Pitäisi muuttaa mp-3 -levy cd- muotoon. Nyt tarvitaan rautalankaohjetta. (koneella ei ole Neroa). Millä ohjelmalla (ja mistä saa ladattua) olisi yksinkertaisin ja helpoin tehdä ? Siis selkeä kädestä pitäen opastus olisi nyt paikallaan.
mp3-levy
11
613
Vastaukset
- 3
No milläs sitten meinasit poltella sen levyn?
Audiolevyn saat kunhan muutat ne ämpärit muotoon 16bit 44kHz stereo ja poltat millä tahansa ohjelmalla. taatusti sekoitin sinut nyt... ?- kysyjä_
joo.....meni yli hilseen. Siis miten muutetaan ???
- asian tuntija
Linuxilla ainakin Brasero pystyy tuohon. Muistaakseni Windowsissa Windows Media Playerilla tuo onnistuisi, en tosin osaa neuvoa nyt että miten.
- asian tuntija
Microsoftin sivuilta löysin tällaisen, vähän vanha ja englanniksi mutta idea käynee selväksi. Homman pitäisi hoitua lisäämällä kappaleet soittolistaan ja valitsemalla jotenkin soittolistan poltto levylle.
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/windowsmediaplayer/getstarted/burncd.mspx asian tuntija kirjoitti:
Microsoftin sivuilta löysin tällaisen, vähän vanha ja englanniksi mutta idea käynee selväksi. Homman pitäisi hoitua lisäämällä kappaleet soittolistaan ja valitsemalla jotenkin soittolistan poltto levylle.
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/windowsmediaplayer/getstarted/burncd.mspxWindows mediaplayerilla onnistuu, siellä pitäisi olla ihan tallennus välilehti ylhäällä oikealla, jos media playerista on uusin versio.
Kun avaa sen ilmestyy synkronointilista oikeaan reunaan.Siihen vedät musiikki mp3:set media player kirjastosta hiirellä. Tai omat tietokone/resurssien hallinnasta vetämällä tiedostot kyseiseen aluueseen.
Tyhjä levy sissän ja paina "aloita tallentaminen. Konvertointi tapahtuu siten automaattisesti.
Synkronointi osio erikseen on muuten sama mutta tallennus tapahtuu usb laitteelle kuten mp3 soittimelle.- kysyjä_
sfinski80 kirjoitti:
Windows mediaplayerilla onnistuu, siellä pitäisi olla ihan tallennus välilehti ylhäällä oikealla, jos media playerista on uusin versio.
Kun avaa sen ilmestyy synkronointilista oikeaan reunaan.Siihen vedät musiikki mp3:set media player kirjastosta hiirellä. Tai omat tietokone/resurssien hallinnasta vetämällä tiedostot kyseiseen aluueseen.
Tyhjä levy sissän ja paina "aloita tallentaminen. Konvertointi tapahtuu siten automaattisesti.
Synkronointi osio erikseen on muuten sama mutta tallennus tapahtuu usb laitteelle kuten mp3 soittimelle.Kiitos ! Tämä kuulostaa helpolta. Pitääpä kokeilla.
kysyjä_ kirjoitti:
Kiitos ! Tämä kuulostaa helpolta. Pitääpä kokeilla.
ala onnistua niin iTunes ainakin osaa.
- kysyjä_
RepeRuutikallo kirjoitti:
ala onnistua niin iTunes ainakin osaa.
Kiitos vastanneille. Hyvin toimi tuolla MediaPlayerilla.
RepeRuutikallo kirjoitti:
ala onnistua niin iTunes ainakin osaa.
ratkaisu. Applen Windowseille tarkoitettu mediasoitin sisältää sellaisen määrän ehtaa paskaa että sitä ei voi suositella kenellekkään.
Agressiivisia mainoksia täynnä jotka häiritsevät kunnolla, tunkee itsensä jokapaikkaan..
Selkeä haittaohjelma.
Hyi h..vetti.f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
ratkaisu. Applen Windowseille tarkoitettu mediasoitin sisältää sellaisen määrän ehtaa paskaa että sitä ei voi suositella kenellekkään.
Agressiivisia mainoksia täynnä jotka häiritsevät kunnolla, tunkee itsensä jokapaikkaan..
Selkeä haittaohjelma.
Hyi h..vetti.Win-versiota tarvinnut, mutta mikäs sen käyttäjämäärä mahtaakaan olla, parisataa miljoonaa? Siis päätellen iPod-, iPhone- ja iPad-käyttäjien määrästä.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Win-versiota tarvinnut, mutta mikäs sen käyttäjämäärä mahtaakaan olla, parisataa miljoonaa? Siis päätellen iPod-, iPhone- ja iPad-käyttäjien määrästä.
Eikö iromut toimi ilman että asentaa Windows koneensa täyteen ihaittaohjelmia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644