mopokortin teoriakoe

minna15____

Pelottaa ensi viikon teoriakoe. Olen harjoitellut http://www.indriving.com mopokortin teoriakoe harjoittelulla ja ainakin se on mennyt hyvin. Onko se oikea koe vaikea ??

9

3029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddfhhf25

iha helppo kuhan ett hermoile liikaa

• fdhsdf4

Ite olin samalla ohjelmalla opetellut kans. Menin kokeeseen ja kusasin. Siinä tulee välillä niin epäselviä ja pikkutarkkoja kysymyksiä että huh huh. Ekalla meni sanallisissa nolla pieleen ja kuvallisissa 5. Menin uudestaan lukematta enempää ja vain yksi pieleen kuvallisissa ja nolla sanallisissa. Se on aivan tuurista kiinni että tuleeko selvät kysymykset. Ne epäselvät kysymykset voi ymmärtää niin helposti väärin.
      Joten onnea! Toivon että saat selvät kysymykset!

• dfghjkl

helppo on (omasta mielestä)

• vitun lakiuudistus

helppo on jos on helpot kysymykset kuten fdhsdf4 sanoi joissain kysymyksessä kysyttiin täytyykö väistää ihmisiä ni vastasin ei ku ei näkyny ketää mut sit oliki väärin ku siel joku pyöräilijä oli n 100m päässä...

• hr

Koe on mielestäni aika helppo jos on lukenut kirjaa osittain tai kokonaan sillä tavalla että pääasiat osaa ja eniten kehittää nuo harjoitusohjelmat. Minulla oli tänään teoriakoe jossa oli samassa mopo- ja traktorikortti. Kysymyksiä oli traktorissa: 10 (meni 1 väärin) , moottorikelkka: 10 (meni 1 väärin), mopo 10 (meni 2 väärin) ja liikennetilannekuva kysymyksiä 15 (meni 1 väärin). jokaisessa kohdassa sai mennä 3 väärin, eli läpihän se ekalla meni. Että kannattaa lukea sitä kirjaa, ja jos suorittaa myös traktorikortin niin kannattaa todellakin lukea kirjaa ja kerrata kaikki liikennnemerkit ja opetella tuntemattomat liikennemerkit. Ja tää indrivingin ohjelma kannattaa hankkia sillä sehän kehittää eniten koska kysymykset on ohjelmassa samantapaisia kuin oikeassa kokeessa. Jos mahdollista niin harjoitelkaa mahdollisimman monella eri ohjelmalla koska se on kaikkein parasta, mitä enemmän on eri ohjelmia. Itse harjoittelin tolla indrivingin ohjelmalla ja autokoulussa tietokoneella. Ja älkää alkako ikinä panikoimaan siinä kokeessa vaan menkää itsevarmoina ja rauhallisina kokeeseen, niinkuin harjoittelisitte sitä rauhassa kotona, tottakai huolellisemmin vastaten oikeassa kokeessa :). Onnea tuleville kokeen suorittajille

• fwegawg

kannattaa harjotella ajokaista.com:issa sekin on tavallaan kuin oikee teoriakoe(sain ajokoululta tunnukset) ja oon ollu tyytyväinen

• nauraaa

joo kävin tos teoriakokees viime viikol läpi meni :D koht onki jo kortti ;D
      ja vitu helppo koe oli joo. 2 kuvis 1 sanallisissa;)

• jeeees234

jees

• ...
        jeeees234 kirjoitti:

jees

kinosti iha vtusti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27