Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Animal Crossing - Wild World

Animal C

Minulla on muutamia kysymyksiä tästä pelistä. Latasin pelin netistä eikä minulla siis ole ohjeita. 1. Mitä tässä pelissä on tarkoituksena tehdä? 2. Paljonko Wi-Fi tikku maksaa? 3. Mistä voi katsoa sen ystäväkoodin? 4. Jos minulle tulee joku kylään tarvitsenko minä Wi-Fi yhteyden? Kiitos jos vastaatte pian.

9

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justwep

      Saiskos vastauksia?! 59 On lukenu mut kukaa ei viitti vastata. Kyllä te nyt edes jotain osaatte vastata!

    • vastauksia

      1. Hengailla ja rentoutua :), kalastella ja kerätä fossiileja yms museoon yms yms yms
      2. Mjaa viimeksi kun tarkistin(pari vuotta sit) niin se oli jotain 30-40 eskoa paikasta riippuen
      3. :l En muista
      4 Tarvitset

      • Pösrtohijq+4

        Kiitos. Kertokaa lisää vinkkejä tässä viesti ketjussa. Olen vasta aloittelemassa peliä. Missä vaiheessa olette pelaamassa siis velkojen perusteella??


      • 19+7
        Pösrtohijq+4 kirjoitti:

        Kiitos. Kertokaa lisää vinkkejä tässä viesti ketjussa. Olen vasta aloittelemassa peliä. Missä vaiheessa olette pelaamassa siis velkojen perusteella??

        Kaikki velat maksettu :)
        Siitä wifitikusta muuten sen verran, että ei kai toimi win seiskassa, ihan varma en oo muttä näin olen kuullut puhuttavan. Vistasta en tiedä toimiiko. Xpssä toimii


    • Animal crosseri

      1. Maksaa vuokraa, hankkia ystäviä, seikkailla, rentoutua, kerätä hyönteisiä ja kaloja, hankkia kultaisia työkaluja ja paljon muuta! (kuulostaa ostos-tv:ltä. :D)
      2. Jos on langaton verkko sitä ei tarvitse.
      3. Ite sain apuu iskältä, en muista miten mä sen sain. :P
      4. Kyllä, ellet tunne jotain ystävää, jolla on myös animal crossing. Silloin voit mennä "DS to DS" modeen.

    • tuyhijlj

      Kiitti. Nyt olen jo enemmän pelin jo omaksunutkin ja harjoitellut pelaamista. Jos teillä on vinkkejä/ neuvoja niin tänne vaan. Tämä voi nykyään toimia Animal Crossing neuvonta palstana. :)

    • ??????????

      kysyn nyt pari kysymystä tästä pelistä

      1. mistä/mitensaa esim. radioon levyjä joita voi soittaa kotona? siis ku kaikilla niillä naapureilla on sitä musiikkia siellä kotona. mäkin haluaisin. :)

      2. mitä ne ? (kysymysmerkit) on? siis ne mitkä voi ottaa taskuun ja ne on sellasia valkosella pohjalla olevia oransseja palloja. :)

      vastatkaa pliis! :)

      • freshlemon

        1. Sieltä kahvilasta museossa nii klo 19.30 - 00.00 siellä on se K.K. Slider nii siltä voit kysyy et voiko se soittaa tämän ja tämän. ( huom! Sun täytyy tietää kappaleen nimi!)

        2. Oisko Pit Falleja? :D


    • ACWW

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe