~ Tivoli ~

~~ ¤ ~~

Kävelin sisälle tivoliin
se oli tyhjä ihmisistä

Etsin virtakatkaisijaa
karuselliin

Mietin,
minne olet mennyt sinä

Pohjimmainen ilo

En löytänyt katkaisijaa
lähdin pois

Karuselli ei osaa itkeä
eihän se ole edes ihminen

~~ ¤ ~~

Kuristaja - Punasia Valoja feat Klovni
http://www.youtube.com/watch?v=3qijcmSIJ2k

12

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on noussut musiikkineen nuorison pahoinvoinnista ja koulukiusaajista, jotka
      "salassa" yrittää hallita toisia ihmisiä !

Hyvää biisi " meiltäpäin "...
      http://www.youtube.com/watch?v=rZGNJwXAlSA&feature=related

Terkuin " Ahtialan sosiaaliterveysasema yks valvontakamera joka sammuu kahelta..Se on Rakkautta vaan ! "

• mahdotonyhtalo"

Liian paljon ongelmavanhempia.. Olen ehkä liian jyrkkä tässä, mutta vanhemmuuteen sopivuuskin pitäisi todistaa ennen lupaa perheen perustamiseen. Samaa odotan myös lemmikkipuolelta.. Lopulta ongelmat ovat lähtöisin aina aikuisista tai hyvin harvoissa tapauksissa lapsista itsestään.

Onneksi on myös niitä hyvin hoidettuja lapsia, joita näen ystävieni luona :).

• mahdotonyhtalo" kirjoitti:

Liian paljon ongelmavanhempia.. Olen ehkä liian jyrkkä tässä, mutta vanhemmuuteen sopivuuskin pitäisi todistaa ennen lupaa perheen perustamiseen. Samaa odotan myös lemmikkipuolelta.. Lopulta ongelmat ovat lähtöisin aina aikuisista tai hyvin harvoissa tapauksissa lapsista itsestään.

Onneksi on myös niitä hyvin hoidettuja lapsia, joita näen ystävieni luona :).

mutta tätä vanhemmuus asiaa on hyvin vaikea todistaa etukäteen kun on niin paljon esimerkkejä
        suuntaan ja toiseen... on äitejä ja isiä joiden elämä on täysin muuttunut kun on saanut
        lapsen ja joutunut ikäänkuin vastuuseen muustakin kuin itsestään...ja päinvastoin...

Vanhemmuus on ikäänkuin siirtymistä siviilikoulutuksesta oikealle sotarintamalle taisteluun
        ja siellä koetellaan että osaako sotia ja kestääkö sodan tuoman paineen ja että pystyykö tämän paineen
        alla vielä toimimaan...

Samoin on laita palveluskoirakoulutuksessa jossa olen myös käynyt ja olen aina kritisoinut näitä
        "koiranomistajia", jotka heti kun koira osoittaa kykenemättömyyttään suojelukoulutukseen niin koira
        pannaankin " kiertoon " näin juuri saada aikaiseksi näitä "ongelmakoiria"...koiria jotka ei luota
        kehenkään... :(
        Koira itse valitsee isäntänsä ja emäntänsä ja sitä ei saisi vaihtaa !!!

Ja tässä ihmisen vanhemmuudessa pitäisi aina muistaa myös yksi asia
        ja sitä minä 2 pojan yksinhuoltaja-isänä opiskelen vieläkin !
        Myös lapset kasvattavat vanhempiaan, niin paradoksaalista se on... :))

Kivaa päivää sulle sinne lemmikkien pariin ! :))

• mahdotonyhtalo"
        Kopittelija007 kirjoitti:

mutta tätä vanhemmuus asiaa on hyvin vaikea todistaa etukäteen kun on niin paljon esimerkkejä
        suuntaan ja toiseen... on äitejä ja isiä joiden elämä on täysin muuttunut kun on saanut
        lapsen ja joutunut ikäänkuin vastuuseen muustakin kuin itsestään...ja päinvastoin...

Vanhemmuus on ikäänkuin siirtymistä siviilikoulutuksesta oikealle sotarintamalle taisteluun
        ja siellä koetellaan että osaako sotia ja kestääkö sodan tuoman paineen ja että pystyykö tämän paineen
        alla vielä toimimaan...

Samoin on laita palveluskoirakoulutuksessa jossa olen myös käynyt ja olen aina kritisoinut näitä
        "koiranomistajia", jotka heti kun koira osoittaa kykenemättömyyttään suojelukoulutukseen niin koira
        pannaankin " kiertoon " näin juuri saada aikaiseksi näitä "ongelmakoiria"...koiria jotka ei luota
        kehenkään... :(
        Koira itse valitsee isäntänsä ja emäntänsä ja sitä ei saisi vaihtaa !!!

Ja tässä ihmisen vanhemmuudessa pitäisi aina muistaa myös yksi asia
        ja sitä minä 2 pojan yksinhuoltaja-isänä opiskelen vieläkin !
        Myös lapset kasvattavat vanhempiaan, niin paradoksaalista se on... :))

Kivaa päivää sulle sinne lemmikkien pariin ! :))

Yksi, mikä ei sovi vanhemmuuteen tai lemmikilliseen elämään, on alkoholi. Omalta kohdalta en olisi ikinä voinut örveltää omien koirieni nähden, sillä ne eivät olisi voineet käsittää sitä. Samaa odottaisin myös lasten vanhemmilta. Siinä olet oikeassa, että elämässä voi tulla yllättäviä käänteitä, mutta se ei selitä mielestäni niin suurta ongelmakäyttäytymisten määrää.

Täällä on kohta eletty koiratonta aikaa kolme kuukautta :(. Seuraava koira tulee vasta sitten, kun aikaa on kulunut ja jaksan aloittaa opettamisen uusin metodein.

• mahdotonyhtalo" kirjoitti:

Yksi, mikä ei sovi vanhemmuuteen tai lemmikilliseen elämään, on alkoholi. Omalta kohdalta en olisi ikinä voinut örveltää omien koirieni nähden, sillä ne eivät olisi voineet käsittää sitä. Samaa odottaisin myös lasten vanhemmilta. Siinä olet oikeassa, että elämässä voi tulla yllättäviä käänteitä, mutta se ei selitä mielestäni niin suurta ongelmakäyttäytymisten määrää.

Täällä on kohta eletty koiratonta aikaa kolme kuukautta :(. Seuraava koira tulee vasta sitten, kun aikaa on kulunut ja jaksan aloittaa opettamisen uusin metodein.

alkoholi ym päihteet luo turvattomuutta kotioloihin mutta on tämä nyky-yhteiskuntakin jotenkin
        sairas ja lapsistakin jo nuoresta yritetään rakentaa jotain koneita koulumaailmassa ... :(

Minun kaksi komeaa saksanpaimenkoira urhoani siirtyi
        koirien taivaaseen tos 3 vuotta sitten 10v ja 11v ... ja en
        nyt ole enää harkinnut koiraa vaikka poikani toivoisivat kovasti...
        On ne niin työläitäkin kun on muutakin hommaa ja muuta en,
        varsinkin pojan allergian takia ota, kuin pitkäkarvaisen tumman shäferin ! :))

Ja kyllähän mun vanhempi Jesse-koira oli sitten maailman paras kaveri mutta
        halvaantui yksi aamu aivan yllättäin takapäästään ja oli sitten kova paikka viedä piikille ja
        hyvästellä tämä fiksuista fiksuin paras kaveri...
        http://www.youtube.com/watch?v=sRnx-s1TQbU

• mahdotonyhtalo"
        Kopittelija007 kirjoitti:

alkoholi ym päihteet luo turvattomuutta kotioloihin mutta on tämä nyky-yhteiskuntakin jotenkin
        sairas ja lapsistakin jo nuoresta yritetään rakentaa jotain koneita koulumaailmassa ... :(

Minun kaksi komeaa saksanpaimenkoira urhoani siirtyi
        koirien taivaaseen tos 3 vuotta sitten 10v ja 11v ... ja en
        nyt ole enää harkinnut koiraa vaikka poikani toivoisivat kovasti...
        On ne niin työläitäkin kun on muutakin hommaa ja muuta en,
        varsinkin pojan allergian takia ota, kuin pitkäkarvaisen tumman shäferin ! :))

Ja kyllähän mun vanhempi Jesse-koira oli sitten maailman paras kaveri mutta
        halvaantui yksi aamu aivan yllättäin takapäästään ja oli sitten kova paikka viedä piikille ja
        hyvästellä tämä fiksuista fiksuin paras kaveri...
        http://www.youtube.com/watch?v=sRnx-s1TQbU

Kilpailuyhteiskunta oli jo meidän lapsuudessa ja nuoruudessa. Muutosta aikaisempaan on ehkä arvojen rappeutuminen ja tyhmyyden tiivistyminen. Johtoon haluavat he, joilla on siihen vähiten valmiuksia. Tällainen kuva on jäänyt nyky-yhteiskunnasta.

Minulle kelpaavat vain snautserit - kaikki kolme kokoa kävisivät :). Matkustusinnon tähden pysyn pienimmässä, vaikka keskikokoinen olisi ominta minulle. Seuraava koira kulkee kaikkialla mukana.

• haamuna

apuuuuuuuuuaaaaaaa
      pimeää!!

• ~~
        Kognitiivinen armahtaja
        tyhmyyden pelastaja
        osamäärän parantaja

Suoraan suoneen
        metylifenidaatti
        lääkärin määräyksestä

Eläköön !
        täältä tullaan tulevaisuus
        ikääntymisen ihmemaa

~~

Kuristaja - Aavemaa
        http://www.youtube.com/watch?v=oFNrUcN-2BM

• 56

MENNÄ AIVAN SEKAISIN.
      ON NIIN SEKAVA RUNO.

• nyt piiskaa jo

kaikki on toitottaneet alusta asti:(otakopista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9319
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2879
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      35
      2671
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2551
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1955
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1872
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1826
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1361
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1227
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1211
    Aihe