radio dvd 800 navi

2.omistaja

Omassa ooppelissa ei bluetoothia kyseisen laitteen valikossa. Onko kellään tietoa paljon maksaa jälkiasenteisena?

2

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen omistaja

Kaksi vuotta sitten ostin Insignian tuolla radiolla ja myyjän mukaan siinä piti olla bluetooth vakiona. Näin ei kuitenkaan ollut ja autooni jälkiasennettiin myyjän toimesta Buryn RC 9060. Lisätietoa siitä saat seuraavan linkin takaa:
      http://www.bury.com/cws/en/hands-free-car-kits/system-bt-bluetooth-systems/rc-9060/rc-9060.html
      Myyjän mukaan hinta silloin oli 360€, jota minun tietenkään ei tarvinnut maksaa. Opelin lisävarusteluettelosta tuo laite löytyy nyt hinnalla 396,68€. En tiedä sisltääkö tuo hinta asennuksen.

Alla hieman Opelin mainostekstiä laitteesta:
      Bluetooth Handsfree sarja, Premium
      Kätevä sisään rakennettu hands-free-ratkaisu kaiuttimella ja säädettävällä äänen hallinnalla.
      •Automaattinen numerohakemiston synkronisointi
      •Teksti-puhe-toiminto, joka lukee tekstiviestit ääneen
      •Automaattinen radion vaimennus puhelun aikana
      •Ääni kuuluu ajoneuvon kaiuttimista
      •Ei lataustoimintoa
      •Eurooppa, Ei Venäjä eikä Kiina.

Catalog Number 17 80 716
      Osa # 32026182

Ps. Takana jo lähes 50 000 km huoletonta ajoa Insignialla

• 2.omistaja

kiitoksia tiedosta. Itse tosiaan kuvittelin että bluetooth löytyy vakiona tuosta navi systeemistä, ratistahan löytyy säätimet jo valmiina. Nyt kun painat phone nappia keskikonsolista niin radio vaan mykistyy..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4277
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2588
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2257
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2029
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1969
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1358
    Aihe