~ Tivoli ~

~~ ¤ ~~

Kävelin sisälle tivoliin
se oli tyhjä ihmisistä

Etsin virtakatkaisijaa
karuselliin

Mietin,
minne olet mennyt sinä

Pohjimmainen ilo

En löytänyt katkaisijaa
lähdin pois

Karuselli ei osaa itkeä
eihän se ole edes ihminen

~~ ¤ ~~

Kuristaja - Punasia Valoja feat Klovni
http://www.youtube.com/watch?v=3qijcmSIJ2k

12

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on noussut musiikkineen nuorison pahoinvoinnista ja koulukiusaajista, jotka
      "salassa" yrittää hallita toisia ihmisiä !

      Hyvää biisi " meiltäpäin "...
      http://www.youtube.com/watch?v=rZGNJwXAlSA&feature=related

      Terkuin " Ahtialan sosiaaliterveysasema yks valvontakamera joka sammuu kahelta..Se on Rakkautta vaan ! "

      • mahdotonyhtalo"

        Liian paljon ongelmavanhempia.. Olen ehkä liian jyrkkä tässä, mutta vanhemmuuteen sopivuuskin pitäisi todistaa ennen lupaa perheen perustamiseen. Samaa odotan myös lemmikkipuolelta.. Lopulta ongelmat ovat lähtöisin aina aikuisista tai hyvin harvoissa tapauksissa lapsista itsestään.

        Onneksi on myös niitä hyvin hoidettuja lapsia, joita näen ystävieni luona :).


      • mahdotonyhtalo" kirjoitti:

        Liian paljon ongelmavanhempia.. Olen ehkä liian jyrkkä tässä, mutta vanhemmuuteen sopivuuskin pitäisi todistaa ennen lupaa perheen perustamiseen. Samaa odotan myös lemmikkipuolelta.. Lopulta ongelmat ovat lähtöisin aina aikuisista tai hyvin harvoissa tapauksissa lapsista itsestään.

        Onneksi on myös niitä hyvin hoidettuja lapsia, joita näen ystävieni luona :).

        mutta tätä vanhemmuus asiaa on hyvin vaikea todistaa etukäteen kun on niin paljon esimerkkejä
        suuntaan ja toiseen... on äitejä ja isiä joiden elämä on täysin muuttunut kun on saanut
        lapsen ja joutunut ikäänkuin vastuuseen muustakin kuin itsestään...ja päinvastoin...

        Vanhemmuus on ikäänkuin siirtymistä siviilikoulutuksesta oikealle sotarintamalle taisteluun
        ja siellä koetellaan että osaako sotia ja kestääkö sodan tuoman paineen ja että pystyykö tämän paineen
        alla vielä toimimaan...

        Samoin on laita palveluskoirakoulutuksessa jossa olen myös käynyt ja olen aina kritisoinut näitä
        "koiranomistajia", jotka heti kun koira osoittaa kykenemättömyyttään suojelukoulutukseen niin koira
        pannaankin " kiertoon " näin juuri saada aikaiseksi näitä "ongelmakoiria"...koiria jotka ei luota
        kehenkään... :(
        Koira itse valitsee isäntänsä ja emäntänsä ja sitä ei saisi vaihtaa !!!

        Ja tässä ihmisen vanhemmuudessa pitäisi aina muistaa myös yksi asia
        ja sitä minä 2 pojan yksinhuoltaja-isänä opiskelen vieläkin !
        Myös lapset kasvattavat vanhempiaan, niin paradoksaalista se on... :))

        Kivaa päivää sulle sinne lemmikkien pariin ! :))


      • mahdotonyhtalo"
        Kopittelija007 kirjoitti:

        mutta tätä vanhemmuus asiaa on hyvin vaikea todistaa etukäteen kun on niin paljon esimerkkejä
        suuntaan ja toiseen... on äitejä ja isiä joiden elämä on täysin muuttunut kun on saanut
        lapsen ja joutunut ikäänkuin vastuuseen muustakin kuin itsestään...ja päinvastoin...

        Vanhemmuus on ikäänkuin siirtymistä siviilikoulutuksesta oikealle sotarintamalle taisteluun
        ja siellä koetellaan että osaako sotia ja kestääkö sodan tuoman paineen ja että pystyykö tämän paineen
        alla vielä toimimaan...

        Samoin on laita palveluskoirakoulutuksessa jossa olen myös käynyt ja olen aina kritisoinut näitä
        "koiranomistajia", jotka heti kun koira osoittaa kykenemättömyyttään suojelukoulutukseen niin koira
        pannaankin " kiertoon " näin juuri saada aikaiseksi näitä "ongelmakoiria"...koiria jotka ei luota
        kehenkään... :(
        Koira itse valitsee isäntänsä ja emäntänsä ja sitä ei saisi vaihtaa !!!

        Ja tässä ihmisen vanhemmuudessa pitäisi aina muistaa myös yksi asia
        ja sitä minä 2 pojan yksinhuoltaja-isänä opiskelen vieläkin !
        Myös lapset kasvattavat vanhempiaan, niin paradoksaalista se on... :))

        Kivaa päivää sulle sinne lemmikkien pariin ! :))

        Yksi, mikä ei sovi vanhemmuuteen tai lemmikilliseen elämään, on alkoholi. Omalta kohdalta en olisi ikinä voinut örveltää omien koirieni nähden, sillä ne eivät olisi voineet käsittää sitä. Samaa odottaisin myös lasten vanhemmilta. Siinä olet oikeassa, että elämässä voi tulla yllättäviä käänteitä, mutta se ei selitä mielestäni niin suurta ongelmakäyttäytymisten määrää.

        Täällä on kohta eletty koiratonta aikaa kolme kuukautta :(. Seuraava koira tulee vasta sitten, kun aikaa on kulunut ja jaksan aloittaa opettamisen uusin metodein.


      • mahdotonyhtalo" kirjoitti:

        Yksi, mikä ei sovi vanhemmuuteen tai lemmikilliseen elämään, on alkoholi. Omalta kohdalta en olisi ikinä voinut örveltää omien koirieni nähden, sillä ne eivät olisi voineet käsittää sitä. Samaa odottaisin myös lasten vanhemmilta. Siinä olet oikeassa, että elämässä voi tulla yllättäviä käänteitä, mutta se ei selitä mielestäni niin suurta ongelmakäyttäytymisten määrää.

        Täällä on kohta eletty koiratonta aikaa kolme kuukautta :(. Seuraava koira tulee vasta sitten, kun aikaa on kulunut ja jaksan aloittaa opettamisen uusin metodein.

        alkoholi ym päihteet luo turvattomuutta kotioloihin mutta on tämä nyky-yhteiskuntakin jotenkin
        sairas ja lapsistakin jo nuoresta yritetään rakentaa jotain koneita koulumaailmassa ... :(

        Minun kaksi komeaa saksanpaimenkoira urhoani siirtyi
        koirien taivaaseen tos 3 vuotta sitten 10v ja 11v ... ja en
        nyt ole enää harkinnut koiraa vaikka poikani toivoisivat kovasti...
        On ne niin työläitäkin kun on muutakin hommaa ja muuta en,
        varsinkin pojan allergian takia ota, kuin pitkäkarvaisen tumman shäferin ! :))

        Ja kyllähän mun vanhempi Jesse-koira oli sitten maailman paras kaveri mutta
        halvaantui yksi aamu aivan yllättäin takapäästään ja oli sitten kova paikka viedä piikille ja
        hyvästellä tämä fiksuista fiksuin paras kaveri...
        http://www.youtube.com/watch?v=sRnx-s1TQbU


      • mahdotonyhtalo"
        Kopittelija007 kirjoitti:

        alkoholi ym päihteet luo turvattomuutta kotioloihin mutta on tämä nyky-yhteiskuntakin jotenkin
        sairas ja lapsistakin jo nuoresta yritetään rakentaa jotain koneita koulumaailmassa ... :(

        Minun kaksi komeaa saksanpaimenkoira urhoani siirtyi
        koirien taivaaseen tos 3 vuotta sitten 10v ja 11v ... ja en
        nyt ole enää harkinnut koiraa vaikka poikani toivoisivat kovasti...
        On ne niin työläitäkin kun on muutakin hommaa ja muuta en,
        varsinkin pojan allergian takia ota, kuin pitkäkarvaisen tumman shäferin ! :))

        Ja kyllähän mun vanhempi Jesse-koira oli sitten maailman paras kaveri mutta
        halvaantui yksi aamu aivan yllättäin takapäästään ja oli sitten kova paikka viedä piikille ja
        hyvästellä tämä fiksuista fiksuin paras kaveri...
        http://www.youtube.com/watch?v=sRnx-s1TQbU

        Kilpailuyhteiskunta oli jo meidän lapsuudessa ja nuoruudessa. Muutosta aikaisempaan on ehkä arvojen rappeutuminen ja tyhmyyden tiivistyminen. Johtoon haluavat he, joilla on siihen vähiten valmiuksia. Tällainen kuva on jäänyt nyky-yhteiskunnasta.

        Minulle kelpaavat vain snautserit - kaikki kolme kokoa kävisivät :). Matkustusinnon tähden pysyn pienimmässä, vaikka keskikokoinen olisi ominta minulle. Seuraava koira kulkee kaikkialla mukana.


    • haamuna

      apuuuuuuuuuaaaaaaa
      pimeää!!

      • ~~
        Kognitiivinen armahtaja
        tyhmyyden pelastaja
        osamäärän parantaja

        Suoraan suoneen
        metylifenidaatti
        lääkärin määräyksestä

        Eläköön !
        täältä tullaan tulevaisuus
        ikääntymisen ihmemaa

        ~~

        Kuristaja - Aavemaa
        http://www.youtube.com/watch?v=oFNrUcN-2BM


    • 56

      MENNÄ AIVAN SEKAISIN.
      ON NIIN SEKAVA RUNO.

      • nyt piiskaa jo

        kaikki on toitottaneet alusta asti:(otakopista



      • Miten nii menny... :O

        Kuristaja - Valkosen Takana Feat. Vastis
        http://www.youtube.com/watch?v=I5a1RD3th5o&NR=1


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2547
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1531
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1352
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      108
      1279
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1112
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1078
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1075
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1067
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      971
    Aihe