Kemikaali ja ruokayliherkkyys ym.

Tässä jotain

Juuuu varmaan näin on. Tänne meillekin kun tuli 3G verkko

käyttöön minullakin räjähti kemikaali ja kaikki muut herkkyydet

ihan omaan luokkaansa. Tälläkin paikkakunnalla kävi ambulanssi ralli

kaksi viikkoa niin ettei koskaan aiemmin. Ilmeisesti niitä huonosti

voivia oli muitakin kuin minä.

Tästä löytyy tutkitua tietoa mm. soluvaikutuksista ym. terveysvaikutuksista. Esim. bioinitiative.org kertoo aiheesta lisää.

Itse kun olen saanut säteilyn määrän mahdollisimman pieneksi niin

elimistö hiljalleen toipuu ja allergisuus ja unihäiriöt vähenee huomattavasti.

Sitä vauhtia kun on langaton teknologiakin lisääntynyt niin on nämä kyseiset herkistymisetkin lisääntynyt.

Se on vain harva kellä on aikaa , rahaa ja muita seikkoja jotka tukevat sitä että ottaa asiasta selvää

ja voisi kokeilla omakohtaisesti saako helpotusta oireisiin joihin lääketieteestä ei apua eikä ratkaisua

tunnu löytyvän. Mainittakoon että aiemmin esim. Helsinkissä tai Lahdessa käytyäni niin vuorokauden kuluessa yliherkyydet ja univaikeudet oli pahimmillaan, meni noin kolme vuorokautta kotona ollessa

kun alkoi helpottaa. Ja kun alkoi 3G toimia täällä niin ei tarvinnut enää mennä "hakemaan" herkistymistä

muualta. Kun soitin säteilyturva keskukseen ja kerroin silloisesta hyvin vaikeasta tilanteestani kunn ei

meinannut mitään pystyä syömään tulematta sairaaksi muut vaivat päälle, niin sieltä antoivat yhden

Espoolaisen firman numeron josta neuvoivat kysymään neuvoja suojautumiseen. Ja sainkin niitä sieltä ja

apuakin oli että jotenkuten pärjäsin. Mutta se oli kuin lotto voitto kun tähän taloon uusittiin ikkunat.

Ne olivat ns. selektiivilasit ,niinkuin ne yleensä nykyään ovatkin. Niistä oli minulle todella paljon hyötyä.

Olen noin 80% paremmassa kunnossa kuin aiemmin. Joutuessani altistamaan itseäni tälle mainitulle asialle

oireet kyllä tulevat niinkuin ennenkin. Haju- kemikaali- ruoka- herkkyydet. Semmoisille aineille joille en ole koskaan ollut herkistynyt. Oireet olivat niin pahoja jotta lääkäri sanoi " että huonompi juttu kun asut

yksin ei ole ketään joka soittais sulle apua ". Tuo kertoo että olen todella KÄRSINYT

2

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruokayliherkkyys
      • Tässä jotain

        Tällä ei ole sen kanssa tekemistä kuten varmaan edellisen luettuasi hyvinkin ymmärrät. Kyseinen asia pois suljettu.
        En kuitenkaan vähättele sitä mitä ehdotat, totta sekin.
        Seuratkaa mitä maailmalla tapahtuu, Meillä Suomessa tullaan jälki junassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1888
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      244
      1808
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1572
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1378
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      167
      1132
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1100
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      942
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      938
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      876
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      98
      866
    Aihe