mp3-levy

cd-formaattiin ?

Pitäisi muuttaa mp-3 -levy cd- muotoon. Nyt tarvitaan rautalankaohjetta. (koneella ei ole Neroa). Millä ohjelmalla (ja mistä saa ladattua) olisi yksinkertaisin ja helpoin tehdä ? Siis selkeä kädestä pitäen opastus olisi nyt paikallaan.

11

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3

      No milläs sitten meinasit poltella sen levyn?

      Audiolevyn saat kunhan muutat ne ämpärit muotoon 16bit 44kHz stereo ja poltat millä tahansa ohjelmalla. taatusti sekoitin sinut nyt... ?

      • kysyjä_

        joo.....meni yli hilseen. Siis miten muutetaan ???


    • asian tuntija

      Linuxilla ainakin Brasero pystyy tuohon. Muistaakseni Windowsissa Windows Media Playerilla tuo onnistuisi, en tosin osaa neuvoa nyt että miten.

      • asian tuntija

      • asian tuntija kirjoitti:

        Microsoftin sivuilta löysin tällaisen, vähän vanha ja englanniksi mutta idea käynee selväksi. Homman pitäisi hoitua lisäämällä kappaleet soittolistaan ja valitsemalla jotenkin soittolistan poltto levylle.
        http://www.microsoft.com/windowsxp/using/windowsmediaplayer/getstarted/burncd.mspx

        Windows mediaplayerilla onnistuu, siellä pitäisi olla ihan tallennus välilehti ylhäällä oikealla, jos media playerista on uusin versio.

        Kun avaa sen ilmestyy synkronointilista oikeaan reunaan.Siihen vedät musiikki mp3:set media player kirjastosta hiirellä. Tai omat tietokone/resurssien hallinnasta vetämällä tiedostot kyseiseen aluueseen.

        Tyhjä levy sissän ja paina "aloita tallentaminen. Konvertointi tapahtuu siten automaattisesti.

        Synkronointi osio erikseen on muuten sama mutta tallennus tapahtuu usb laitteelle kuten mp3 soittimelle.


      • kysyjä_
        sfinski80 kirjoitti:

        Windows mediaplayerilla onnistuu, siellä pitäisi olla ihan tallennus välilehti ylhäällä oikealla, jos media playerista on uusin versio.

        Kun avaa sen ilmestyy synkronointilista oikeaan reunaan.Siihen vedät musiikki mp3:set media player kirjastosta hiirellä. Tai omat tietokone/resurssien hallinnasta vetämällä tiedostot kyseiseen aluueseen.

        Tyhjä levy sissän ja paina "aloita tallentaminen. Konvertointi tapahtuu siten automaattisesti.

        Synkronointi osio erikseen on muuten sama mutta tallennus tapahtuu usb laitteelle kuten mp3 soittimelle.

        Kiitos ! Tämä kuulostaa helpolta. Pitääpä kokeilla.


      • kysyjä_ kirjoitti:

        Kiitos ! Tämä kuulostaa helpolta. Pitääpä kokeilla.

        ala onnistua niin iTunes ainakin osaa.


      • kysyjä_
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        ala onnistua niin iTunes ainakin osaa.

        Kiitos vastanneille. Hyvin toimi tuolla MediaPlayerilla.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        ala onnistua niin iTunes ainakin osaa.

        ratkaisu. Applen Windowseille tarkoitettu mediasoitin sisältää sellaisen määrän ehtaa paskaa että sitä ei voi suositella kenellekkään.
        Agressiivisia mainoksia täynnä jotka häiritsevät kunnolla, tunkee itsensä jokapaikkaan..
        Selkeä haittaohjelma.
        Hyi h..vetti.


      • f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        ratkaisu. Applen Windowseille tarkoitettu mediasoitin sisältää sellaisen määrän ehtaa paskaa että sitä ei voi suositella kenellekkään.
        Agressiivisia mainoksia täynnä jotka häiritsevät kunnolla, tunkee itsensä jokapaikkaan..
        Selkeä haittaohjelma.
        Hyi h..vetti.

        Win-versiota tarvinnut, mutta mikäs sen käyttäjämäärä mahtaakaan olla, parisataa miljoonaa? Siis päätellen iPod-, iPhone- ja iPad-käyttäjien määrästä.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Win-versiota tarvinnut, mutta mikäs sen käyttäjämäärä mahtaakaan olla, parisataa miljoonaa? Siis päätellen iPod-, iPhone- ja iPad-käyttäjien määrästä.

        Eikö iromut toimi ilman että asentaa Windows koneensa täyteen ihaittaohjelmia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe