkonut sen.)

Eikö ole käsittämätöntä ?

Tällainen henkilö on pyrkimässä eduskuntaan !

Kenenkähän asioita hän siellä "vatvoo"

• "Jyrkiboyn" ystävä

Jyrki Haapala otti selville autoni rekisterinumeron, ja ilmoitti laittavansa
      minut "erityistarkkailuun" ! ! ! ? Miksiköhän ?
      Olen toiminut Suomessa 35 vuotta huoltomiehenä ja myyntimiehenä.
      Olen ajanut autoa "yksi miljoona, kolmesataatuhatta" kilometriä.
      Olen saanut sinä aikana 3 sakkoa, joista 2 on rikesakkoja.

Olen tosi ylpeä siitä , että Jyrki on minut näin huomioinut.

Olen nähtävästi tärkeä henkilö tässä yhteiskunnassa.

(Olen ollut aina siinä uskossa, että valmistuville poliiseille pidetään
      ennen valmistumista jonkinlainen psykologinen testi, ovatko he
      soveliaita poliisin tehtäviin , vaiko ei. )

Uskoni on ollut ehkä VÄÄRÄ.

• "Jyrkiboyn" ystävä

Jos erään suomalaisen kaupungin poliisipäällikkö
      ei pysty lopettamaan edes KILJUNMYYNTIÄ kaupungin
      keskustan R-Kioskilla , niin hänellä on konstit tosi vähissä !

Eikö olekin ?

Eipäs muuten olekaan ! !

Takataskusta löytyi vielä yksi konsti !

Ryhdynpä KOKOOMUKSEN KANSANEDUSTAJAEHDOKKAAKSI !

(ja puolustamaan "köyhien" etuja)

Onnea Hänelle !

Minä vaan en ole onnella pärjännyt tässä elämässäni,
      tietoa ja ammattitaitoakin olen tarvinnut !

• jhäss

mut jos sen äänestäs sinne mäelle, niin olis poissa täältä....ei se siellä mtn vahinkoo saa aikaa kuten ei kukaan muukaan..

• Jyrki jyrki älä tyrk

Eikö vain, teheräkin näin, äänestetähän Jyrki Haapala Eduskuntahan.

Teherähän niinkuin Alajärven "mustalaaset" !

Äänestivät Vistbackan "ARKADIANMÄJELLE" ! !

Eipähän sen jälkehen ole vittuullut "kunnon romaaneille".

Mut mä olen kuullu, notta, jos on tuumankin Nurmoosta, on

aika pölöhö. Minun mielestä JYRKI HAAPALA on ainakin

kaks tuumaa, siis Nurmoosta !

Paljon onnea vaan, JYRKI, terveiset Alexander Stubbille , ja , varsinkin

Kari Tolvaselle . Kari Tolvanen on TODELLA MIES ! Hänen SELKÄRANKA ei

ole "silikonia" ! Jyrki Haamupalan SELKÄRANKA ON SITÄ !

On todella hienoa, että (huumejengien vihaama ) KARI TOLVANEN

uskaltaa olla OMANA ITSENÄÄN, Keravallakin !

Jyrki Haapala pelkää ,mutta Arkadianmäellä ,

tarvitaan todella POLIISIN näkökulmaa, yhteiskunnan

asioihin ! Vastaus on YKSISELITTEINEN ! !

KARI TOLVANEN , EDUSKUNTAAN , JA HETI ! ! !

Ei siellä eduskunnassa mitään pikkulinnunkivittäjiä

(Jyrki Haapaloita) tarvita !

• Mäelle.

Ei ne saakkaan muuta aikaan kuin vahinkoa.

• Varkkila

Monenko vuoden perästä alkaa sitten kuulua?
      Millä tavalla kantelu estää jonkun valinnan eduskuntaan?
      Vastaan puolestasi...Ei estä mitenkään ja jos olet tehnyt kantelun vasta viime viikkoina, niin eivät ehdi edes aloittamaan käsittelyä ennen vaaleja.
      Kiinnostavaa sinänsä, että palstalla on jo muutamia, jotka ovat kertoneet ko. henkilöön liittyviä huonoja kokemuksiaan...

• MITTA TÄYNNÄ SHERIFI

Kuule tosi on! Täys kusipää koko ukko. Tee jotain munkin puolesta!

