Tiedostot eivät aukea

Mikä vika

Hei!

Osaisiko joku sanoa, mitä pitäisi tehdä kun tiedostoja avatessa tulee tällainen teksti: Microsoft Office Word requires the file msoint.dll to run. Run setup again to assure proper installation. Eli mikä tällainen file msoint.dll siis on ?

kiitos

15

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 15+15

        miks et koskaan vedä noista hakulinkeistäs ees noita turhia osia pois


    • ---->
      • Ilmainen.. kyllä

        Parempi... Menisit sinne sodat palstalle jauhamaan paskaa.


      • Yrn Vatkulibögäle
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Ilmainen.. kyllä

        Parempi... Menisit sinne sodat palstalle jauhamaan paskaa.

        Mikälie linuxhinttari, on vasta kääntynyt kun jaksaa vielä paskaa jauhaa, yleensä ne muutaman vuoden päästä alkaa olla valveutuneempia ja jättävät noi typerät väittämät linuxn00beille. Tollasten paska-aivojen takia en aio linuxiin koskea ikinä ja ostan vaan microsoftin tuotteita ihan piruuttani ja lahjoitan niitä vielä lähipiirille ja joskus naapureille. Hyvin tuntuu kelpaavan, linuxjakeluita kun tarjoaa niin ei kelpaa kellekään.


      • Apua aloittelijalle
        Yrn Vatkulibögäle kirjoitti:

        Mikälie linuxhinttari, on vasta kääntynyt kun jaksaa vielä paskaa jauhaa, yleensä ne muutaman vuoden päästä alkaa olla valveutuneempia ja jättävät noi typerät väittämät linuxn00beille. Tollasten paska-aivojen takia en aio linuxiin koskea ikinä ja ostan vaan microsoftin tuotteita ihan piruuttani ja lahjoitan niitä vielä lähipiirille ja joskus naapureille. Hyvin tuntuu kelpaavan, linuxjakeluita kun tarjoaa niin ei kelpaa kellekään.

        Kysy rohkeasti apua ongelmiisi tietokoneen ja ohjelmien kanssa. Kokeneemmat käyttäjät jakavat mielellään neuvoja.


      • asian tuntija
        Yrn Vatkulibögäle kirjoitti:

        Mikälie linuxhinttari, on vasta kääntynyt kun jaksaa vielä paskaa jauhaa, yleensä ne muutaman vuoden päästä alkaa olla valveutuneempia ja jättävät noi typerät väittämät linuxn00beille. Tollasten paska-aivojen takia en aio linuxiin koskea ikinä ja ostan vaan microsoftin tuotteita ihan piruuttani ja lahjoitan niitä vielä lähipiirille ja joskus naapureille. Hyvin tuntuu kelpaavan, linuxjakeluita kun tarjoaa niin ei kelpaa kellekään.

        "Tollasten paska-aivojen takia en aio linuxiin koskea ikinä ja ostan vaan microsoftin tuotteita ihan piruuttani ja lahjoitan niitä vielä lähipiirille ja joskus naapureille."
        Itsepähän taistelet huonompien ohjelmistojen kanssa. Microsoft ei muuten taida tykätä että lahjoitat softaa muille, kutsuvat tuollaisia piraateiksi.


      • yääääääääääääääääääk
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Ilmainen.. kyllä

        Parempi... Menisit sinne sodat palstalle jauhamaan paskaa.

        Samaa palstaa.


    • Korjaa Office asennus asennus rompulla.

      • mitä jos

        mitä jos sillä ei ole ronppua


      • Rr
        mitä jos kirjoitti:

        mitä jos sillä ei ole ronppua

        ...et korjaa...

        -Rr


      • mitä jos kirjoitti:

        mitä jos sillä ei ole ronppua

        Löytyykö kiintokevyltä kansiota Off12
        Asennusohjelmat tallennettu kiintolevylle .


      • Rr
        veikkopit kirjoitti:

        Löytyykö kiintokevyltä kansiota Off12
        Asennusohjelmat tallennettu kiintolevylle .

        ...puutaheinää, ei varmasti ole...

        -Rr


      • 9876.
        Rr kirjoitti:

        ...puutaheinää, ei varmasti ole...

        -Rr

        Lisää/poista sovellus->Microsoft Office->Tietoa tukipalveliusta->Korjaa.

        Mikäli asennustiedostoja ei ole asennuksen jälkeen poistettu niin asennuksen korjaus löytyy tuolta ilman levyäkin.


      • msointti
        Rr kirjoitti:

        ...puutaheinää, ei varmasti ole...

        -Rr

        MSOCache-kansiosta löytyy.
        Mutta ainakaan Office2007 ei sisällä mitään msoint.dll:ä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe