Minä en kerää varsinaisesti antiikkia, vaan erikoisia, merkittäviä ja harvinaisia asioita yleensäkin.
Ostin hiljattain esim. aidon palan Titanicin kannesta. Tätä palaa en myy.
Tiedättekö mitä muuta siistiä voisin ostaa? Ajattelin etttä Marilyn Monroen pitämän vaatekappaleen voisin ostaa seuraavaksi.
Mitä kauppoja suosittelette harrastukseeni ? Ebay on täynnä huijareita, sinne en mene
Huippuharvinaisuudet
6
427
Vastaukset
- 98765
Pala Berliinin muuria ehkä? Tosin tuntuu, että niitä löytyy monilta. Omasta erikoiskokoelmastani löytyy tällä hetkellä mm. naula Viipurin linnasta, kivettynyt simpukka Pyreneiltä ja pala sodassa tuhoutuneen Viipurin kirkon kipsistä interiöörikoristelua. Periaatteessa tässä harrastuksessa vain mielikuvitus on rajana. En tiedä onko kuningatar Elisabetin alkkarit vielä myynnissä...? :D
- Epyktin matkailija
Mulla on kaksi palaa (n1cmx1cmx0.4cm) Dashurin punaisesta pyramidista. ensimmäisen kammion seinästä itse irrotettuja. Sekä kaksi pientä kiveä Ramses 2? sen haudasta kuninkaiden laaksosta. Gizan pyramideista on myös pienen pientä palaa ulkoseinästä. Seuraakohan mua nyt Faaraon kirous.
- fhdffkgl
Epyktin matkailija kirjoitti:
Mulla on kaksi palaa (n1cmx1cmx0.4cm) Dashurin punaisesta pyramidista. ensimmäisen kammion seinästä itse irrotettuja. Sekä kaksi pientä kiveä Ramses 2? sen haudasta kuninkaiden laaksosta. Gizan pyramideista on myös pienen pientä palaa ulkoseinästä. Seuraakohan mua nyt Faaraon kirous.
Julkkisten valokuvia nimmarilla. Paljonkohan maksaa jonkun Ameikkallaisen filmidähden kuva nimmarilla? Mieluumin muutaman oskarin voittaneen,
- Edellisenviestinkirj
Epyktin matkailija kirjoitti:
Mulla on kaksi palaa (n1cmx1cmx0.4cm) Dashurin punaisesta pyramidista. ensimmäisen kammion seinästä itse irrotettuja. Sekä kaksi pientä kiveä Ramses 2? sen haudasta kuninkaiden laaksosta. Gizan pyramideista on myös pienen pientä palaa ulkoseinästä. Seuraakohan mua nyt Faaraon kirous.
Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti. - 5+7
Edellisenviestinkirj kirjoitti:
Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti."Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti. "
Kaikki turistit jos käyttäytyisivät kuten sinä, pyramiditkin olisivat jo tasaisena kenttänä. mielestäni olet ääliö. - Öksympölpö
5+7 kirjoitti:
"Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti. "
Kaikki turistit jos käyttäytyisivät kuten sinä, pyramiditkin olisivat jo tasaisena kenttänä. mielestäni olet ääliö.Tiedän olevani äääliö ja , että jos jokainen ottaisi palan mukaansa tai vaikkapa koskettaisi jotain maalausta yms niin kohta siellä olisi kaikki hävinnyt.
Moraalisia tunnontuskia en tuosta kylläkään saanut.
Nykyään siellä on vartijat , kameravalvonnat ja pleksit seinissä joissain paikoissa jotta ihmiset eivät hipelöisi kauniita kuvia yms.
Mutta taidat olla myös hieman kateellinen =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522