Hei,
Mistä tietää onko neitsytmies ihastunut tai kiinnostunut jostain naisesta?
Olen ihmetellyt, kun yhtäkkiä se neitsysmies on alkanut usein kurkkimaan minua ja usein höpöttämään mulle. Olen ihan ulalla, kun en tiedä mitä hän tarkoittaa.
Vai onko kyse siitä, että hän haluaa vain tutustua enemmän, mutta miksi? tai onhan se ihan hyvä juttu, miksei olisi.
Aina kun hän tulee minua vastaan hän katsoo suoraan silmiini ja tervehtii.
Kyllä hän osaa vitsailla, mutta minä osaan antaa takaisin. Muuten hän on jotenkin rauhallinen eikä liity nimittelemään ketään, vaikka hänen kaverit saattavat nimitellä toisiaan.
Sagittarius!
Kertokaa minulle!
Talvi-lapsi!
1
382
Vastaukset
- Talvi-lapsi
Aiemmin hän oli hiljaa ja välillä tervehti minua, mutta nyt on jotain tapahtunut. Jotenkin hänen on pakko jotain lausua minulle, vaikka oikeesti hänellä ei ole minulle mitään asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770