Huippuharvinaisuudet

12341234

Minä en kerää varsinaisesti antiikkia, vaan erikoisia, merkittäviä ja harvinaisia asioita yleensäkin.

Ostin hiljattain esim. aidon palan Titanicin kannesta. Tätä palaa en myy.


Tiedättekö mitä muuta siistiä voisin ostaa? Ajattelin etttä Marilyn Monroen pitämän vaatekappaleen voisin ostaa seuraavaksi.

Mitä kauppoja suosittelette harrastukseeni ? Ebay on täynnä huijareita, sinne en mene

6

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98765

      Pala Berliinin muuria ehkä? Tosin tuntuu, että niitä löytyy monilta. Omasta erikoiskokoelmastani löytyy tällä hetkellä mm. naula Viipurin linnasta, kivettynyt simpukka Pyreneiltä ja pala sodassa tuhoutuneen Viipurin kirkon kipsistä interiöörikoristelua. Periaatteessa tässä harrastuksessa vain mielikuvitus on rajana. En tiedä onko kuningatar Elisabetin alkkarit vielä myynnissä...? :D

      • Epyktin matkailija

        Mulla on kaksi palaa (n1cmx1cmx0.4cm) Dashurin punaisesta pyramidista. ensimmäisen kammion seinästä itse irrotettuja. Sekä kaksi pientä kiveä Ramses 2? sen haudasta kuninkaiden laaksosta. Gizan pyramideista on myös pienen pientä palaa ulkoseinästä. Seuraakohan mua nyt Faaraon kirous.


      • fhdffkgl
        Epyktin matkailija kirjoitti:

        Mulla on kaksi palaa (n1cmx1cmx0.4cm) Dashurin punaisesta pyramidista. ensimmäisen kammion seinästä itse irrotettuja. Sekä kaksi pientä kiveä Ramses 2? sen haudasta kuninkaiden laaksosta. Gizan pyramideista on myös pienen pientä palaa ulkoseinästä. Seuraakohan mua nyt Faaraon kirous.

        Julkkisten valokuvia nimmarilla. Paljonkohan maksaa jonkun Ameikkallaisen filmidähden kuva nimmarilla? Mieluumin muutaman oskarin voittaneen,


      • Edellisenviestinkirj
        Epyktin matkailija kirjoitti:

        Mulla on kaksi palaa (n1cmx1cmx0.4cm) Dashurin punaisesta pyramidista. ensimmäisen kammion seinästä itse irrotettuja. Sekä kaksi pientä kiveä Ramses 2? sen haudasta kuninkaiden laaksosta. Gizan pyramideista on myös pienen pientä palaa ulkoseinästä. Seuraakohan mua nyt Faaraon kirous.

        Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
        Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
        Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti.


      • 5+7
        Edellisenviestinkirj kirjoitti:

        Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
        Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
        Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti.

        "Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
        Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
        Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti. "


        Kaikki turistit jos käyttäytyisivät kuten sinä, pyramiditkin olisivat jo tasaisena kenttänä. mielestäni olet ääliö.


      • Öksympölpö
        5+7 kirjoitti:

        "Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
        Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
        Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti. "


        Kaikki turistit jos käyttäytyisivät kuten sinä, pyramiditkin olisivat jo tasaisena kenttänä. mielestäni olet ääliö.

        Tiedän olevani äääliö ja , että jos jokainen ottaisi palan mukaansa tai vaikkapa koskettaisi jotain maalausta yms niin kohta siellä olisi kaikki hävinnyt.
        Moraalisia tunnontuskia en tuosta kylläkään saanut.
        Nykyään siellä on vartijat , kameravalvonnat ja pleksit seinissä joissain paikoissa jotta ihmiset eivät hipelöisi kauniita kuvia yms.

        Mutta taidat olla myös hieman kateellinen =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe