hiustenpidennys missä päin phukettia saa ja mitä maksaa hyvät kiinostaa ja silmälasikaupat hinta haarukka ja myös aurinkolasit vahvuuksilla ja golfiin liittyvät liikkeet
hiusten pidennys
6
638
Vastaukset
- Sanya1234
Otin itse hiustenpidennykset Patongilla vuosi sitten. Käyttivät aitoa hiusta ja sinettipidennyksiä. Hiusta oli runsaasti ja huolellista jälkeä. Hiukset ja työ maksoi 80 euroa.
- hairextension
Missäpäin patongilla otit pidennykset?
kuinka hyvin on pysynyt kiinni onko irronnut helposti esim pesussa ta kun käy saunassa miten olet hoitanu niitä?
- Sanya1234
belladonna74 kirjoitti:
kuinka hyvin on pysynyt kiinni onko irronnut helposti esim pesussa ta kun käy saunassa miten olet hoitanu niitä?
Hyvinhän nuo pysyivät ja ihan normaalisti saunoin pidennystenkin kanssa. Suosittelen ottamaan pidennykset loman loppupuolella.. Itse yhtenä päivänä rannalle mennessä sipaisin hiukset nutturalle ja siinä päivä polskittiin ja otettiin aurinkoa.. Päivällä kun mentiin hotellille niin avasin.. (tai yritin avata..) hiukset, niin ne oli takkuuntunu aivan sykkyrälle :( muutama tunti siinä meni kun niitä hoitoaineen, kamman ja saksien kanssa availtiin. Mitä tästä siis opimme.. Kun pidennyksien kanssa käy suihkussa tai uimassa niin ne kannattaa hiustenkuivaajalla kuivata, ihan täällä kotosuomessakin. En muista tarkkaan missä tämä kampaamo Patongilla oli.. Rannalta kuitenkin lähti yksi poikkikatu ja siinä oli samassa kampaamo ja norjalaisen miehen pitämä kuppila. Ihan vieressä myös räätäliliike. Noh, näillä tunnusmerkeillä voi olla hankala löytää, mut tarkemmin en osaa neuvoa ehkä muista kampaamon nimeä. Samoja pidennyksiä olen käyttänyt uudelleenkin, kolvannut vain uudet liimasinetit päihin kiinni ja laittanut microringien kanssa uudelleen päähän. Hiukset itsessään eivät miksikään mene kun aitoa hiusta ovat.
- pidennykset
Huomaa, jos itselläsi on ihan vaaleat hiukset, että kampaamo ei välttämättä saa värjättyä pidennyksiä tarpeeksi vaaleiksi. Itselläni vuosi sitten Hua Hinissä kävi näin. Kampaaja laittoi pidennykset oikeasta hiuksesta ja rupesi vaalentamaan mustaa hiusta vaaleaksi, eihän siitä blondia ikinä tullut. Kampaamossa sanottiin, että parin suihku kerran hius vaalenee ihan blondiksi, mutta näin ei käynyt.
Tummempi hiuksisilla ei varmaankaan ole tälläistä ongelmaa... tai sitten paremmissa kampaamoissa:)
mutta tässä pieni asia, mikä ainakin itseltä jäi kokonaan huomioimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