• se on siinä

Mikäs separi sielä kirjoittelee, kun et osaa edes sanaa sheriffi oikein kirjoittaa. Jyrki on parasta mitä tiedän.

• Varkkila
        se on siinä kirjoitti:

Mikäs separi sielä kirjoittelee, kun et osaa edes sanaa sheriffi oikein kirjoittaa. Jyrki on parasta mitä tiedän.

"Jyrki on parasta mitä tiedän..." No, oletpa itsesi aika pieneen ympyrään saattanut....No, kukin tavallaan :)

• höpöpaska
        Varkkila kirjoitti:

"Jyrki on parasta mitä tiedän..." No, oletpa itsesi aika pieneen ympyrään saattanut....No, kukin tavallaan :)

Varkkilalla on hyvät jutut ja olen samaa mieltä, et kyllähän se näin on et ei yks Haapala loppupeleissä ole yhtään mitään!

• Tolokku-Tauno

Pistäkeehän pojjaat jäitä hattuloihinne ja pöksylöihinne ettei ylenmääräinen
      kuumuus kärvennä karvojanne jos niitä kellä on.

• Jyrkiin kyllästynyt

Perus Pekka 93 eduskuntaan :)

• PUTKI PÄÄLLÄ

Aina kun kuulen Paula Koivuniemen laulun "Kuka pelkää Paulaa" tulee mieleen toiset sanat . Kuka pelkää Haapalaa, keltä Haapala kortin saa`? Jos ajat JYRKIN tutkaa, sulle häämöttää PUTKAA!!

• Totuuden torvi

Karavaani se vaan kulkee edelleenkin ja vauhti tuntuu entisestäänkin kiihtyvän.
        Samoin kiihtyy myöskin k.....n haukunta.
        Historian muodostama totuus ei pala tulessakaan ja Suomi pelastuu.

• röh röh

Höpö höpö ja mitä helvettiä jos mies ei saa tässä käpykylässä mitään järkevää aikaiseksi kuin tyhjänpäiväistä lässytys( ESIM. PYHITÄ LEPOPÄIVÄ) niin mitä luulette hänen tekevän HESASSA?

• ei sisään ei ulos

No stadissa Jyrki pyörii pyöröovissa ;)

• olenko kenties tyhmä

"turvallisuudenvaalikone" ? Onpahan siinäkin
      nettisivu. Jyrki Haapalan kielitaito ko. sivulla
      on suomi, ENGALANTI ja ruotsi ?
      Mitähän kieltä tuo keskimmäänen on ?
      ja "sisäinen turvallisuus" ennen kaikkea ?
      Mikähän arvosana ko. henkilöllä on
      ruotsinkielestä ?

• sivistynyt

Onpa todella törkeää loanheittoa julkisesti ja yksityishenkilöstäkin ! Kannattaisi ehkä mennä keskustelemaan kasvotusten jos joku asia vaivaa mieltä Jyrkiin liittyen, täällä ei ole sovinnaista tuollaista heittää... on kunnianloukkausta ja törkeää haukkumista. Kaikkeen te ryhdyttekin !!

Joskus sanotaan että tyhjät tynnyrit kolisee eniten ja tapauksessanne taitaa pitää paikkansa.

• Sivistyneelle

Ja sinä sivistynt kaivoit vanhan viestiketjun arkistosta oikein tätä varten? Sangen sivistynyttä tonkia sontaa.

• Hah.

Muahhahhaa.

• outo poliisi....

Minusta on todella erikoista, että tuo sheriffi seuraa ja jäljittää esim ylinopeudella ja ilman kaahausta ajavia ja soittaa partiot perään vapaa-ajallaan. Näin hän kertoi blogissaan. Tulee jostain Kangaslammilta juhlista toisen kyydissä ja alkaa vaahtoamaan jostain heidät ohittaneesta Volvosta. Ja semmosta olen kuullut että jollain hesan työmatkalla hän suivaantui autostaan ohi ajaneisiin ja meni kesken matkan tienpenkalle tutkaamaan ja sakottamaan.

Haluatteko maastamme totalitaristisen poliisivaltion?

• Aksa63

Oletkohan ollut mukana kun noin tiedät vai oletko niin vaan hölmö, että uskot urbaanilegendoja? Ei kannata uskoa kaikkea jos ei ole tietoa!

• Rillappa

Uskokaa vaan ihan kaikki mitä kuulette...

Uskokaa myös mitä näette - karismaattisen aikuisen miehen joka ei välitä paskanjauhajista.
      Niitähän riittää... mutta mitä siitä.

• Minä vaan

Jos te kaikki, joilla on jotakin oikeaa asiaa, ja oikeita, todellisia virkavirheitä esitettävänä, menisitte vaikka joukolla (juu, tiedän, Jouko on jo vanha hepoinen) esittelemään asianne Haapalan Jyrkin esimiehelle.
      En henkilökohtaisesti miestä tunne, mutta v***ttaa tuollainen joutava räksytys.

• Markku Korhonen

Ihan turhaa haukkumista Jyrkistä. Jos on sanottavaa, joko nekatiivistä tai positiivistä, voi hyvin sen sanoa henkilökohtaisesti. Jokainen haukkuja voi mennä omaan itseensä ja katsoa peiliin.
        En ole millään tapaa Jyrkin fani, mutta tällainen haukkuminen menee jo yli äyräiden. Annetaan jokaisen olla oma itsensä ja tehdä oman osansa kaupungin hyväksi! Olkoon hän mistä puolueesta hyvänsä. Mutta turha paskanpuhuminen nyt voi jo riitytää!
        Markku Korhonen

• Aksa63
    • Not q....

Mitäs kuuluu Jyrkille?

Kuulin erään huhun pari päivää sitten, pitääköhän paikkaansa?

• or q*****

Ok. Huhu varmistui.

Eli on muuttana kuopioon?

• morgan1
        or q***** kirjoitti:

Ok. Huhu varmistui.

Eli on muuttana kuopioon?

Onko suuri sankarimme Jyrki ratsastanut kuopioon?Voi meitä raukka parkoja.
        Henkilökohtaisesti en ota vakavasti ihmistä joka aikakausilehden aukean artikkelissa julistaa "olen tämän kaupungin sheriffi ja esikuviani ovat mm Morgan Kane"

Morgan Kanet ovat kyllä viihdyttävää luettavaa mutta sheriffi Kane on kirjailijan luoma täysin fiktiivinen hahmo,luulenpa näin jos hakisin sairaanhoitan paikkaa ja kertoisin esikuvani olevan sheriffi Kane ja tulen täysin noudattaman hänen metodeitaan olisin äkkiä itse hoidettava.

Varkaus antoi hetken Haapalan heilua Kanena
        vaikka mieshän oli koko ajan poliittinen pyrkyri ja muutenkin täysi pelle.

Faktoja:Morgan Kane,hermostunut,sulkeutunut,psykopaattisia piirteitä
        Heikkous:naiset,uhkapeli

Lähde:Lois Masterson

• typerys J

Jyrki on menettänyt mielestäni otteen todellisuuteen.

Esimerkkinä viimeisin kirjoituksensa facebookissa jossa kirjoittaa uusista "Tom of Finland" postimerkeistä että tälläinen homouden ylistäminen on osoitus valtiomme rappeutumisesta ja eduskunnan tulisi tehdä kysymys tästä aiheesta ja estää postimerkin julkaiseminen!

Siis mitä V:tua Jyrki???

Miten se Eduskunta nyt tähän liittyy?

Voi vain kuvitella mitä tämä mies tekisi jos sattuisi samaan huoneeseen pojista tykkäävän Suomi24 kirjoittelijan kanssa.

• kysynpähän vaan.

Hyvä Jyrki. Joutaakin tämä homostelu muotivillys jo lopettaa, vaikka sitten lailla.

ps. Mitäs Hannu on mieltä postimerkeistä..?

• ken olisi uskonut
    • Anonyymi

Me haluttaisiin vaikka heti Jyrki Haapala Varkauteen!

• Anonyymi

Jyrki on jäntevä vahvan oloinen jätkämäinen MIES. Tulee mieleen mahtava Jenkkien etelävaltioiden 70-luvun alun viiksekäs sheriffi, vaikkapa Texasissa tai Utahissa. Kova, jämerä, pistää häiriköt ja kriminaalit kuriin.

• Anonyymi

Et kai kutsunut mikki hiireks

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2298
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      28
      1602
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1560
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1350
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1214
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      115
      1151
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1130
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      952
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe