mp3-levy

cd-formaattiin ?

Pitäisi muuttaa mp-3 -levy cd- muotoon. Nyt tarvitaan rautalankaohjetta. (koneella ei ole Neroa). Millä ohjelmalla (ja mistä saa ladattua) olisi yksinkertaisin ja helpoin tehdä ? Siis selkeä kädestä pitäen opastus olisi nyt paikallaan.

11

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3

No milläs sitten meinasit poltella sen levyn?

Audiolevyn saat kunhan muutat ne ämpärit muotoon 16bit 44kHz stereo ja poltat millä tahansa ohjelmalla. taatusti sekoitin sinut nyt... ?

• kysyjä_

joo.....meni yli hilseen. Siis miten muutetaan ???

• asian tuntija

Linuxilla ainakin Brasero pystyy tuohon. Muistaakseni Windowsissa Windows Media Playerilla tuo onnistuisi, en tosin osaa neuvoa nyt että miten.

• asian tuntija

• asian tuntija kirjoitti:

Microsoftin sivuilta löysin tällaisen, vähän vanha ja englanniksi mutta idea käynee selväksi. Homman pitäisi hoitua lisäämällä kappaleet soittolistaan ja valitsemalla jotenkin soittolistan poltto levylle.
        http://www.microsoft.com/windowsxp/using/windowsmediaplayer/getstarted/burncd.mspx

Windows mediaplayerilla onnistuu, siellä pitäisi olla ihan tallennus välilehti ylhäällä oikealla, jos media playerista on uusin versio.

Kun avaa sen ilmestyy synkronointilista oikeaan reunaan.Siihen vedät musiikki mp3:set media player kirjastosta hiirellä. Tai omat tietokone/resurssien hallinnasta vetämällä tiedostot kyseiseen aluueseen.

Tyhjä levy sissän ja paina "aloita tallentaminen. Konvertointi tapahtuu siten automaattisesti.

Synkronointi osio erikseen on muuten sama mutta tallennus tapahtuu usb laitteelle kuten mp3 soittimelle.

• kysyjä_
        sfinski80 kirjoitti:

Windows mediaplayerilla onnistuu, siellä pitäisi olla ihan tallennus välilehti ylhäällä oikealla, jos media playerista on uusin versio.

Kun avaa sen ilmestyy synkronointilista oikeaan reunaan.Siihen vedät musiikki mp3:set media player kirjastosta hiirellä. Tai omat tietokone/resurssien hallinnasta vetämällä tiedostot kyseiseen aluueseen.

Tyhjä levy sissän ja paina "aloita tallentaminen. Konvertointi tapahtuu siten automaattisesti.

Synkronointi osio erikseen on muuten sama mutta tallennus tapahtuu usb laitteelle kuten mp3 soittimelle.

Kiitos ! Tämä kuulostaa helpolta. Pitääpä kokeilla.

• kysyjä_ kirjoitti:

Kiitos ! Tämä kuulostaa helpolta. Pitääpä kokeilla.

ala onnistua niin iTunes ainakin osaa.

• kysyjä_
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Kiitos vastanneille. Hyvin toimi tuolla MediaPlayerilla.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

ratkaisu. Applen Windowseille tarkoitettu mediasoitin sisältää sellaisen määrän ehtaa paskaa että sitä ei voi suositella kenellekkään.
        Agressiivisia mainoksia täynnä jotka häiritsevät kunnolla, tunkee itsensä jokapaikkaan..
        Selkeä haittaohjelma.
        Hyi h..vetti.

• f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

ratkaisu. Applen Windowseille tarkoitettu mediasoitin sisältää sellaisen määrän ehtaa paskaa että sitä ei voi suositella kenellekkään.
        Agressiivisia mainoksia täynnä jotka häiritsevät kunnolla, tunkee itsensä jokapaikkaan..
        Selkeä haittaohjelma.
        Hyi h..vetti.

Win-versiota tarvinnut, mutta mikäs sen käyttäjämäärä mahtaakaan olla, parisataa miljoonaa? Siis päätellen iPod-, iPhone- ja iPad-käyttäjien määrästä.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Win-versiota tarvinnut, mutta mikäs sen käyttäjämäärä mahtaakaan olla, parisataa miljoonaa? Siis päätellen iPod-, iPhone- ja iPad-käyttäjien määrästä.

Eikö iromut toimi ilman että asentaa Windows koneensa täyteen ihaittaohjelmia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3288
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2635
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2239
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2181
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2153
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1927
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1904
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1859
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1632
    Aihe