Animal Crossing - Wild World

Animal C

Minulla on muutamia kysymyksiä tästä pelistä. Latasin pelin netistä eikä minulla siis ole ohjeita. 1. Mitä tässä pelissä on tarkoituksena tehdä? 2. Paljonko Wi-Fi tikku maksaa? 3. Mistä voi katsoa sen ystäväkoodin? 4. Jos minulle tulee joku kylään tarvitsenko minä Wi-Fi yhteyden? Kiitos jos vastaatte pian.

9

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justwep

Saiskos vastauksia?! 59 On lukenu mut kukaa ei viitti vastata. Kyllä te nyt edes jotain osaatte vastata!

• vastauksia

1. Hengailla ja rentoutua :), kalastella ja kerätä fossiileja yms museoon yms yms yms
      2. Mjaa viimeksi kun tarkistin(pari vuotta sit) niin se oli jotain 30-40 eskoa paikasta riippuen
      3. :l En muista
      4 Tarvitset

• Pösrtohijq+4

Kiitos. Kertokaa lisää vinkkejä tässä viesti ketjussa. Olen vasta aloittelemassa peliä. Missä vaiheessa olette pelaamassa siis velkojen perusteella??

• 19+7
        Pösrtohijq+4 kirjoitti:

Kiitos. Kertokaa lisää vinkkejä tässä viesti ketjussa. Olen vasta aloittelemassa peliä. Missä vaiheessa olette pelaamassa siis velkojen perusteella??

Kaikki velat maksettu :)
        Siitä wifitikusta muuten sen verran, että ei kai toimi win seiskassa, ihan varma en oo muttä näin olen kuullut puhuttavan. Vistasta en tiedä toimiiko. Xpssä toimii

• Animal crosseri

1. Maksaa vuokraa, hankkia ystäviä, seikkailla, rentoutua, kerätä hyönteisiä ja kaloja, hankkia kultaisia työkaluja ja paljon muuta! (kuulostaa ostos-tv:ltä. :D)
      2. Jos on langaton verkko sitä ei tarvitse.
      3. Ite sain apuu iskältä, en muista miten mä sen sain. :P
      4. Kyllä, ellet tunne jotain ystävää, jolla on myös animal crossing. Silloin voit mennä "DS to DS" modeen.

• tuyhijlj

Kiitti. Nyt olen jo enemmän pelin jo omaksunutkin ja harjoitellut pelaamista. Jos teillä on vinkkejä/ neuvoja niin tänne vaan. Tämä voi nykyään toimia Animal Crossing neuvonta palstana. :)

• ??????????

kysyn nyt pari kysymystä tästä pelistä

1. mistä/mitensaa esim. radioon levyjä joita voi soittaa kotona? siis ku kaikilla niillä naapureilla on sitä musiikkia siellä kotona. mäkin haluaisin. :)

2. mitä ne ? (kysymysmerkit) on? siis ne mitkä voi ottaa taskuun ja ne on sellasia valkosella pohjalla olevia oransseja palloja. :)

vastatkaa pliis! :)

• freshlemon

1. Sieltä kahvilasta museossa nii klo 19.30 - 00.00 siellä on se K.K. Slider nii siltä voit kysyy et voiko se soittaa tämän ja tämän. ( huom! Sun täytyy tietää kappaleen nimi!)

2. Oisko Pit Falleja? :D

• ACWW

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe