Onko kellään tietoa millainen työpaikka sipoonlahden neste on? Olen muuttamassa Loviisasta Söderkullaan ja olisi ollut kiinnostusta hakea kyseiseen paikkaan töihin, matka olisi mukavan lyhyt. Tai onko muista vastaavista paikoista tietoa? Sipoonlahdelle on ainakin ollut muutamaan otteeseen ollut avoimia paikkoja.
Sipoonlahden Neste, töihin
Keittäjätär-79
3
476
Vastaukset
- Erin O
Sen mitä nyt käynyt olen ei paikka hullummalta vaikuta. Ja pääseehän sieltä tarvittaessa pois, senkus haet vaan.
- sosiaalivirkailija
Minkä takia muutat, kun sinulla ei ole edes työpaikkaa tiedossa. Ei tainnut olla Loviisassakaan. Mitä sinä osaat oikeasti tehdä?
- 16vuotta sipoossa..
Teretulemast vaan, sipoo täynnä "sosiaalivirkailija":n tapaisia kannustavia persoonia joihin tulet varmasti törmäämään nyt ja jatkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996