Timo Soini on sovinisti

ent. naisperusS

Hän ilmoitti Hjalliksen keskustelu ohjelmassa että miehet on miehiä ja naiset on mysteeri. Todella törkeä ilmaisu. On valitettavaa, että minun naisääni jäi perussuomalaisilta saamatta.

9

434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JÄRKYTTYNYT!!!!!!

Olipa pöyristyttävä lausunto!!!!! Moinen sika tulisi polttaa rintsikkaroviolla!!! Kuvottavin loukkaus naiseutta kohtaan ikinä!!! NYT PERSUJEN KANNATUS LASKEE ALLE PROSENTTIIN!!!

• kommentti kertoo

myös suhtautumisesta naisiin. Sellaisia te perusmiehet olette. En tule ikinä äänestämään perussuomalaisia, koska pidän heitä sovinistisina, omaan napaan tuijottavina, negatiivisen perusluonteen omaavina, kaikkea vastustavina hölmöläisinä, joiden itsetunto on jollain tapaa kieroutunut tai niin mitätön, että käyttäydytään kuin oltaisiin maailman parhaita, vaikka todellisuudessa onkin toisin.
        T. Äitee

• Ääni Persuille
        kommentti kertoo kirjoitti:

myös suhtautumisesta naisiin. Sellaisia te perusmiehet olette. En tule ikinä äänestämään perussuomalaisia, koska pidän heitä sovinistisina, omaan napaan tuijottavina, negatiivisen perusluonteen omaavina, kaikkea vastustavina hölmöläisinä, joiden itsetunto on jollain tapaa kieroutunut tai niin mitätön, että käyttäydytään kuin oltaisiin maailman parhaita, vaikka todellisuudessa onkin toisin.
        T. Äitee

Paatosta pitäisit edes omasta miehestäsi sekin olisi Kotkassa jotain.

• persus mies

Minkä sille voi jos naiset ovat useille miehille mysteeri.On rehellistä kertoa se ääneen.
      Naiset ovat mysteeri miehille siksi koska he ovat eri sukupuolta kuin miehet.

Miehet taas ei ole miehille mysteerejä koska miehet ovat samaa sukupuolta.
      Ovatko miehet naisille mysteeri, sitä on miehen vaikea sanoa koska mies ei ole nainen eikä näin voi kertoa miltä mies naisesta vaikuttaa.

Taitaa olla niin että soini on sinulle sovinisti ainoastaan siksi että ei satu olemaan demari eli sosialisti.

Onko tämä mielestäsi myös sovinistinen kannanotto asiaan koska minäkään en ole enää demari?

• on sovinismissa?

• viirulihaspaleltu
        wonterghem kirjoitti:

on sovinismissa?

Soini vaikka pyöris munasillaan lumihangessa,niin kannatus vain kasvaa!
        Tuskin kannatuksen nosto onnistuu muilta puoluejohtajilta,kiviniemeltä-,urpilaiselta-,räsäseltä jne.samoin konstein.

• MarionRung&AgreKari

Siis nainen on näille peräkammarinpojille (Back Room) mysteeri.
        Kato nyt hivenen näitä sankareita ja tajua jo ettei he gigolomaisella charmilla ratsasta, siis ei ihan naistenkaatajia top 10 ole kysessä.
        Totuus on että näille ru..kareille satelee äänet yhteenkuuluvaisuuden hengessä muilta "jos sais ja vielä ymmärtäis" äänestäjiltä.

• Oikea ilmasu

Tähän päiväänmennessä maailman sivu ei kukaan mies ole pystynyt selvittämään naisen mysteeriä. Se ei loukkaa millään tavalla naisen itsetuntoa päin vastain kohottaasitä.

• Onneksi mysteeri

Samaa mieltä Timo Soini oikeassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe