Minulla on muutamia kysymyksiä tästä pelistä. Latasin pelin netistä eikä minulla siis ole ohjeita. 1. Mitä tässä pelissä on tarkoituksena tehdä? 2. Paljonko Wi-Fi tikku maksaa? 3. Mistä voi katsoa sen ystäväkoodin? 4. Jos minulle tulee joku kylään tarvitsenko minä Wi-Fi yhteyden? Kiitos jos vastaatte pian.
Animal Crossing - Wild World
9
329
Vastaukset
- Justwep
Saiskos vastauksia?! 59 On lukenu mut kukaa ei viitti vastata. Kyllä te nyt edes jotain osaatte vastata!
- vastauksia
1. Hengailla ja rentoutua :), kalastella ja kerätä fossiileja yms museoon yms yms yms
2. Mjaa viimeksi kun tarkistin(pari vuotta sit) niin se oli jotain 30-40 eskoa paikasta riippuen
3. :l En muista
4 Tarvitset- Pösrtohijq+4
Kiitos. Kertokaa lisää vinkkejä tässä viesti ketjussa. Olen vasta aloittelemassa peliä. Missä vaiheessa olette pelaamassa siis velkojen perusteella??
- 19+7
Pösrtohijq+4 kirjoitti:
Kiitos. Kertokaa lisää vinkkejä tässä viesti ketjussa. Olen vasta aloittelemassa peliä. Missä vaiheessa olette pelaamassa siis velkojen perusteella??
Kaikki velat maksettu :)
Siitä wifitikusta muuten sen verran, että ei kai toimi win seiskassa, ihan varma en oo muttä näin olen kuullut puhuttavan. Vistasta en tiedä toimiiko. Xpssä toimii
- Animal crosseri
1. Maksaa vuokraa, hankkia ystäviä, seikkailla, rentoutua, kerätä hyönteisiä ja kaloja, hankkia kultaisia työkaluja ja paljon muuta! (kuulostaa ostos-tv:ltä. :D)
2. Jos on langaton verkko sitä ei tarvitse.
3. Ite sain apuu iskältä, en muista miten mä sen sain. :P
4. Kyllä, ellet tunne jotain ystävää, jolla on myös animal crossing. Silloin voit mennä "DS to DS" modeen. - tuyhijlj
Kiitti. Nyt olen jo enemmän pelin jo omaksunutkin ja harjoitellut pelaamista. Jos teillä on vinkkejä/ neuvoja niin tänne vaan. Tämä voi nykyään toimia Animal Crossing neuvonta palstana. :)
- ??????????
kysyn nyt pari kysymystä tästä pelistä
1. mistä/mitensaa esim. radioon levyjä joita voi soittaa kotona? siis ku kaikilla niillä naapureilla on sitä musiikkia siellä kotona. mäkin haluaisin. :)
2. mitä ne ? (kysymysmerkit) on? siis ne mitkä voi ottaa taskuun ja ne on sellasia valkosella pohjalla olevia oransseja palloja. :)
vastatkaa pliis! :)- freshlemon
1. Sieltä kahvilasta museossa nii klo 19.30 - 00.00 siellä on se K.K. Slider nii siltä voit kysyy et voiko se soittaa tämän ja tämän. ( huom! Sun täytyy tietää kappaleen nimi!)
2. Oisko Pit Falleja? :D
- ACWW
Kantsii käydä tuolla: http://www.thonky.com/acww/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882